Chapter 15

141 8 9
                                    

Anderhalve maand later
Pov Taehyung
Ik werd helemaal bezweet wakker. Opeens voelde ik al mn eten naar boven komen ik rende naar mn badkamer en ging over de wc buigen. Al mn eten kwam weer eruit. Dit had ik al een paar dagen. Ik wou naar de dokter gaan maar mn moeder zei dat het wel snel wegging.

Ik waste mn mond en maakte de wc schoon en spoelde door. Ik liep terug naar mn kamer en pakte wat schone kleren. Daarna liep ik naar mn badkamer en kleedde me uit. Daarna stapte ik in de douche.

Na het douchen droogde ik me af en deed mn schone kleren aan. Ik poetste mn tanden en deed mijn haren snel. Daarna liep ik naar beneden en nam plaats aan tafel want mn moeder had al ontbijt gemaakt. Na het ontbijten ging de bel.

Ik stond op en liep naar de deur. Toen ik de deur opendeed stond Jeongguk er. "Kom je naar buiten" vroeg Jeongguk. "Taehyung is ziek hij heeft al een paar dagen lang achterelkaar overgegeven" antwoordde mn moeder.

"Gaat het wel" vroeg Jeongguk en legde gelijk zijn hand op mijn hoofd. "Je hebt geen koorts" zei Jeongguk. "Over een paar dagen is hij wel weer beter" zei mn moeder. "Zullen we naar een dokter" vroeg Jeongguk. "Het is over een paar dagen wel weer over" zei mn moeder.

"Als het echt niet meer gaat laten we dan gaan" zei Jeongguk. "Laten we nu gaan dan" zei ik en pakte mn jas en mn schoenen. "Taehyung het is over een paar dagen weer over geloof mij" zei mn moeder. "Mam je weet nooit" zei ik. "Laat me weten wat er aan de hand is" zei mn moeder ik knikte en liep de deur uit.

Ik pakte mn fiets en fietste met Jeongguk naar het ziekenhuis. Toen we daar waren parkeerden we onze fiets en liepen we naar binnen. Daarna liepen we naar de balie. "Hallo waar kan ik u mee helpen" vroeg de vrouw achter de balie. "Mn vriend voelt zich niet zo lekker" antwoordde Jeongguk

"Heeft u een afspraak" vroeg de vrouw. "Nee" antwoordde Jeongguk. "Wacht maar daar dan wordt je zo geroepen" zei de vrouw en wees naar een plek. Jeongguk en ik liepen ernaar toe en gingen zitten. Jeongguk pakte zn telefoon en deed zn oortjes in ik deed het zelfde.

Even later werden we geroepen en we stonden op en volgden een man naar een kamer. "Zit maar daar" zei de man en wees naar een stoel. Jeongguk gingen allebei zitten. "Waar heeft u last van" vroeg de man. "De laatste dagen geef ik veel over en heb ik meer honger dan normaal" antwoordde ik.

"Ahh oke, dan mag u hier gaan liggen" zei de man en wees naar een ligstoel. Ik ging op de ligstoel liggen en de man kwam gelijk met allemaal apparatuur. Ik moest mn shirt wat omhoog doen. De man smeerde een soort van gel op mn buik en ging met een scanner ofzo over mn buik heen.

"Ahh ik wist het" zei de man. "Wat is er nou precies aan de hand" vroeg ik. "Gefeliciteerd meneer u bent zwanger" zei de man. "Wat" riep ik mn mond hing open. De man zat met vol enthousiasme naar het scherm te kijken. "H-hoelang al" vroeg ik. "Anderhalve maand" antwoordde de man.

"Maar hoe is dat mogelijk" vroeg ik. "Het komt niet vaak voor maar toen joun ouders jou aan het maken waren was er iets fouts gegaan waardoor u een man bent geworden met sommige vrouwelijke bijwerkingen enzo" zei de man.

"Zoals een baarmoeder hebben, borstvoeding kunnen geven, zwanger kunnen worden, ongesteld kunnen worden" zei de dokter. De dokter ging nog een beetje met de scanner over mn buik. "Ik zal een nieuwe afspraak inplannen om de geslacht te ontdekken" zei de man.

De man maakte mn buik schoon en ik mocht van de ligbed af. De man ging achter zn computer zitten en typte wat en daarna printte hij wat en gaf me een brief met datum enzo erop. "Wat is dit" vroeg ik. "Een afspraak" antwoordde de man.

De hele weg terug naar huis was stil totdat Jeongguk opeens zijn mond opendeed. "Wat gaan we nu doen" vroeg hij. "We, WE, ik ben de zwangere niet jij" zei ik. "Ik ben de vader" zei Jeongguk. "Ik ben de vader" zei ik. "Ik ook" zei hij.

"Het kind zit in mij, niet in jou" zei ik. "Wat je ook gaat doen ik steun je altijd" zei Jeongguk. "Ja ja, je bent zeker net als die jongens die een 16 jarige meisje zwanger maken en dan verlaten" zei ik. "Nee tuurlijk niet, ik sta 100% achter je" zei Jeongguk. "Beloofd" vroeg ik. "Beloofd" antwoordde Jeongguk.

Toen we thuis waren loog ik tegen mn moeder dat het niks was.

Teen dad|| {taekook}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu