Chapter 19

122 10 16
                                    

3 weken later


"Mam" riep ik in de hoop dat ze thuis was. "Ja lieverd" hoorde je haar roepen vanuit de trap. "Kan je aub even naar beneden komen ik moet je spreken" riep ik. "Is het belangrijk" vroeg mn moeder. "Ja" antwoordde ik. Luide voetstappen stormden de trap af binnen no time was mn moeder in de keuken. 

"Is er iets gebeurd op school" vroeg ze ik schudde mn hoofd. Ik nam plaats aan de kookeiland en wees naar een plekje langs mij mn moeder nam plaats en tikte nerveus met haar nagels tegen het kookeiland hout. "Wat is er" vroeg ze. 

"Ik ben gay" zei ik. "Wat!" zei ze en sprong van haar kruk. Ik draaide me om naar haar en keek haar aan. "Ik ben gay" herhaalde ik. "Kim. Taehyung. Ben je helemaal gek geworden" zei mn moeder. "Wat dat is toch normaal" zei ik. Voordat ik het wist kreeg ik een harde klap in mn gezicht. "Jij bent te jong om dat nu al te weten" zei mn moeder in tranen. 

"Ik ben zwanger mam, ik ben zwanger" ik kon het niet meer vol houden en liet al mn tranen ontsnappen. 

"Z-zwanger" vroeg mn moeder ik knikte. "H-hoe dan" vroeg  ze. "Net als hoe ik ben gemaakt krijg ik ook baby's" zei ik. "B-baby's" vroeg ze met een trillende stem ik knikte. "Jij komt nu mee. Ik laat ons niet voor schut zetten omdat jij joun gevoelens nog niet beheerst" zei mn moeder en trok me mee.

"Waar gaan we heen" vroeg ik. "We gaan nu naar de ziekenhuis om die onzin te verwijderen" antwoordde ze. "Wat! Nee ik ga ze dat niet aan doen. Ik ga ze gewoon ter aarde brengen" zei ik en trok mn arm terug. "Goed jij wilt ze ter aarde brengen, ga dan mn huis uit" zei mn moeder. "Wat vind je ervan als jij uit huis gaat" zei ik en duwde mn moeder de deur uit en sloot de deur. Daarna deed ik de deur op haak en rende naar boven.


Author's pov

De moeder van Taehyung belde aan en klopte op de deur ze schreeuwde zelfs dat hij de deur moest open doen. Maar het was tevergeefs geen reactie en Taehyung deed ook niet de deur open. Ze moest iets bedenken om die deur open te krijgen. Jeongguk; dacht ze.  Ze rende naar Jeongguks huis en belde aan.

Je vond al snel een nieuwsgierige Jeongguk bij de deur. "Is er iets mevrouw Kim" vroeg Jeongguk.

"Jeongguk help alsjeblieft Taehyung heeft zich thuis opgesloten nadat hij uit de kast kwam, dadelijk doet hij zichzelf iets aan" zei mvr Kim. "Wat" zei Jeongguk en rende naar Taehyungs voordeur.  

"Taehyung doe die deur open" riep Jeongguk en bonsde met zijn vuisten tegen de deur. Geen reactie. Hij zette een paar stappen naar achter en trapte de deur met volle kracht in. De deur vloog open en er was geen Taehyung te bekennen.

Jeongguk rende naar binnen en rende naar boven. Als eerst ging hij naar Taehyungs kamer waar hij niet was. Hij keek naar de badkamerdeur die op slot stond. "Taehyung doe die deur open" riep Jeongguk die aan het klink zat te trekken.

"Nee, oprotten ik wil jullie niet zien" riep Taehyung vanaf de andere kant van de deur. "Taehyung ik ben alleen doe alsjeblieft die deur open" zei Jeongguk. Er klonk een klik en de deur ging open. 

Taehyung zat onder de wasbak te zitten. "Taehyung wat heb je gedaan" vroeg Jeongguk en keek naar Taehyungs bebloede handen. "Ze accepteert ze niet" zei Taehyung snikkend. "Wie accepteert ze niet" vroeg Jeongguk. "De baby's" antwoordde Taehyung.

"Wat" "Ze accepteert ze wel" zei Jeongguk om Taehyung kalm te krijgen. "Nee dat doet ze niet" zei Taehyung. "Kom laten we jouw wonden verzorgen" zei Jeongguk en hielp Taehyung overeind. 

~~~


Teen dad|| {taekook}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu