Bahar ve Yavuz dışarıda el ele yürüyorlardı. Karşıdan gelen bir kız Yavuz'a bakıyordu.Bahar: bu kız sana mı bakıyor?
Yavuz: Kim? Yok canım niye bana baksın?
Bahar: Ne bileyim.Yavuz ve Bahar bir kuyumcu dükkanının önünden geçtiler.
Bahar: Hadi gel sana yüzük bakalım.
Yavuz: ne gerek var ya?
Bahar: oldu canım yüzük takma kızlar seni bekar sansın.
Yavuz: he demin ki kız... Ne güzel işte kızlar kocama bakıyor diye havan olur.
Bahar: yemin ediyorum gebertirim seni. Patlatırım o kafanı.
Yavuz: "iyi tamam tamam. Kıskanç haşin kadın." dedi ve güldü.
Bahar: iyi sana malzeme oldu.
Yavuz: Kıskandın mı kıskanmadım mı?
Bahar: Of tamam kıskandım.
Kuyumcu önlerine alyans seçeneklerini koydu.
Bahar klasik bir alyans seçti.Yüzüğü alıp Yavuz'un parmağına taktı.
Bahar: çok yakıştı, süper oldu.
Yavuz: diz çökmedin.
Bahar: çok beklersin.
***
KIZ İSTEME💍
Bahar düşük omuz, derin yırtmaçlı, uzun kırmızı bir elbise giymişti. Dalgalı saçları omuzlarına dökülüyordu. Sade makyajıyla dikkatleri üzerine çekiyordu. Boynunda Yavuz'un hediyesi iki kalp kolyesi vardı.
Yavuz siyah düz bir takım elbise giymişti. Çok şık olmuştu. Mavi gözleri Işıl ışıldı.
Kapı çaldı. Bahar'ın eli ayağına dolanmıştı.
Nazlı: Kızım sakin ol bu adam senin eski kocan müstakbel eşin. 😂Bahar: Öyle lafta olmuyor canım ben bunları ilk defa yaşıyorum.
Nazlı: Tamam hadi aç kapıyı ağaç oldular.
Bahar kapıyı açtı. Gözleri direk Yavuz'a gitmişti. İkisi de birbirlerine hayran hayran bakıyordu.
Hamit: Bakışmanız bittiyse geçelim mi?
Bahar: Aaa özür dilerim. Ben şey... Buyrun lütfen.
Bahar Yavuz'un elinden şebboyları ve çikolatayı aldı.
Bütün TiM kızlar tam takım ordaydı. Hamit Bahar'ı Erdem'den isteyecekti.
Bahar mutfakta kahveleri yapıyordu.
Nazlı: Bahar Yavuz abinin kahvesine tuz karabiber ne bulursan koy 😂Bahar: Öyle yapacağım.
Nazlı: Kahvesi hangisi koyayım mı?
Bahar: Aa sen şey yap geç ben koyarım. Geliyorum hemen.
Nazlı: İyi ben geçtim.
Kahveler geldi. Herkes kahvesini aldı. Gözler Yavuz'daydı. Yavuz korka korka kahvesini yudumladı. Kahve bol şekerliydi. Kahve tabağının altında bir not "kahven bol şekerli, ağzımızın tadı hiç bozulmasın aşkım."
Yavuz Bahar'a bakıp gülümsedi.Keşanlı: Komutanım hiç Bahar yengeme bakmayın adettir, o kahve bitecek.
Bahar Yavuz'a göz kırptı.Hamit: Gelelim sebebi ziyaretimize. ( Klişe 😂)
Erdem: Gelelim. Buyrun.
O sırada kapı çaldı. Bahar müsade isteyip kapıya bakmaya gitti.
Bahar: Anne!
Funda: Bu mutlu gününde bana da yer var mı?
Bahar sustu.Yavuz Bahar'ın arkasında durdu.
Yavuz: Buyrun lütfen.Funda: Sağol oğlum.
Bahar şaşırmıştı. Funda içeri geçti.
Bahar: Sana oğlum mu dedi?Yavuz: Kızma ama anneni ben aradım.
Bahar: Gülümsedi "kızmadım."
Bahar: Anne otur lütfen.
Funda herkese selam verip geçti oturdu.Erdem: Buyrun devam edin.
Hamit: Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızımız Bahar'ı oğlum Yavuz'a istiyorum.
Erdem: Funda hanım buyrun lütfen.
Funda afalladı. "Ben aslında çok geç anladım onların birbirini bu kadar çok sevdiklerini. Bu kadar zorluğun içinde bende onlara zorluk çıkardım ama geç de olsa anladım. Anne olmak her zaman doğruyu bilmek değilmiş, bazen biz de hata yapabiliyoruz. Ne diyeyim hep mutlu olsunlar."
Herkes ayağa kalktı. Nazlı yüzükleri getirdi.
Hamit: Erdem'e "lütfen yüzükleri sen tak."
Erdem itiraz edecekken Hamit izin vermedi.Erdem yüzükleri parmaklarına taktı. Kurdaleyi kesmeden "Şu hayatta ölümsüz tek duygu sevmektir. Sizde sevginizi sonuna kadar gösterdiniz. Önünüzde uzun yıllar var. Beraber mutlu, huzurlu yıllar geçirmeniz; vatana ve millete hayırlı evlatlar yetiştirmemlniz dileğiyle. Sevginiz hiç bitmesin." Dedi.
Yavuz Bahar'ı alnından öptü. Büyüklerinin ellerini öptüler. Herkes sırayla tebrik etti onları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömrümün Baharı (Tamamlandı)
RomanceBir YavBah Hikayesi Ethem'in Harcadığı Çiftime Mutlu Bir Hikaye Yazdım Arada Ayrılık Gözyaşı da Olacak ;)