Yavuz görevdeydi.
Yavuz: Canım nasılsın? Bebeğimiz nasıl?
Bahar: İyiyiz aşkım sen nasılsın?
Yavuz: Bende İyiyim bitanem.
Bahar: Ne zaman geleceksin.
Yavuz: Şu an belli değil canım akşama kadar dönebiliriz.
Bahar: Yarın hastaneye gideceğim. Bebeğimizin cinsiyeti belli olacak gelmeye çalış lütfen!
Yavuz: Aklımda bitanem gelmeye çalışacağım.
Bahar: Canım ne olur dikkat et bizim için.
Yavuz: Ederim canım. Sizi seviyorum.
Bahar: Bizde seni seviyoruz.
"Mutlu aile tablosu" Bahar sese doğru dönünce Onur ile göz göze geldi.
Bahar memnun olmadığını belirten bir surat ifadesiyle "ne işin var burda?"
Onur: Sık sık görüşeceğimizi söylemiştim.
Bahar: Bu durum çok can sıkıcı olmaya başladı.
Onur: Ne varki bunda?
Bahar: Senin niyetin ne?
Onur: Seni geri istiyorum.
Bahar: Sen kafayı mı yedin? Ben evliyim ve hamileyim.
Onur: Evet biliyorum ama bu senden vazgeçmeye ikna etmiyor beni.
Bahar: Git burdan bir daha da gelme. Eğer bir daha gelirsen Yavuz'a herşeyi anlatırım.
Onur: Sana ne kadar ciddi olduğumu göstereceğim.
***
Bahar'ın sinirden elleri ayakları titriyordu.
Yiğit yanına geldi.Yiğit: Aybüke iyi misin?
Bahar: İyiyim iyiyim ne oldu?
Yiğit: Ben bir iki saatliğine çıkıyorum. Sen işin bitince eve git nöbet bende.
Bahar: Tamam.
Bahar tam çıkmak üzereyken bağırış sesleri duydu. Bu sesler ilaç çadırından geliyordu. Hemen çadıra koştu. Baran sinir krizi geçiriyordu.
Bahar: Zeynep( hemşire) ne oluyor?
Zeynep: Bilmiyorum. Kriz geçiyor. Sanırım uyuşturucu krizi.
Bahar: Hemen güvenliklere haber ver!
Zeynep koşarak çıkar.Bahar: Baran sakin ol bak ben sana yardım etmek istiyorum.
Baran eline kırdığı camın parçalarını almıştı yanına kimseyi yaklaştırmıyordu.
Bahar: Hadi bırak elindekileri bak ben burdayım.
Yavaş yavaş Baran'a doğru yaklaşıyordu.Bahar: Baran bak yanındayım hadi at elindekini. Sana yardım edeceğim söz.
Baran camlardan kanayan ellerine baktı daha sonra Bahar'a döndü "kimse gelmesin"
Bahar: Bak ikimiziz yalnızca kimse yok hadi.
Baran elindeki cam parçasını yere attı. Bahar yavaşça yaklaşıyordu. Tam o sırada güvenlikler içeri girdi. Baran Bahar'ı kollarından tuttu
"Kandırdın beni" Bahar'ı sırtından ilaç dolabına vurdu. Bahar hissettiği acıyla yere yığıldı.Güvenlikler Baran' ı yakaladılar. Zeynep hemşire Bahar'ın yanına koştu sırtına aldığı darbeyle kanaması başlamıştı. Yiğit olmadığı için müdahale edemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömrümün Baharı (Tamamlandı)
RomanceBir YavBah Hikayesi Ethem'in Harcadığı Çiftime Mutlu Bir Hikaye Yazdım Arada Ayrılık Gözyaşı da Olacak ;)