Volgende dag
Ik fietste net als gister weer naar school en parkeerde mijn fiets in de fietsenstalling.
En vond Ji Eun en liep naar haar toe."Vandaag wordt vast net zo'n saaie dag als gister" zei ik zacht tegen haar. "Waarom zou vandaag saai zijn als ik er ben" zei Ji Eun.
"Idk deze school is zo saai" zei ik. "Zullen we na school wat doen" vroeg Ji Eun."Oke" zei ik. "Zal ik met jou meefietsen naar jou en jij daarna naar mij" zei ze ik knikte."En daarna gaan we wel in het centrum ijs eten" voegde ik eraan toe. "Kan wel" zei ze.
"Gaat Taehyung meekomen" vroeg ik. "Weet ik niet kan ik wel vragen" antwoordde ze en wou weggaan. "Nee doe maar niet ik wil alleen met jou gaan" zei ik en hield haar tegen.
We maakten lang oogcontact ik trok haar dichter naar mezelf toe. Ze ging op haar tenen staan onze gezichten stonden een paar centimeter van elkaar af.
Ji Eun sloot haar ogen. Ik drukte langzaam mijn lippen op de haarre. Daarna pakte ik haar bij haar heup en drukte haar tegen me aan. Ze sloeg hij armen om mijn nek. "Kuch kuch" toen ik omdraaide zag ik Taehyung daar ongemakkelijk staan.
We lieten elkaar los ik gaf haar een knipoog voordat ik wegliep.
~~~
Nadat we naar mij waren gefietst gingen we naar haar huis fietsen. "En wie is dit" vroeg Ji Euns moeder toen ze mij zag. "Mijn vriendje" antwoordde Ji Eun. "Oh echt waar ik wist niet dat je er een had" gaf haar moeder toe. "Eerlijk gezegd wist ik het ook niet" zei ik haar moeder gaf me een niet begrijpende blik. "Laat maar" zei ik daarna.
"Kom maar naar binnen ik ben zo terug" zei Ji Eun en verdween achter de voordeur ik liep ongemakkelijk naar binnen. "Wil je iets te eten of te drinken" vroeg mvr Lee toen we de woonkamer inliepen. "Uhh doe maar een glaasje water" antwoordde ik ze knikte en liep weg even later kwam ze terug met een glaasje water nadat ik haar bedankte verdween ze weer.
Ik werd uit mn gedachtes gehaald door iemand die mijn naam riep. "Jeongguk ben je er nog" hoorde ik een stem zeggen. Ik knipperde een paar keer en keek naar de kant waar de stem vandaan kwam. "Uhh ja ik zat effetjes diep in gedachtes" zei ik. "Waar dacht je aan" "Zullen we gaan" vroeg ik om de onderwerp te veranderen ze knikte en leidde mij naar de voordeur.
~~~
"Doe maar twee chocolade ijsjes" zei ik toen aan de beurt kwam. "Nee doe maar een chocola en een vanille" zei een zware stem langs mij toen ik opzij keek zag ik Taehyung. "Ji Euns favoriete ijs is vanille-ijs" zei Taehyung. Ik betaalde af en pakte de ijsjes.
"Ik weet niet wat je van plan bent, maar owee waag het niet om haar hart te breken. Breek haar hart ik breek de joune tien keer erger" zei hij voordat hij wegliep. Ondertussen waren de ijsjes al een beetje gesmolten.
pov Ji Eun
Toen ik Taehyung de ijssalon uit zag lopen zwaaide ik naar hem geluk zag hij mij ook en kwam gelijk op mij af. "Hai Taehyung" zei ik toen hij voor me stond. "Ji Eun wees voorzichtig met Jeongguk die gast is niet te vertrouwen" was het enige dat hij zei voordat hij weer wegging.
"Ik ben er" hoorde ik een stem zeggen ik herkende hem gelijk. "Vanille ijs voor jou en chocolade voor mij" zei Jeongguk toen hij langs mij kwam zitten. "OMG hoe wist je dat ik gek ben op vanille-ijs" zei ik blij. "Tjaah" zei hij mysterieus. De rest van de dag zijn we naar de film gegaan en hebben we huiswerk gemaakt.
JE LEEST
Teen dad|| {taekook}
FanfictionWat als je denkt dat een nachtje naar de club met je vrienden geen kwaad kan.