~~~
"Het is pauze, kom je mee naar de aula" vroeg Ji Eun ik knikte en stond op.
"Oww en nog het spijt me van gister" zei ze.
"Maakt niks ik snap wel waarom, wie wilt er nou niet zo'n sexy persoon in zn galerij" zei ik en ging met mn hand door mn haren."Is Taehyung niet op school vandaag" vroeg ik. "Jawel maar die zit achteraan in de hoek daarom dat je hem waarschijnlijk niet hebt gezien" zei ze
"Ohh oke". "Maar die komt zo ook naar de aula dus die zie je zo wel" zei ze. We liepen na de kantine en bestelden gewoon wat standaards. "Volg mij maar" zei Ji Eun ik knikte en volgde haar. We kwamen bij een tafel waar 2 jongens en 2 meisjes zaten.
"Ji Eun wie is dit, je vriendje" vroeg een jongen met oranje haar. "Nee dit is de nieuwe buurjongen van TaeTae" antwoordde Ji Eun. "Zullen we een voorstelrondje doen" zei een meisje.
"Ik ben Jeon Jeongguk, en ben 16 jaar oud" zei ik. "Ik ben Park Jimin, en ben 18 jaar oud" zei de jongen met oranje haar die Jimin moest heten. "Oh dan noem ik je wel hyung ".
"Mij ken je al" zei Ji Eun. "Ik ben Min Yoongi, en ben ook 18" zei de jongen met grijs haar genaamd Yoongi. "Ik ben Kim Sejeong, en ben 17" zei een meisje met haar haar tot over haar schouders.
"Ik ben Jeon Jiwoo, en ben 17" zei een meisje met roze haar. "Mij ken je al" hoorde ik een zware stem achter me zeggen. Ik draaide me om en zag Taehyung. Nadat we elkaar begroetten kwam hij langs me zitten.
"Sportweek komt eraan weten jullie al welke sport jullie gaan kiezen" vroeg Jimin. "Sejeong, Taehyung en ik gaan cheerleaden" zei Ji Eun. "Jiwoo en ik gaan basketballen" zei Yoongi. "Ik rugbyen" zei Jimin. "En jij" vroeg Sejeong aan mij. "Voetbal" antwoordde ik.
"Dan moet je goed zijn want onze tegenstanders zijn extreem goed" zei Jiwoo. "Ik was topvoetballer op mn vorige school ik zou gescout worden maar moest verhuizen" zei ik. "Oh cool van welke school kom je" vroeg Jimin. ".... middelbare school" antwoordde ik.
"Echt hun zijn een van jullie tegenstanders" zei Ji Eun. "Cool" zei ik droog en at verder. "Zijn er nog andere dingen waar je goed in bent" vroeg Yoongi. "Zingen, dansen, computerspelletjes spelen" antwoordde ik. "Wij allemaal behalve Yoongi zingen" zei Jimin. "Ik rap" zei Yoongi. "Cool" antwoordde ik droog.
"Is dat het enige wat je kan, droog zijn" zei Jimin. "Oh nee, het is meer dat ik niet goed geslapen heb en moe ben, als ik moe ben doe ik altijd droog" antwoordde ik. "Had je een vriendin op je vorige school" vroeg Sejeong ik knikte. "Had" herhaalde ik zacht. "Is het uit" vroeg Jiwoo. "Nee ze is omgekomen bij een busongeluk" zei ik verdrietig.
"O het spijt ons dat we ernaar vroegen" zei Sejeong. "Maakt niks" zei ik terwijl ik mn tranen binnen hield.
"Heb je iets te doen na school" vroeg Jimin ik schudde mn hoofd. "Dans stel ik je wel voor aan een paar vrienden en hangen we een beetje rond" zei Jimin. "Oke" zei ik kort. "Yoongi en ik komen mee" zei Taehyung.
De bel ringde en we liepen naar ons volgende les. "Jeongguk je loopt de verkeerde richting op" hoorde ik Ji Eun vanaf de verte roepen. Ik draaide me om en liep haar richting op. Een meisje die me niet zag botste tegen me aan waardoor haar boeken vielen.
"Raap op" beviel het meisje me. "Waarom zou ik jij liep tegen mij aan" zei ik. "Wie denk jij wel niet dat je bent" riep het meisje boos. "Niemand ik ben gewoon mezelf" antwoordde ik. "Jeongguk laten we gaan" zei Ji Eun die aan mn arm trok. "Laten we gaan" zei ik en wou weglopen maar de meisje pakte mn andere arm.
"Je gaat niet weg voordat je mijn boeken hebt opgeraapt" zei het meisje. Ik bukte en raapte haar boeken op. "Zal ik ze gelijk in je tas doen" vroeg ik ze knikte en gaf haar tas. Ik stopte de boeken erin ondertussen gleden mijn ogen over de gang opzoek naar de dichtstbijzijnde prullenbak.
Ik gooide haar tas recht in de prullenbak. Ze keek nu bozer dan net. Ji Eun boog een paar keer en zei sorry. "Ji Eun kap daarmee" beviel ik haar. "Luister niet naar hem hij is gek in zijn hoofd" zei Ji Eun en ging verder. Ik sloeg mn arm over Ji Euns schouder en drukte haar tegen me aan.
"Niemand heeft me ooit beveelt iets te doen en zal het nooit doen" zei ik en liep weg. "Jeongguk ben je helemaal gek geworden weet je wel niet wie zij is" zei Ji Eun. "Het kan me niks schelen wie zij is" zei ik.
"_____ heet ze, _______onze school en _____van _________ vader is de ceo bij __________ zit steeds achter Jimin aan dat ziet iedereen maar ________ wilt het niet uitmaken met ___________" zei Ji Eun. "Wist je dat ik niet eens naar de helft heb geluisterd" zei ik.
"Ik weet niet eens hoe ze heet" zei ik. "Kim Ra Jin heet ze en ze is de vriendin van Kim Seokjin" herhaalde Ji Eun. "Zie ik eruit alsof het mij boeit wie ze is en wiens vriendin ze is" zei ik. "Nee niet echt" antwoordde Ji Eun. "Spreek haar naam dan nooit meer uit wanneer je met mij bent" zei ik ze knikte.
~~~
JE LEEST
Teen dad|| {taekook}
FanfictionWat als je denkt dat een nachtje naar de club met je vrienden geen kwaad kan.