Chapter 25

131 12 8
                                    

Sorry mensen voor het lange wachten ik had het druk met verhuizen maar ik ben terug geniet van de chapter❤️

"Uhh jongeman" hoorde ik en opende mn ogen. Ik ging rechtzitten en rekte me uit. "We zijn aangekomen bij Gangnam-station" zei de buschauffeur. Ik tikte Tae die langs mij sliep aan.

Hij werd wakker en keek om zich heen. Daarna stonden we beide op, pakten onze koffers en liepen naar een taxibureau en namen een taxi. We kwamen aan bij de adres die mn oom gegeven had het was een klein knus huisje.

Er stonden 2 mannen bij de deur. Toen ze ons zagen stonden ze gelijk recht. "Welkom thuis, meneer Jeon en meneer Kim" zeiden ze en bogen. Ze deden de deur open en we liepen naar binnen.

"Uhh meester Jeon de avond eten staat klaar" zei een vrouw, ze gaf een volg mij maar sein. Tae en ik volgde haar naar een keuken waar al onze favoriete gerechten op tafel stonden.

Taehyung nam gelijk plaats aan tafel en begon te eten. Ik nam ook plaats aan tafel en begon te eten. Na het avond eten besloten Tae en ik naar onze kamer te gaan.

Er was veel personeel in ons huis zoals de bodyguards, schoonmaaksters, kokken, en veel meer. Dat alles voor een klein huisje zoals deze.

Al onze spullen en kleren waren allemaal al ingericht en opgehangen enz. We deden onze pyjama's aan en gingen in onze bed liggen. Ik pakte mn telefoon erbij en ging naar mijn favoriete boek op wattpad.

Het was mijn favoriete boek omdat dit gewoon precies ons leven inhoud. De boek heet: teen dad. Het gaat over een jongen die zwanger raakt en van wie zijn moeder de kinderen niet wil enzo. En dat is precies ook zo bij ons.

Na de nieuwe chapter lezen, chapter 25 deed ik mn telefoon uit en ging slapen. Best wel grappig een boek dat op mijn leven lijkt. Dacht ik voordat ik in slaap viel.

De volgende ochtend werd ik wakker en keek langs me Tae was er niet. Ik sprong uit bed en rende door de hele huis aangekomen in de woonkamer zat Tae tv te kijken.

"Jezus je liet me schrikken" zei ik toen ik me op de plek langs hem liet neerploffen. "Oww je bent wakker" zei Tae en gaf me een kusje op mn wang.

Ondertussen bij Mvr Kim thuis.

"Waar is Taehyung heen" vroeg mvr Kim die Ji Eun ondervroeg. "Ik weet het niet" is de enige wat Ji Eun de hele tijd uitbracht. "Ji Eun ik ben niet dom ofzo als er iemand is die Taehyung en Jeongguk heeft geholpen om weg te lopen ben jij dat" zei mvr Kim en sloeg woest op de etenstafel.

"Als ik het zou weten zou ik het toch niet zeggen" bracht Ji Eun uit. "WAT" riep mvr Kim woest. "Je wou toch van de baby's af, nou wees dan blij dat Taehyung en Jeongguk hebben geholpen" zei Ji Eun. "WAT" riep mvr Kim woester. Ze stond op het moment om een klap uit te delen.

Ji Euns reflexen waren sneller waardoor Ji Eun mvr Kims pols vastpakte en mvr Kim wegduwde. "Taehyung is mijn beste vriend het enige dat ik wil is dat hij gelukkig is, als zijn moeder moet u ook willen dat hij gelukkig is" schreeuwde Ji Eun naar mvr Kim.

Toen was mvr Kim stil. "En nu deruit" riep mvr Kim en wees naar de deur. Ji Eun liep weg. Ik moest dit allang al stoppen en terug gaan naar mn gezin.

Mvr Kim pakte haar telefoon. Ze belde iemand op na een paar keer rinkelen werd er opgenomen. "Mijn zoon ik kan dit niet meer, ik kom terug" zei mvr Kim. "Wat nee we zijn er bijna, we hebben bijna alle recht op de geld en bedrijf van Meneer Kim je kunt nu niet je rug omdraaien en terug komen" kwam er vanaf de andere kant van de lijn af.

"Maar Taehyung is weggelopen nu kan ik niks meer" zei mvr Kim. "Dat is juist goed we moeten gewoon zeggen dat hij dood is" zei mvr Kims zoon. "Hyojong het eten is klaar" riep een stem. "We moeten eerst van deze afkomen dan hebben we dubbel meer recht op alles" zei Hyojong.

"Ga voor nu maar naar papa en maak een plan" zei Hyojong. "Is goed, zorg goed voor jezelf en let op niemand is te vertrouwen" zei mvr Kim en hing op.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 29, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Teen dad|| {taekook}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu