Mensen ik ben van gedachtes veranderd ik doe als ze denken gewoon zo hallo gedachtes
Ik draaide me om en liep terug naar huis. "Klootzak" ik sloeg de deur dicht.
"Omg hij is zo knap" fangirlde Ji Eun. "Heb je het over die misvormde alien" vroeg ik.
"Jij bent de alien hier" zei Ji Eun. "Dat ik paars haar heb betekent niet dat ik een alien ben" zei ik lachend.
"Maarja ik ga douchen" zei ik. "Wacht, Tae we need to talk" zei ze en wees naar boven.
"Ja waarom wou je praten" zei ik toen we in mijn kamer waren. "Moeten we niet testen of hij op meisjes of jongens valt" zei ze.
"Uhh, oke. maar hoe" vroeg ik. Ze keek me met een dirty minded blik aan.
"Maar eerst moet ik gaan, dus bye" zei ze en verdween achter de deur. Na ongeveer 20 minuten was ze weer terug.
"Oke, wat is je plan" vroeg ik. Ze sloeg de deur dicht. En duwde mij op bed en kwam op mij zitten.
"Wat ben je van plan" vroeg ik. Ze trok haar tshirt uit. O my fucking god. Na een tijdje ging ze van mij af.
"Blijf" zei ze ik wist niet wat ik moest doen ik lag helemaal bevroren.
Ze pakte een grote spiegel zo'n staande en plaatste die langs het bed gericht op Jeongguks kamer.
Daarna kwam ze weer op me zitten. Ze keek de hele tijd naar de spiegel ik draaide mijn hoofd ernaar en keek ook.
Opeens zagen we Jeongguk hij had een pak aan wat hem best goed stond. Daarna keek hij naar ons.
Ji Eun pakte mijn handen en liet mij via achter haar bh "soort van losmaken" je kan het eerder proberen noemen.
"Niet los maken doe gewoon alsof" zei ze ik knikte. Daarna pakte ze mijn tshirt en deed em ook daarna mijn hemd gelijk ook.
Ik kwam nu pas in mijn rol. Ik duwde haar naar achter en ging over haar heen hangen.
Toen ik opkeek zag ik Jeongguk die mij recht in de ogen keek. Hij zei iets ik hoorde het niet maar kon het wel aflezen van zijn lippen.
Hij zei: Holy shit.
Ik stond op een deed de gordijn dicht nadat ik dat had gedaan deed ik mn shirt gelijk weer aan.
"Zag je hoe hij keek, die valt sowieso voor meisjes" zei Ji Eun. "Misschien ook niet hij keek hoe wij "het deden" zei ik.
"Maar als je je wilt omkleden ga maar naar de logeerkamer" zei ik. "Dat ga ik sowieso want ik blijf logeren vandaag" zei ze en liep weg met haar kleren in haar hand.
Ik ging douchen en na het douchen deed ik een pak aan. Ik bekeek mezelf in de spiegel.
Deze pak had mn vader aan op de dag van zn ongeluk.
Pov Jeongguk
Nadat Taehyung de gordijnen had gesloten liet ik mezelf tegen de muur zakken.Holy shit what the f*ck heb ik zojuist gezien. Waren ze het echt aan het doen? En over een half uur gaan we eten.
Damn boy. Ze is wel lekker maar niet mijn type. Ik zou jou eerder wel willen pakken dan haar.
Zonder dat ik het wist kreeg ik een pedo grijns op mn gezicht. Ik schudde mijn hoofd en kwam back to reality.
Tringgggggg
JE LEEST
Teen dad|| {taekook}
FanfictionWat als je denkt dat een nachtje naar de club met je vrienden geen kwaad kan.