Chapter 7

215 9 5
                                    

Ik werd wakker en met een big smile. Vandaag gingen Jeongguk en ik samen ontbijten. Ik voelde een vibratie in mijn zak en haalde mn telefoon eruit.


Jeongguk


Jeongguk: Be ready babe ben er zo

Ik: Zie je zo


Ik sloot mn telefoon af en stopte em  terug in mn zak. Daarna liep ik naar de badkamer en poetste mn tanden. Daarna waste ik mn gezicht en droogde mn gezicht af. ik liep terug naar mn kamer en kleedde me om naar een roze tuinrok en een streepjes trui eronder. Deed mn haren in een simpele knot en deed wat lippenstift en mascara op.


!Dingdong! Ik pakte mn tasje en stopte mn telefoon enzo erin. Daarna rende ik naar beneden. "Mam ik ga ontbijten met Jeongguk" riep ik door het huis en deed de voordeur open. "Taehyung wat doe jij hier" vroeg ik. "Ik hoorde dat je met Jeongguk ging ontbijten" zei hij ik knikte. "Oppassen met die gast hij is niet te vertrouwen" zei hij. "Je bent gewoon jaloers" zei ik. "Ik val niet eens op jongens" zei hij.


"Ik zag wel hoe verlieft je bij de les naar hem keek" zei ik Taehyung begon opeens te lachen. "Ja hoor ik ben verlieft op hem" zei hij sarcastisch. "Denk eens na" zei hij lachend. "Ik en hij" hij begon harder te lachen. "Ik heb je gewaarschuwd" zei hij. "Wat doe jij hier" vroeg Jeongguk die achter hem stond. "Ik ben hier voor Taeyong" zei Taehyung zonder om te draaien. 


"Taeyong Taehyung is hier" riep ik naar binnen. "Zullen we gaan" vroeg Jeongguk ik knikte en liep naar hem toe samen liepen we het terrein af. "Wat is dat" vroeg ik en wees naar de picknickmandje. "Oww we gingen toch ontbijten, dus ik wou het romantisch maken door te picknicken" zei hij. "Awhhh cute" zei ik en plante een kusje op zijn wang. 


~~~

"We zijn er" zei Jeongguk ik keek om me heen we waren bij een strand. "Zullen we hier gaan zitten" vroeg Jeongguk toen we ergens stopten. "Oke" zei ik. Jeongguk legde een dekentje op de grond waar we vervolgens op gingen zitten. Hij pakte wat en verspreidde het op het dekentje. "Wow heb jij dit allemaal zelf gemaakt" vroeg ik hij knikte. "Als ik dit zou proberen zou de hele huis in fik staan" zei ik.


"Heb ik geleerd van mn broer" zei hij. "Hij moet echt een  keer koken voor ons" zei ik. "Als hij dat kon kon het wel" zei hij. "Hoezo is er iets gebeurd" vroeg ik terwijl ik eten in mn mond propte. 


Pov Jeongguk


"Ik heb je toch wel eens verteld over dat mn vriendin overleden is door een busongeluk" zei ik ze knikte. "Mn broer is toen ook overleden" zei ik.


!Flashback!


Haar haren wapperden door de lichte briesjes. "Oh we zijn net op tijd" zei Shin Hye toen we bij de bushalte aankwamen. We stapten met zn drieën in. Na het pasje scannen zaten Shin Hye en ik langs elkaar en achter ons zat Junghyun mn broer. Shin Hye stopte haar oortjes in haar oor en deed wat muziek. Ik en mijn broer zaten te praten en Shin Hye zat zachtjes op de raam te tikken op de ritme van het melodie.


Opeens kwamen twee motoren voor de bus de buschauffeur deed de stuur naar links om de motoren te ontwijken waardoor we tegen een vrachtwagen botsten en de bus kantelde. Ik voelde een grote stuk glas diep in mn buik komen. Ik stond op en probeerde de bus uit te lopen wat ook lukte. Daarna kwam mn broer met Shin Hye in zijn handen hij legde haar langs mij op de grond. Ze had enorm veel sneeën ik schudde haar heen en weer om  haar te wekken maar ze werd niet wakker.


Ik belde gelijk de ambulance. "Shin Hye wordt wakker Shin Hye" zei ik huilend terwijl ik haar wakker probeerde te maken maar het was tevergeefs. Mn broer haalde mensen uit de bus waaronder een meisje met zwart haar ze had heel veel bloed over haar gezicht. Daarna ging mn broer de bus weer in. Ik zag iets van de bus afkomen maar wist niet wat. Ik kneep mn ogen tot spleetjes en zag dat het rook was. 


"HYUNG" schreeuwde ik. "HYUNG KOM TERUG" hij deed zn had tegen het raam als teken van wacht. "HYUNG" schreeuwde ik weer ik rende naar de bus. Na een grote ontploffing viel ik op de grond. "HYUNG" schreeuwde ik naar de bus die onder vuur en vlammen stond. "HYUNG" niet veel later kwamen de politie ambulance en brandweer. 


!Einde flasback!

"Het spijt me dat ik er naar vroeg" zei Ji Eun. "Maakt niks je wist het niet" zei ik.



Het spijt me dat updates zo lang duren ik ben de laatste tijd depressief waardoor ik niet goed kan schrijven en ik wil zo snel mogelijk schrijven alleen ben depressief waardoor mijn schrijfhouding ook wordt beïnvloed. En school is begonnen gelukkig is eerste week introductie week maar ik blijf natuurlijk wel schrijven alleen duurt het minstens 1 week voor nieuwe update. Soms kan wel 2 of 3 chapters per week maar daar is een kleine kans voor.

Teen dad|| {taekook}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu