Ayinnn

247 15 4
                                    

Tatlı okuyucularım voteler ellerinizden öper,yorumlar da gözlerinizden iyi okumalar:

"Eyvah basıldık."

Töbe Allam ne diyom ben ya.Türk filmlerindeki çocuğu için tüpçüyle yatıp çocuğu tarafından basılmış dul anneler gibi hissediyorum.

Tabi sapık biyolojici zevk aldı.Töbe Allam ya şimdi adamın bize bağırıp müdürün odasına göndermesi gerek söylediği tek şey bıyık altından gülerek ben yokmuşum gibi devam edin.Gazamız mübarek ola!Berke bok kafalısı da piç piç gülmeye başladı.Allam yardm et bana!

Hemen onu itip sınıfa gittim.Her zamanki gibi sıkıcı dersler ve muhteşem tenefüslerle bir günü daha tamamladım.

Annemleri aradığımda bugün de hastanede kalmaları gerektiğini söyledi.Ben de bilionuz sessiz ortamlarda geriliom Azra malını çağırdım Sevilay Teyze zaten dünden razı kızı evden göndermeye tabi Rasim amcayla rahat rahat fingirdeşemiyor yaa az deil bu kadın.Azra'nın kime çektiği belli.Azra'nın kardeşi olcak galiba.Amaannn evlerden ırak!

Önce yemek yaptık.Yani Azra yaptı ben izledim.Bilionuz nazar değmesin diye hep bunlar.Yoksaa püüff.Her şeyi yaparım.Yemeklerimizi yedikten sonra suparnaturel izlemeye başladık.Şu yaptıkları ayinler falan çok hoşuma gidiyor yaa.

"Ayinler çok ilginç değil mi?"dedi Azra

"Evet yaa ben de yapmak isterdim."dedim

"Ee yapalım o zaman."dedi kıt kafalı.

"Mal mısın kızım müslümanız biz yani ben öyleyim de seni bilemicem."

"Salak mısın ben de müslümanım hem ne alaka eğlenicez sadece günah değil ya eğlenmek?"

"Ben bilmem valla senin yüzünden cehenneme gidemem.Günahsa senin boynuna."dedim

Gözlerini devirdi.

"Tamam benim boynuma da sen kendini cennetlik mi sanıyon kızım tekmelediğin kedilerle bile cehennemde kombine bilet ayarlamışsındır sen."dedi

Vay şam şeytanı.Kafasına bir tane patlattım.Sonra aklıma bir şey takıldı.

"Iyi de şeytan tanıdığımız yokki şeytan çıkaralım."dedim mantıklı olarak.Gerçi Azra'nın şeytandan farkı yok ya o ayrı mesele.

"Şeytan çıkarma ayini yapacağımızı kim söyledi.Cadıların yaptığından yapcaz.Hem senin şeytan tanıdığın nasıl yok!Cehennemde hiç arkadaş edinemedin mi?"dedi şaşırmış gibi yaparak.Hahaha espri yaptı kazım beynini s*kmek lazım.

Malzemeleri hazırlayıp masanın üzerine beşgen gibi olan şekilden çizdik.Internetten bulduğumuz ayin sözlerini fısıldamaya başladık.Biraz sonra bazı sesler duymaya başladık.Böyle hırıltı gibi hemen masanın üzerindeki şekli silip bağırmaya başladım.Sonra Azra da bana eşlik etti.Sonra aklıma gelen fikirle sesimi kesip hızlı hızlı konuşmaya başladım:

"Allam yeminlen hepsi Azra'nın başının altından çıktı cezalandırcaksan onu cezalandır.Valla benim böyle şeylerle işim olmaz."

Azra kafama vurdu:

"Hemen sattın beni lan kevaşe."

Omuz silktim.Tam o sırada daha yüksek seste hırıltılar duyduk bu sefer ulumalar da karışmıştı.Çığlık atıp benim odama koşmaya çalışırken olanlar oldu.Bugünü asla unutamicağım galiba.Azra malı düşüp bağırmaya başladı.Allah'ım yarabbim çekilsene önümden be şeytan yakalicak şimdi beni.Çığlıkları artınca durumun ciddiyetini anlayıp ışıkları açtım.Işıklar açık olunca kendimi daha güvende hissediyorum.

"Iyi misin?"diye sorduğumda daha çok bağırmaya başladı.Allam bu ses ne be! Hemen telefona koştum.Tam o sırada kapı çaldı.Sonra ben de filmlerdeki gibi ikisi arasında kaldım.Ayy çok hoş olyuo böyle acaba önce kapıyı mı açsam yoksa taksi için telefon mu etsem.En iyisi sayışma yapmak evet evet.Bir kapıya bir telefona parmağımı sallayarak sayışmayı başlattım:

"Elma attım denize geliyor yüze yüze ben vuruldum filize filiz akın evi yakın onu seven cüneyt tarkın..."bu sırada kapı daha şiddetli çalmaya başladı ve Azra bağırmaya başladı:

"Gözdeeee bırak sayışmayı kevaşee aç şu kapıyı."dedi

Aslında ona inat açmazdım ama dua etsin düştü koşarak kapıyı açtım karşımda Taner ve Cenk'i görünce kaşlarımı çattım:

"Sizin ne işiniz var burda?"dedim

"Bizi bırak şimdi Azra'nın çığlıklarını duydum.Bir şey mi oldu?"dedi ter içinde kalmış kaygılı gözlerle bakan Cenk.

"Antep bir yana düşer Azra bir yana düşer."dedim saçmaladığımı sonradan fark ederek.

Ne saçmalion kızım şimdi türkünün sırası mı bakışı attıklarında

"Azra düştü bileğini burktu galiba."dedim.Çünkü kırık olsa yerinde duramaz dimi ama?

Cenk hemen içeri koşup Azra'yı kucağına aldı.Oha lan nasıl taşıyor bu camışı?Hemen aşağı inip gördüğümüz ilk taksiyi durdurup hastaneye gittik.

Sadece ayağı burkulmuş ben dedim kırılsa yerinde duramazdı.Hazır gelmişken babamın yanına uğrıyım bare yazık hastanelik ettik adamı.Babamın odasına geldiğimde bir tövbest çektim.Asıl kardeş bana geliyormuş tövbe tövbe ya ...Ben burda vicdan azabı çekiyim onlar balayı tazelesin hem de HASTANEDE.Yok valla ırz,namus,utanma kalmamış bu zamane anne babalarında.

Azra'nın yanına gittim bunlarda Cenkle hastane fantazisi yapiyor.

Aaa eve gitcem ben ama.Yalandan öksürmeye başladım yok valla hiç takmiyolar hayırsızlar ya gerçekten öksürük krizine girseydim.

"Hadi eve gidelim yaaa."dedim

O sırada Taner kevaşesi elinde kahveyle geldi.Mal yaa hemen yerleşmiş.Hele şükür Cenk Bey taksi çağırdı da eve geldik.Gelir gelmez kaşlarımı çatıp ellerimi belime koyarak :

"Anlatın bakalım kapıda bu saatte ne işiniz vardı?"

Canım okuyucularım dediğim gibi voteler ellerinizden yorumlar gözlerinizden öper.Öptüm.Kendinize cici bakın:)

İNADINA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin