Şarkı bölüme çok yakıştı. 👆👆
Sezen Aksu- Kurşuni Renkler
Yok olmaz erken daha,
Biraz geç kalın ne olur,
Hiç hazır değilim henüz,
Ne olur baharlarımı bırakın bir süre daha,
Tanıdık değil bana güz..Yok olamaz dur,
Dur gidemezsin,
Gözlerimin rengi dur,
Bulutlara dönemezsin.
Yok alamazsın,
Beni deli zaman dur,
Ömrüme o kurşuni renkleri süremezsin..➰➰➰
Yavuz uyandı. Dolabın üstüne "markete gidiyorum" yazılı bir not bıraktı.
Bahar uyandığında dolabın üstündeki notu gördü. Yataktan doğruldu duş almaya banyoya gitti. Üzerinde bornozuyla banyodan çıktı. Kıyafetlerini almak için dolabı açınca doktorun verdiği bebek ayakkabısını gördü. Kırıp döktü, içindeki herşeyi bağırdı.
Yavuz kapıyı açtığında Bahar'ın çığlıklarını duydu. Odaya koştu herşey kırılmış yerlerdeydi. Bahar yerde oturmuş ağlıyordu. Yavuz koşup Bahar'a sarıldı.
Yavuz: Bahar, bitanem sakin ol. Yalvarırım yapma böyle.
Bahar: Benim yüzümden, benim yüzümden. Koruyamadım bebeğimizi. Özür dilerim.
Yavuz: hayır senin yüzünden değil. Suçlama kendini artık. Benim yanında olmam lazımdı. Ben özür dilerim.
Bahar: Ben dönelim diye tutturmasaydım böyle olmayacaktı.
Yavuz: Hayır öyle düşünme. Bilemezdik.
Bahar biraz sakinleştikten sonra Yavuz kıyafetlerini giydirdi. Bahar Yavuz'un bacak arasına oturmuştu Yavuz saçlarını taradıktan sonra kurutma makinasıyla kuruttu.
Omzuna bir öpücük kondurdu...2 Hafta Sonra...
Bahar biraz toparlanmaya başlamıştı.
Yavuz karargâha gitmek zorundaydı. Nazlı'yı Bahar'ın yanına gelmesi için aradı ve evden çıktı.Bahar Yavuz çıktıktan hemen sonra kampa gitmek için evden çıktı.
Yiğit: Aybüke neden geldin? Daha raporun vardı hem biz idare ediyoruz.
Bahar: İyiyim ben endişelenme. O nerde?
Yiğit: Baran mı? Yaralamadan bir yıl ceza aldı.
Bahar: Kendinde değildi.
Yiğit: Evet. O yüzden cezası iki buçuk yıldan bir yıla indirildi. Eşin anlatmadı mı?
Bahar: Hayır. Konuşmadık.
Funda aradı Bahar açmadı. Daha önce de bir kaç kez aramıştı ama Bahar açmamıştı. Tekrar arayınca Bahar açtı.
Bahar: efendim.
Funda: Bahar kızım neden açmıyorsun öldüm meraktan.
Bahar: neden merak ettinki? Bebeğimi istemiyordun zaten.
Funda: çok üzgünüm.
Bahar: gerçekten üzüldün mü? Benim canımdan can gitti anne sen gerçekten üzüldün mü?
Funda: Bahar...
Bahar telefonu kapattı.
Nazlı kapıyı çaldı defalarca ama açan olmadı. Bahar'ı aradı Bahar hastayla ilgileniyordu telefonu açamadı.
Yavuz: alo.
Nazlı: Yavuz abi sizin eve geldim. Bahar evde değil aradım açmadı. Merak ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömrümün Baharı (Tamamlandı)
DragosteBir YavBah Hikayesi Ethem'in Harcadığı Çiftime Mutlu Bir Hikaye Yazdım Arada Ayrılık Gözyaşı da Olacak ;)