Harika Bir Gün

239 14 0
                                    

          Harika Bir Gün

Sabah uyandığımda ilk defa bu kadar enerjiktim.Hemen siyah şortumu üstüne de toz pembe sıfır kol gömleğimi giydim.Gerizekalı Azra ile buluşcaktık.Kuş beyinsiz gecenin 3'ünde mesaj atmıştı.Oysa ben ne rüyalar görüyordum.Ne güzel Supernaturel'daki Dean bana ataçla nasıl kilit açılacağını öğretiyordu.Izlerken hep merak etmiştim.Tabi gerizekalı Azra tam zamanında mesaj attı.Oysa Dean'ciğim bana al sen dene demişti.Denicektim ne güzel.

Dışarı çıktığımda güneş vicdansız bir şekilde bütün ışığını gözlerimi kör edercesine üstüme yollamıştı.Keşke güneş gözlüklerimi alsaydım.Salına salına Alesta cafeye  gidiyordum ki çöpten pat diye kedi fırladı.Anamm aklımı kaçırıyordum.Sonra neden tekme atıyorsun diyolar.Hayır yani ben 9 canlı bu kedi 8 defa yüksek bir yerden atıyımda canının kıymetini bilsin diye uğraşıyorum.Bu it kediler yine de beni korkutuyor.Iyilik de yaramıyor canım.Adımlarımı hızlandırdım sonra bu mal Azra geç kaldığım zaman tüpçü Hamdi abi dahil herkesi arıyor.Hayır yani benim tüpçüyle ne işim var.Hele şükür cafeye vardığımda Azra her zamanki yerinde oturuyordu.

"Umarım,önemli bir sebebin vardır,sabah sabah buraya niçin geldim çok merak ediyorum?"

"Sabah sabah mı?Yuh öküz saat nerdeyse 1 olcak.Ayrıca seni sevgilimle tanıştırıcam."

"Ne!"diye cırladım."Şimdi mi haber veriyorsun hemen anlat öküz!"

"Burda zaten lavaboya gitti.Birkaç dakikaya gelir,çok yakışıklı!"

Lavabodan bizim masaya doğru geleni görünce ağzım açık kaldı:

"Oo kimleri görüyorum."dedi

"Siz tanışıyor musunuz?"dedi şüpheyle bizi süzen Azra.

"Arkadaşın markette minik bir konser veriyordu."dedi adını hala bilmediğim çocuk.Bana laf sokuyordu ama yine de sıcak kanlıydı.

"Cenk"dedi hele şükür

"Gözde"dedim.

"Evet Azra senden çok bahsetti."

"Ama senden hiç bahsetmedi"dedim.Kahkaha attı.

"Fazla açık sözlüyüz?Daha dün çıkmaya başladık."dedi

"Ee hadi oturalım"dedi Azra.

Oturup siparişlerimizi verdik.Tabiki de fişne suyu istedim.Çifte öküzcüklerimizde mangolu milkshake istedi.Evet onlara kumru yerine öküz diyorum heç kusura bakmasın ama Azra gibi bir öküze kumru demek kumruya hakaret olur.Of canım kumru çekti ya.

"Hadi sinemaya gidelim."dedi Azra dana bakışlarını Cenk'e göndererek.Yani belki  kedi bakışı attığını falan düşünüyordur ama daha çok kurban bayramında sahibinden kaçıp trafiği birbirine katan danalara benziyor.Cenk tabiki de kabul etti.Iyy ne iğrenç çiftler be biri dana bakışı atar biri eğitilmiş köpek gibi her şeyi yerine getirir mübarek hayvanat bahçesi.Neyse toparlandık gittik filme.Tabi ben onların yanında kendimi fazlalıkmış gibi hissetmeliyim ama daha çok onlar fazlalık gibi geliyor.Azra hanımın yoğun isteğinden dolayı Vampir Akademisi'ne gittik.Mısırlarımızı alıp içeri geçtik.Hemen en köşeye oturdum.Valla hiç sinema izlerken yanımda tanımadığım biriyle oturamam.Zaten bunların da film izlemeye niyeti yok.Film başladı,daha önce kitabını okumuştum zaten.Ben hep Dimitri'yi daha yakışıklı hayal etmiştim.Ama Christian tam bi afet.Aynı hayal ettiğim gibi.Rose da çok güzel kız ama boyu kısa.Bence Rose ile Christian daha çok yakışırdı.Hayır hatta Christian en çok bana yakışır.Mısırım da bitti şunlardan bir iki tane yürütüyim.Kafamı bi çevirdim.Aboo bunlar zaten birbirini götürüyor.Ikisinin de mısırlarını yürüttüm.Tabi ruhları duymadı.Afiyetle ikisini de yedim.Ne mide var bendede mübarek bataklık.Film bitince Azra tip tip bakıp:

"Inanmiyorum sana Gözde bizim mısırları da mı yedin."

"Valla Azracım siz birbirinizi yiyiyordunuz zaten mısırlarda yetim çocuklar gibi duruyordu ben de yazık dedim durmasınlar öyle bari bi işe yarasınlar."

Cenk:

"Yarasın koçum."deyip sırtımı sıvazladı.Hepimiz kahkahalarla gülmeye başladık.

"Hadi pizza yemeye gidelim."dedim.

"Yuh Gözde beni de ye!"dedi mal Azra.

"Yok canım daha cips yiyicem."dedim.Azra az daha zorlasa gözleri yuvalarından fırlicak.Sana ne kızım herkes senin gibi ay kilo alıcam diye düşünmek zorunda mı Allah'a şükür ne kadar yesemde kilo almıyorum.Gittik pizza yemeye.Biraz sonra Cenk'in telefonu çaldı.

"Söyle moruk."

...............................

"Sinemanın çıkışındaki pizzacıya gel."

Telefonla konuşması bitince;

"Kuzenim de gelecekmiş bir sorun olur mu?"dedi.

Bu çocuk cidden mal Azra ile çok uyumlu bir çift olmuşlar.Hem bulunduğumuz yeri söylüyor hem de rahatsız olur musunuz diyor.Bunu daha önce sorması gerekmez miydi?

"Yok aşkım senin kadar yakışıklıysa Gözde'ye ayarlayalım da sap sap durmasın."

Sonra iğrenç bir kahkaha attı.Oça baq yha.

"Ben böyle mutluyum mankafa."Forever Jony Bravo.Jony Bravo'ya da yazık lan o kadar kız tavlamaya çalıştı sonunda gay oldu.Pizzalarımızı yemeye devam ettik.

"Cidden Gözde hala cips yemeyi de düşünüyor musun,doymadın mı hala?"

Sırıtarak cevap verdim:

"Cips karnını doyurmak için yenmez,zevk için yenir.Biliyorsun ki midemde cips için her zaman yer var."

"En çok ben biliyorum herhalde."dedi gıcık ses.Bu malın burda ne işi vardı.

"Senin ne işin var burda?"

Cenk'i gösterip

"Kuzenimin yanına geldim müsade varsa."

Gözlerimi devirdim.Salak herif.

"Siz tanışıyor muydunuz?"dedi Cenk.Bu çocukda da biraz spastik özürlülük var herhalde yok tanışmıyoruz zevk için birbirimizi tanıyormuş gibi davranıyoruz.

"Sana bahsettiğim cips için başıma o cadı karıyı musallat eden kız olur kendisi."

Işte o an deve kuşu gibi kafamı kuma sokup bir daha çıkarmayasım geldi.Sonra düşündüm nefes alamam boğulurum Allah korusun.En iyisi bu Taner'i kökten halletmek.Düşün Gözde düşün!

Bir bölümün daha sonuna geldik.Votelerinizi ve yorumlarinizi bekliyorum:)

İNADINA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin