Hulusi

206 15 0
                                    

Inşallah gebermiştir.Tam gidip ışıkları açıyordum ki yerdeki mahlukat yine kıpırdanmaya başladı.Ben de kıpırdanmayı bıraksın diye önce karnına tekme attım sonra da satranç tahtasıyla bir daha vurdum.Sonra koşa koşa gidip ışıkları açtım.Yerde yatan babamı görünce çığlık attım.

"Vayy başıma gelenler genç yaşta baba katili oldum.Babasız kaldım öhö öhö..."

Babam kıpırdanmaya başlayınca bir yandan sevindim bir yandan üzüldüm.Ne yani eve hırsız girse ben onu bayıltamicak mıydım?Off ya birdahakine odamda golf sopası falan bulunduriyim.Biraz sonra uykulu bir şekilde annem geldi babamı o halde görünce yerinden sıçradı:

"Babana noldu kızım?"

Eyvah şimdi hapı yuttum.

"Şeyy anne ben yani şey ses duydum.Hırsız sandım.Ama babamda suç sessiz sessiz evin içinde dolaşılır mı?"dedim zeytin yağı gibi üste çıkarak.

"Afferin benim kızıma."dedi annem memnun bir şekilde gülümserken.

"Ciddi misan sen aneyy?"

"Tabi kızım.Duydun mu bey kızımız büyümüş de hırsızları infaz ediyor."dedi dolan gözleriyle.

Töbe Allam ya ben burda babamı 18 yerinden pıçahlamaktan beter etmişim.Kadın beni tebrik ediyor.Benim neden normal bir annem yok.Babam homurdanınca kendime geldim.

"Anne adamı hastaneye götürsek diyorum."dedim.

Annemle birlikte babamı arabaya taşıdık.Hastaneye götürünce tabi sordular noldu bu adama diye.Olayları anlatınca birkaçı kıkırdadı.Tabi diğer ketum doktorlar kıkırdayanları bakışlarıyla susturdular.Allah'tan omuriliğe falan gelmemiş yoksa valla gidiyordu dağ gibi adam.Birkaç hafta dinlenmesi ve bakılması gerekiyormuş.Ucuz yırttım.Annem bugün refakatçı olarak kalcaktı.Benim yarın okulum olduğu için eve geldim.Gerçekten yorulmuştum.Kafamı yastığa koydum.Sonra bir enerji geldi.Allam ya sabahtan beri bu anın hayalini kuruyorum şimdi uykum kaçtı.Ben de açtım telefonundan pouyu yeni rekorlar yapmaya çalıştım.Sonra gözlerim ağır ağır kapandı.

...........................

Telefonumun sesiyle gözlerimi hafif araladım el yordamıyla telefonu bulup açtım:

"Kızım hadi kalk artık okula geç kalacaksın."

"Off anne ya paran bol herhalde bir odadan diğerine telefon açıyon."

"Ne saçmaliosun kızım hastanedeyiz ya biz."

"Ne!inanmıyorum noldu?"

"Babanı hastanelik ettin ya kızım."

Ha doğru ya unutmuşum.

"Kızım sen de bunadın iyice."

Homurdanıp telefonu kapadım.Ayşe teyze olsaydı içimde volkanlar patlıyor kıpır kıpırım benim gibi bunak mı olur derdi.Ayy canım ya sabah sabah özledim.Yemekte noldu acaba.Okul çıkışı uğriyim bare.

Formalarımı giyip mutfağa gittim.Buzdolabından bir şeyler atıştırıp dışarı çıktım.Tam zamanında servis geldi.Azra malı yine uyukluyor ve telefonuyla uğraşıyordu.Allah'tan bir sevgilisi oldu teallam ya...Yanına oturup hoplayı ver çekirgeyi açtım.Okula varınca yine hoplayarak servisten indim.Tam merdivenlerden çıkacağım sırada biri kolumdan tuttu:

"Ayaklı odun?"

"Chucky(çaki) ayıcık?"

"Chucky(çaki) ne alaka lan?"

"Duyduğum kadarıyla babanı hastanelik etmişsin senden korkmalı mıyım?"

Ulan aneyy beş dakka tutamadın o çeneni.Bu ibnenin ağzınada sakız oldum ya.Allah seni napmasın.

"Korkmalısın bencede."dedim gözlerimi kısıp pis pis bakarak.

Sonra hızlı adımlarla sınıfa çıktım.Tam biyoloji labaratuvarının önünden geçerken yine bir kol beni çekti.

"Kazık?"

"Sakar?"

Töbe Allam ya gerçekten ben ne günah işledim bu kadar büyük.

Göksel'den sabır şarkısı bana gelsin.

"Ne var?"dedim bıkkın bir şekilde.

"Taner'le aranızda ne var?"

"Mesafeler."

Yaptığım iğrenç espri karşısında suratını buruşturdu.Sonra hulusiyi (iskelet)eline alıp:

"Kendimi bununla çiftleşmiş gibi hissediyorum."dedi

Töbe Allam ya mal çocuk.Abaza çıktı.Hulusi olumm kuzumm evladımm ben seni korurum korkma.Hulusiyi elinden alıp kafasını okşayıp eski yerine bıraktım.Bir yandan da"Korkma olumm,geçtii korurum ben seni"diyordum.O da bana moron görmüş gibi bakıyordu.Tam çıkıyordum ki kolumdan tutup duvarla kendi arasına sıkıştırdı.

"Hala soruma cevap vermedin?"dedi

Sanki böle çok cevap verebilecem de.Tam onu iticektim ki kapı açıldı ve sapık Hüseyin hocayı gördük.O anın şokuyla ağzımdan şu saçma sözler döküldü:

"Eyvahh basıldık!"

Bir bölüme daha güle güle diyoruz.Vote ve yorum yapın please.Bu arada ne kadar zamandır unutuyorum okuyup her bölüme vote veren canımm okuyucum( tek yorum yapan kişi aynı zamanda) @readersays 'e çok teşekkür ederim.Bu bölüm senin içindi.Birtanesin sen. Çok zor değil o kadar okuyonuz bir dokunuşluk iş.Neyse görüşürüzz....

İNADINA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin