Chapter 17

139 8 14
                                    

3 weken later
Vandaag was de grote dag. We konden de geslacht ontdekken. Taehyung was nu al 2 maanden zwanger en niemand weet het. Natuurlijk hebben mensen gemerkt dat hij aangekomen is maar niet dat hij zwanger is.

Als hij 3 maanden was hadden we afgesproken dat we het gingen vertellen aan onze ouders en vrienden. Maar Taehyung en ik gingen nu naar het ziekenhuis. Toen we daar waren gingen we gelijk naar de kamer waar we de vorige keer zaten.

Taehyung ging gelijk weer in die ligstoel liggen en kreeg gelijk weer gel en zo'n scan apparaatje. Het was nu niet maar 1 baby nee het waren er 3. Taehyung stond in shock. "Ohh gefeliciteerd meneer Kim het is een drieling" zei de dokter.

"Een drieling" zei Taehyung blij. Na een paar minuten checken enz kwam de uitslag. "Het zijn 2 meisjes en 1 jongen" zei de dokter. "Ohh echt, omg wat leuk" zei Tae blij. Na de afspraak gingen we ergens eten en Taehyung at nu meer omdat hij nu weet dat het een drieling is.

We gingen weer wat huiswerk maken. En Taehyung wou gaan bowlen dus we gingen dat doen. Taehyung pakte een bowlingbal en rolde em. Strike. Hoorde je Taehyung deed blij zijn armen in de lucht en gaf me een highfive.

Na het bowlen was het al richting avond eten. Dus gingen we ergens op een mini date ofzo. We kleden ons niet chic aan maar we gingen wel duur eten enzo. Na het eten had we een enorme rekeningen die ik zou betalen.

Ik had Tae beloofd dat ik altijd zijn eten ging betalen als we buiten gingen eten. En ik had hem ook verteld dat ik het niet erg vond omdat ik veel zakgeld krijg van mn vader en vaak van mn oom.

Het was al donker toen we thuis aankwamen. Nadat ik Taehyung had ingestopt ging ik zelf naar huis en ging ook slapen.

Toen ik wakker werd nam ik een frisse douche en poetste mn tanden. Daarna ging ik naar beneden en ontbeet na het ontbijten haalde ik Taehyung op. Zoals elke dag kwam hij achter mij op hij was veel zwaarder geworden.

"En wat heb je gegeten" vroeg ik. "5 broodjes gezond" antwoordde hij. Taehyung hoefde nooit mee te doen met gym want we hadden een fake brief geschreven dat hij een spier gescheurd ofzo heeft en een lange tijd niet kan sporten.

Na het gymmen kwam blok uur biologie. Taehyung en in hadden een 10 gehaald voor de proefwerk over zwangere mannen. Daarna kwam zoals altijd pauze. Taehyung en ik gingen waar we altijd zaten zitten.

"Taehyung Kook we hebben lang niet meer afgesproken" zei Jimin. "Is er iets dat we moeten weten" vroeg Yoongi. "Er is iets maar we vertellen het over een paar weken pas" antwoordde Taehyung.

"Oke maar wanneer jullie kunnen laten we weer gaan chillen enzo" zei Jimin. "Wat vinden jullie van vandaag" vroeg Taehyung. "Ja is goed" zei Jimin. "Laten we een ijsje gaan eten" zei Taehyung.

"Oke" zei Taeyong. "Jeongguk waarom gaat Tae altijd achter bij jou op als je naar school gaat" vroeg Jimin. "Omdat hij niet mag fietsen van de dokter" antwoordde ik. "Ohh oke" zei Jimin.

Na school hadden we afgesproken bij een ijssalon. Na een paar minuten kwamen Taeyong, Jimin en Yoongi de ijssalon binnen. We gingen met zn alle ijsje kopen. Tae en ik hadden zo'n grote beker met ijs die we zouden delen.

De meeste had Taehyung opgegeten wat ik helemaal niet erg vond. Na het eten gingen we voetballen. Taehyung ging op de bank ons aanmoedigen. Toen ik gescoord had rende Taehyung naar me toe en gaf me een enthousiaste knuffel.

"Ha gay" hoorde ik Jimin fluisteren in Yoongi's oor. "Is dat erg dan" zei ik tegen Jimin. Hij was verbaasd dat ik hem gehoord had. Na het voetballen gingen naar de internetcafé gamen. We speelden fortnite.

"Ik heb lang niks meer gehoord van Ji Eun die komt niet meer bij ons zitten" zei Taehyung. "Ja dies een beetje boos omdat jij vaak met Jeongguk bent en geen tijd meer hebt voor haar" zei Taeyong.

"Ze kan naar me toe komen wanneer ze wilt maar ze komt niet" zei Taehyung. "Ik zal wel zeggen dat ze morgen naar jou moet gaan" zei Taeyong. "Oke mooi zo" zei Taehyung.

Na het gamen gingen we naar huis eten enz en daarna gingen we netflixen en gingen we slapen.
(Jeongguk slaapt bij Taehyung)

Teen dad|| {taekook}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu