Ik keek gelijk op en zag een donker gestalte wegrennen. Ik kon niet stilstaan en rende er achterna.
Toen ik zag dat de persoon viel sprong ik op de persoon en trok zijn/haar masker eraf.
"Ji Eun" zei ik, ik zag haar bange en verbaasde blik in haar ogen. Ze trapte mij van haar af en rende weg.
Ik stond op en liep terug naar het parkje waar ik en Taehyung zaten. Maar hij zat er niet meer.
"Jeongguk" hoorde ik achter me ik draaide me om en zag Taehyung.
"Het spijt me voor die kus, ik ben niet gay, ik wist niet wat ik moest doen want ik had teveel stress door onze ouders" zei Taehyung in paniek en fietste weg.
Ik liet me met een zucht vallen op een bankje. Na een paar minuten stond ik op en fietste terug naar huis.
Toen ik thuis was rende ik naar mn kamer en keer naar Taehyungs raam maar helaas had hij zijn gordijnen gesloten.
Ik kleedde me om en liet me op mn bed vallen. Ik dacht een paar minuten aan Taehyung daarna zette ik een film op en viel tijdens de film in slaap.
Volgende ochtend
Ughh ik ben totaal niet klaar voor de eerste schooldag. Rip ik.
Ik stond met moeite op en trok mn uniform aan. Ughh ik zie er walgelijk uit. Vooral met deze uniform.
Ik liep naar beneden en at wat cornflakes. Op de koelkast vond ik een briefje.
Zoon je tas zit op je fiets in de garage. Ik moet vandaag overwerken dus heb je kans dat je de hele dag alleen bent. Bestel maar wat pizza.
Groetjes papa.
Ik keek op de klok. Ik heb nog een halfuur en fietsen duurt 20 minuten.
Ik pakte mn sleutels en liep de deur uit. Ik pakte mn fiets uit de garage en reed naar school.
Hmm eerste les wiskunde. Ik liep de school binnen en liep gelijk door naar de lerarenkamer. Hmm waar moest ik zijn. Vgm bij meneer Jung.
"Uhmm weet iemand waar meneer Jung is" vroeg ik. "Ik ben hier" hoorde ik een stem zeggen en zag een opgestoken hand.
Ik liep er naartoe. "Jij moet vast Jeon Jeongguk zijn" zei meneer Jung ik knikte. "Kom ik breng je naar je klas" zei meneer Jung en stond op.
Hij begeleidde mij naar de klaslokaal.
"Iedereen stil" riep meneer Jung. "Zoals jullie kunnen zien hebben we een nieuwe leerling" zei meneer Jung."Stel jezelf maar voor" zei meneer Jung ik knikte. "Hallo, ik ben Jeon Jeongguk, ik ben 16 jaar" zei ik.
"Zit maar daar" zei meneer Jung en wees naar een plek ik knikte en liep naar de plek en ging daar zitten.
Ik voelde gelijk allemaal ogen op mij gericht. "Kookie" hoorde ik en er draaide iemand om.
"Wow Ji Eun zitten wij in dezelfde klas" vroeg ik ze knikte. Er liepen 2 meisjes naar mij toe.
"Uhh, oppa kan je je nummer geven" vroeg een van de meisjes. Ik trok een wenkbrauw op. "En waarom wil je zijn nummer" vroeg Ji Eun.
"Uhh, zodat ik hem aan de klassengroep kan toevoegen" zei dezelfde meisje.
"Dat kan ik wel doen, en noem hem nooit meer oppa want jij bent ouder dan hem, plus hij kent jou niet" zei Ji Eun.
"Jou wel dan" zei de andere meisje. "Ji Eun en ik kennen elkaar héél goed maar dan ook hééééééééééél goed" zei ik.
De twee meisjes draaiden om en liepen weg. "Maar kook wat is eigenlijk je nummer" vroeg Ji Eun.
Nadat ik haar mijn nummer gaf voegde ze me toe aan de klassengroep.
We hoorden luid getik en keken naar de kant van het getik. "Oh de les begint" zei Ji Eun en draaide om.
JE LEEST
Teen dad|| {taekook}
FanfictionWat als je denkt dat een nachtje naar de club met je vrienden geen kwaad kan.