Time skip van een dag
Pov Jeongguk
Ik parkeerde mn fiets bij de fietsenstalling en liep over de schoolplein. Opeens zag ik Taehyung richting mij lopen.Toen hij ongeveer een halve meter van me afstond stopte hij. Daarna zette hij nog een stap naar voren. "Luister goed naar wat ik ga zeggen. Laat Ji Eun met rust en doe haar al helemaal geen pijn ofzo, doe mij maar pijn en laat haar erbuiten" zei hij.
"Hoe moet ik dat doen ze is al te hard voor me gevallen" vroeg ik. "Idk zorg dat ze je haat" antwoordde hij. "Wat gebeurt er als ik haar pijn doe. Wat dan, kom je me in elkaar slaan" vroeg ik. "Iets ergers dan dat" antwoordde hij.
"En dat is" vroeg ik. "Daar kom je later wel achter, zorg tot die tijd dat je dat onderste onder controle houdt" zei hij en liep weg. Zorg dat het jou maar lukt meneertje Kim Taehyung want er komen hardere dingen dan dat aan.
Ik zag Ji Eun wat verderop staan. Ik wou richting haar gaan maar er was opeens een dunne lange jongen bij haar waarschijnlijk doet ie iets met basketbal ofzo. "Hoe moet ik dat doen ze is al te hard voor mij gevallen" vroeg ik. "Idk zorg dat ze je haat" antwoordde hij.
Of ik zorg dat ze voor iemand anders valt. Ik draaide me om en liep de school binnen waar ik gelijk een broederlijke omhelzing kreeg door Jimin. "Hoe was joun weekend" vroeg Jimin. "Niks speciaals gebeurt" antwoordde
"Echt waar" vroeg Jimin. "Ja maar dat was gewoon vriendschappelijk niet als je weet wel" antwoordde ik. "Hoorde je dat Ji Eun" zei Jimin tegen Ji Eun die net langs liep.
"Wat" vroeg Ji Eun. "Jeongguk vond jullie dagje op t strand vriendschappelijk" zei Jimin. Ji Eun keek van mij naar Jimin. "Ja ik ook" zei Ji Eun met een beetje downe stem.
"O dus het is niet je weet wel" vroeg Jimin. "Nee man bro waarom zou je dat denken, ik vang alleen gevormde meisjes. Als je snapt wat ik bedoel" antwoordde ik. Ji Eun keek me aan en gaf me een bitchclap en liep daarna weg.
"Oehh bro die was hard" zei Jimin terwijl hij aan het lachen was. "Zie je me boeien" zei ik. "I mean zulke meiden heb je alleen nodig voor een one night stand" zei ik. "Ja man" zei Jimin.
"Moet ik je voorstellen aan een paar chickies" vroeg Jimin. "Laat mij je voorstellen aan een paar goeie chicks" zei ik. "Is goed wanneer" vroeg Jimin. "Kom rond 8 naar mij kleed je goed aan dan gaan we een beetje de club in" antwoordde ik.
"Is goed ik roep Taehyung en Taeyong mee" zei Jimin. "Yeah bro doe wat je wilt" zei ik. "Taeyong is toch 18" vroeg ik Jimin knikte. "En dan is Taehyung 17" zei ik Jimin knikte. "Dan moet ik alleen Taehyung en mij binnen krijgen" zei ik.
"Kom je vaak in de club" vroeg Jimin ik knikte. "Hoe kom je eigenlijk binnen je bent toch 16 ofzo" vroeg Jimin. "Das mn vriend zijn club ik ga er vaak heen" antwoordde ik. "Dus je weet zeker dat je Taehyung en jou naar binnen kunt krijgen" vroeg Jimin ik knikte. "Mooi het gaat onze boys night worden" zei Jimin.
"Zijn er veel chicks" vroeg Jimin. "Natuurlijk van dit naar dat naar dat van alles" zei ik en vormde met mn handen enz. "Wat alles" vroeg Taehyung die erbij kwam staan. "Bro we gaan vandaag met Jeongguk naar de club" zei Jimin. "O echt cool" zei Taehyung.
"Kan je niet wat enthousiaster klinken" vroeg Jimin. "Oww jippie" zei Taehyung sarcastisch en deed zn handen in de lucht. "Dats wat beter" zei Jimin. "Wat hebben jullie zo" vroeg Jimin. "Tekenen" antwoordde ik. "Ohh ik heb wiskunde" zei Jimin.
"Zullen we zo doen, na school gaan we naar onze eigen huis en daarna gaan we allemaal naar Jeongguk" zei Jimin. "Klinkt goed" zei Taehyung. "Maar een van jullie moet het tegen Taeyong zeggen en een van jullie moet een auto regelen" zei ik.
"Ik zeg het wel tegen Taeyong" zei Taehyung. "En ik regel de auto" zei Jimin. "Mooi zo" zei ik.
TTTTTRRRRIIIIINNNNNGGGGMensen ik heb de naam van de boek veranderd van Boy next door naar Teen dad. En de cover en beschrijving is veranderd
JE LEEST
Teen dad|| {taekook}
FanfictionWat als je denkt dat een nachtje naar de club met je vrienden geen kwaad kan.