Saç Evrimin Başkomutanıdır! 💇

392 23 1
                                    

   Bilirsiniz, asıl karakter değişme kararını almıştır ve ilk değişim, saçlar açılır, kilo verilir. Saçlar bu kadar önemliyse hadi başlayım değil mi?

   Doğal güzellik her zaman en çekici olandır. Yani saçlarınızı doğalın dışında (mavi, mor ve ya ne bileyim pembe vesaire yapıyorsunuz ya) bir renge boyatmanızı tavsiye etmem. Özellikle kalıcı olanları asla tavsiye etmem.

   Birincisi, bazen okullar izin vermiyor ve bu sizin için sıkıntı yaratabilir. İkincisi, saçınıza bu renklerin tutması için renk açıcı kullanmanız gerekir ve bu da platin sarı gibi bir renk yapar saçı. Sonrasında üzerine doğal olmayan renk eklenir çünkü boya doğal saça tutmaz. (Sarışınları es geçelim.) e haliyle aktığı zaman da o sarı renk üstüne boyattığınız rengin daha açık rengi karışır ve ortaya cidden hoş olmayan bir renk çıkar. Sağda solda görüyoruz sonra. Bir de bakım yapmıyorlar boya yapılan saç bakımsız nasıl dursun? Keçe gibi oluyor saçları.

   Eğer çok istiyorsanız da Loreal Colorista lardan birkaç yıkamada çıkan kalıcı olmayan boyalar sunuyor. Onlardan kullanabilirsiniz ama şimdiden söyleyeyim sarışın olmayıp kullanan tanıdığım yok. Bu yüzden sarı dışında saçı olanlara nasıl etkisi olur bilemiyorum.

   İstediğiniz tarzda, istediğiniz renk kullanabilirsiniz. Sadece süreklilik gerektireceği ve saç uzamasının bir haftada gerçekleşmeyeceği için kalıcı olmamasını öneriyorum.

   Bunun dışında tabii ki şekillendirme, bakımı, şampuan seçimi dahil bir çok konuya dokunacağız. Hafiften bir şampuan seçimine değinelim ve sonraki bölüm de şekillendirme ve bakımıyla ilgili olsun.

   Doğru şampuan her tip saça göre değişiyor. Kalın telli - İnce telli, Gür - Seyrek, Kabarık - Hacimsiz, Kuru - Yağlı gibi her saçın yapısı farklıdır. Saç tipinizi anladığınızda ve emin olduğunuzda gratis ya da watsons çalışanlarına saç tipinizden bahsedip uygun şampuanı sorabilirsiniz.

   Benim kendi saç tipimi ve kullandığım şampuanı söylemem gerekirse de Kalın Telli - Gür - Kabarık - Kuru saçlara sahibim fön çekilmiş aslan yelesi gibi saçım vardı ama kaliteli bir kuaföre düzenli ara makas ve bakımlarla gür olmasını avantaja çevirdim ve saçlarım hacimli doğal haliyle de kullanabildiğim (Isı kullanmamaktan bahsediyorum.) bir haldeler artık.

   Ha saçlarınız benim gibiyse, (Tanrım, çok uğraşman gerekebilir tatlım.) ben Loreal Elseve mucizevi yağ serisini kullanarak toparladım saçlarımı. Eğer saç tipimiz benziyorsa kullanabilirsin.

Okuduğunuz için teşekkür ederim canlarım. ❤️ Votelarınızı eksik etmeyin. Esen kalın. ❤️

~Lavinia

Kızlara Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin