16. B.- Sende Herkes Gibisin 💔

1.2K 59 2
                                    


Erdem: Bir ihbar aldık. Bir grup mülteci zorla teroristlerin kampına götürülüyormuş. Ne için götürdüklerini bilmiyoruz ama canlı bomba olarak kullanacaklarını tahmin ediyoruz.

Yavuz: Komutanım güzergahı belli mi?

Erdem: O konuda henüz bilgi alamadık. Ateş mülteci gibi aralarına sızdı. Öğrenebildiği bu kadar. Karayolu ile götürülecekler araç yola çıktığında Ateş bize haber verecek.

***
Yavuz ve timi Ateş'in istihbaratı ile yola çıkar. Yola kurdukları tuzakla teröristleri etkisiz hale getirirler.

Yavuz ve TiM görevi başarıyla bitirmiş ve mültecileri kurtarmıştılardı. Geçici olarak kampa götürmeleri gerekiyordu.

Ateş: Komutanım biz mültecileri kampa götürelim siz dönün karargâha bizde teslim edip geliriz.

Yavuz: Beraber teslim eder döneriz.

Ateş: Komutanım siz zahmet etmeyin.

Yavuz: Ne oldu oğlum? Ne diye kıvranıyorsun?

Ateş: Yok komutanım Bahar da orda ya gerginlik olmasın diye şey ettim.

Yavuz: Ne gerginliği olacak çocuk muyuz biz?

Ateş: Estağfurullah komutanım.

Kampa geldiler.

Bahar Yiğit ile birlikte çocukların aşılarını yapıyordu. Timi görünce Yiğit'e bırakıp yanlarına geldi.

Bahar: Hayırdır.

Keşanlı: Pek hayır değil yenge.

Yavuz Keşanlı'ya ters ters bakar.

Fethi: "öhö öhö" deyip Keşanlı'nın koluna vurur.

Ateş:Kapat şu şom ağzını. Arkadaş adamın ağzını her açışı olay.

Keşanlı: Kusura bakma Bahar. Ağız alışkanlığı.

Bahar: Önemli değil.

Fethi: Bahar getirdiğimiz mülteciler teröristlerin elinden kurtarıldı. Ülkelerine gönderilene kadar burda kalacaklar.

Bahar: Tamam. Sorun değil yerimiz var.

Tim mültecilerle birlikte kampı gezerler.
Bahar ve Yavuz yalnız kalır.

Bahar ve Yavuz yalnız kalır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bahar: Yorgun görünüyorsun.

Yavuz: Soğuk bir ses tonuyla "hıhı."

Bahar: Ev tutmuşsun.

Yavuz: Evet de niye bu kadar ilgilendin ki.

Bahar: Yani kışlada kalırsın sanıyordum.

Yavuz: Kendime bir düzen kuruyorum.

Bahar: Ne güzel hayatını düzene sokman.

Yavuz: Evet. Önce gereksiz herkesi çıkardım, attım. Şimdi de güvenebileceğim insanlarla beni gerçekten sevenlerle bir hayat kurmaya çalışıyorum.

Ömrümün Baharı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin