Şansızlık

186 13 0
                                    

Iyi okumalar canlarimmm

Hayır yani ben ne günah işledim.Normalde cami imamı gibi kızım.Belki biraz dedikodu yapar,azıcık küfreder,çok az birşeyde milleti dolandırırım.Onun dışında altın gibi kalbim vardır.Hatta babamı kuyumcu sanıyorlardı.O derece yani.Ben bu çocukla aynı sınıfta nasıl durucam vay başıma gelenler.Kazık herif beni görünce piç smile yaptı.Tövbe Allam çok tövbe.Allah'tan yanım dolu.Hakan'ın yanına oturdu.Ahaha iki mal birbirini buldu.Bu Hakan kızlar yüz vermeye vermeye gay olacak.Inşallah ilk asıldığı Berke kazığı olur.Tabi Tuğçe ve Asu sürtükleri hemen başına üşüştüler leş kargaları sizi.Berke Bey'de halinden çok memnun.Sünnet günü hediye alan veletler gibi sırıtıyor.Hele şükür zil çalınca kulaklığımı da alıp benim mıntıkaya gittim.Ohh boş.Daha kimse keşfedemedi.Taylor Swift-i knew you were trouble şarkısını açıp muhteşem ingilizcemle eşlik etmeye başladım.Sonra yanımda birinin varlığını hissedince gözlerimi açtım.Hayır yaaa!

"Bu konserlerden çok mu veriyorsun?"dedi ayaklı odun.

"Sözleşip de mi geldiniz?"dedim

Ne dion lan yarram? Bakışı atınca "Berke de burda."dedim

Önce kaşlarını çattı sonra hızlı adımlarla yanımdan uzaklaştı.Ahaha bu sene çok eğlenicem.Inşallah her gün kavga ederler de birazcık ekşın yaşarız.Zil çalınca spor salonuna gittim ders bedendi.Yine voleybol oynicaktık.Bu kadını da hiç anlamıyorum.Babaannemle yaşıt hala gelmiş ders veriyor.Üçüncü yılım olcak bu okulda kadın hala voleybolu geçemedi.Ben bile parmak pas atabiliyom lan yeter geçelim artık.Nermin Hoca gelince hemen sıraya dizildik:

"Eveet çocuklar bugünkü konumuz voleybolda parmak pas"

Oha lan cidden mi?O ne ya hiç de bilmiyoz ki.Tüh tüh şimdi nasıl öğrenicez 1 senede.Herkes itiraz etmeye başlayınca hoca YİNE

"Ayy çocuklar başımı ağrıttınız,ben yukarı çıkıp ilaçlarımı alıp geliyorum." Dedi.

Gidiş o gidiş kendisinden bir sonraki haftaya kadar haber alınamadı.Bazen gitmişken mezarlığa da uğrayın azrail sizi atlamış galiba diyesim geliyor.(inş çarpılmam.)Her zamanki gibi gidip oturdum,hiç kendimi yoramam vallaha.Bizim tayfa Meral ve Yağız,Sinem ile de Utku karşılıklı masa tenisi oynamaya başladılar.Diğerleri de voleybol.Azra kevaşesi çok iyi oynardı voleybolu.Benim fiziğim daha güzel ama ben hiç oynayamam izlemeye başladım tabiki de Azra'nın takımı yeniyordu.Real sürtük Tuğçe'nin takımı eğilip götlerini göstermek için oynuyordu zaten.Biraz sonra Berke domuzu geldi.Azra'nın takımı dururken gidip Tuğçe'nin takımına oynamaya başladı.Valla şerefsiz falan ama iyi oynuyor hergele.Berabere bitince Azra yanıma gelip oturdu.Voleybolda kendisi kadar iyi oynayan birini görünce hazmedemedi galiba.Ben de gidip browni alıyım dedim.Yazık belki morali düzelir.Kantine giderken birinin kolumu dürtmesiyle arkamı döndüm.Berk?(Hani benim platonik)

"Babamın tayini çıktı,Muğla'ya gidiyorum.Ve ımm şeyy ben seni seviyorum Gözde."

Af buyur?Wtf?Ben şaşkınca bakınca:

"Benden hoşlandığını bilmiyordum.Gitceğimi söyleyince Azra söyledi."

Vay biç vay şimdi ben o brownileri götüne sokıyım da gör.

"Keşke biraz daha zamanım olsaydı ya da daha önce öğrenseydim.Ama telefonda konuşuruz herhalde.Sarılabilirmiyim?"

Kafamı sallayınca sarıldı oyy ben senu yerummm.Mm mis gibi kokuyor.

"Beni unutma olur mu?"diyip yanağımı öptü. Of sıcak bastı.Allam ben ne günah işledim bu kadar datlu bir çocuk beni severken yollarımız ayrılıyor.Ben ona hüzünlü gitme beni bu yaban ellerde bırakma bakışı atıyordum ki birinin beni dürtmesiyle kendime geldim.

"Ne var?"dedim salak kazıka.

"Üç çocuğunu kaybetmiş dul kadınlar gibi napıyorsun burada?"

"Öyle hissediyorum zaten."

dedim üzgün bir tavırla.

"Hayırdır noldu?"

"Berk gitti."

"O kim?"

"2 senedir sevdiğim platoniğim."

"Ee platonikse niye bu kadar üzüldün?"

"Çünkü o da beni seviyormuş.Her yaz Muğla'dayım artık."

Gözlerini devirdi.Sonra arkadaşlarının yanına döndü.Ruhsuz biç sen ne anlarsın?

Kantine gidip brownileri aldım.Şimdi görür o Azra kalleşi.Gidip yanına oturdum:

"Browni ister misin?"dedim

"Eveet"diye cırladı.

"Iyi git kantinden al o zaman."

"Mal mısın kızım ya?"

"Niye Berk'e onu sevdiğimi söyledin?"

"Fena mı oldu kızım o da seni seviyormuş iyilik yapanda kabahat."

"Bence de."

Gözlerini devirdi.Cenk bizim okulda olmadığı için her dakika telefondan saniye saniyesine ne halt yediklerini anlatıyorlardı.Yok böyle bir mallık!Var artık.Ay sıkıldım ya...Bari bahçeye çıkıyım. Herkes mal mal takılıyor.Boş bankta yok.Aha lan karşıda.Ama basketbol oyniyanların önünden geçmem lazım.Bu mallarda hep benim kafama top atıyor.Ama yapcak bişi yok.Hızlı adımlarla banka doğru yürüdüm.Oha lan ilk defa kafama top gelmedi.Tam önüme döndümki suratıma gelen topla yere yığıldım.Amq çocukları.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum....

İNADINA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin