Merhaba arkadaslar kafama estikce yazmayi dusunuyorum acikcasi ole ciddi falan yazamiom denedim yok lan olmuo neyse bende gulerek yazabilecegim bir hikaye yazmaya karar verdim.Neyse size iyi okumalar....
"Kızım Gözde kalk artık birazdan öğlen olucak benim islerim var hadi kalk."
Of Allahim neydi gunahim yok lan yok kadin susmicak sen bi gitsene pufff.s
"Tamam anne kalkiyorum."
Of ya ben yastığımla iyiydim bole
Ayirmayin bizi please..:(
Neyse kiymetlimi kaldirip mutfaga gittim.Anammm bu mutfagin hali ne lan boyle..Resmen mutfagi isgal etmisler.Kesin o domuz Ege yapmistir.Ege benim kardesim.Yani ne yazik ki.Gerizekali tek yaptigi ortaligi dagitmak mal herif.
Hayir yani annemleri de anlamiyorum ki benim gibi fistik gibi cocuklari olmus yetmemis bi de Ege malini yapmislar.Ee naparsin hep de mukemmel evlatlari olcak degil ya.Benim gibi mubaregin ustune cocuk yaparsaniz Allah'da size boyle ceza verir.
Ayh ben bu evi nasil toplicam lan yeter uzerime kaya tuzu dokup kendimi yakasim var.Evet fazla supernaturel izliyorum bu siralar.Ve hayir yanlis anlamayin hayalet falan deilim.Ben bole sacmalarim iste.Neyse ben bu evi hayatta tek basima toplayamam.Azra'yı ariyim bari okuz yardima gelsin.Anca facete takilir kezo.Kim bilir simdi ne bok yiyordur.
"Alo canimm"
"Ne var lan yine ne istiyon?"
Al iste oça baq.Bu kiza da yaranilmiyor.Illa kufretcem yoksa yok ıı ben bu surtukle bas edemem.
"10dakika icinde bizim evde ol bende seni seviyorum by canm."
Evet en sevdigim seylerden biri de birinin suratina telefonu kapamak.Annemde dahil.Hatta o kadar kaptirmisim ki kendimi babamin bile suratina kapadim telefonu.Tabi beyefendi eve gelince iki saat azar isittik ama salla.Neyse babam duymasin.Bende su mali bekliyim.Mal falan ama cok hamarattir kendisi.Arkadasim diye soylemiyorum ayni ben.Yarım saat içinde evi toplar bide üstüne yemek yapar.Ben en fazla burdan mutfaga kadar yururum.Aslinda ben de hamaratim da caktirmiyorum.Sonra nazar falan deger...Tü tü tü Allah korusun!Biraz sonra kapı caldi.Ayh benim mubarek arkadasim Azradir kesin.Kapiyi acip karsimda daginik topuzlu bir Azra gorunce sirittim.Kimin arkadasi iste hemen de nasil anlamis temizlik icin cagrdigimi.Simdi siz ne alaka mal bir topuzdan mi anladin diceksiniz.Evet canlarim bir topuzdan anladim,cunku karsimda duran domuzcuk baska turlu topuz yapmaz.Yok efendim her haliyle guzelmis de topuzla rahat degilmis.Yav he he.Mal gayette cirkinsidagh ay carpiliodum lan tamam tamam Allah icin guzel kiz kumral,ela gozlu,uzun boylu zayif fistik gibi kiz aslinda.Ama siz bunu duymadiniz gotu kalkiyor sonra indirene kadar canim cikio.
"Ee kardesim mutfagin yerini biliyorsun."
Gozlerini devirip iceri gecti.Hallere baq yarabbi gosteririm ben sana su temizlik bir bitsin at kafali.Bende oturup film izliyeyim bari.Teen wolfu izlemeye basladim,anam Isaacin gozlere bak hele su dudaklara bak yavriim senin baban sekerci mi?
Allahim sana geliyorum.Ben boyle Isaaccigim hakkinda dusunurken kafamdan asagi dokulen suyla yerimden sicradim.Ulan oç Azra bu bana yapilirmi lan sana verdigim emeklere yaziklar olsun
yaziklar olsun aglatipda gulene yaziklar olsuuun.Tamam lan sustum.Zaten agzimada sabun kacti allahtan cilekli almistim mmm cok lezzetliymis aslinda biliyoruum igrencim.Ama ben de Gozdeysem bunu senin yanina birakmam koca gotlu ibne...Bak hala guluyor komik mi lan he komik mi?Daha fazla dayanamayip ayaga kalktim kafasina gecirdim saplagi.Salak, mal gibi kaldi hahaha ne sandin olum .Elim de agirdir hani.Birkac dakika surati asık bakinca icim ezildi oyş yavriiim kiyamam ben sana.
"Gel hadi cigkofte almaya gidek benden he."
Bunu duyunca gozleri parladi ibnenin ne fakir kiz lan alt tarafi bir cigkofte ismarlicaz beles oldugunu duyunca nasil da sevindi.
"Dur hazirlaniyim."
"Neyine hazirlancan lan mal bizim huseyin amcaya mi asilion yoksa evli kizim o ,ondan sana hayir yok!"
"Off Gozde ne mal kizsin ya disari cikcaz sonucta bi goren olur sacimi falan topliyim."
Yav he he sanki ben bilmiom Tolga abiye(cirak) yavsadigini utan lan utan! O senin abin sayilir.Neyse yarim saat icinde hazirlanip gittik Huseyin amcanin dukkanina şansa bak Huseyin amca yok ama Tolga abi var.Vay ibne vay demek bizim eve gelirken gordu Tolga abinin tek oldugunu firsati degerlendiriyor.Iyi Azracim bunu sen istedin.Bak bak bak hallere bak nasilda gozleriyle yiyiyor cocugu.
"Bize iki durum versene Tolga abi."
Abiyi bastirarak soyledim tabi bu nasil bozuldu anlatamam kipkirmizi oldu.Tolga abide birkac dakika supheyle suzdu bizi sonra onune dondu.Yazik cocugun hicbirseyden haberi yok birkac dakika sonra cigkofteleri hazirlayip bize uzatti:
"Alin bakalim ufakliklar."dedi.
Zaaaa suan kahkahalarimi zor tutuyorum parayi uzatip ciktik.Tabi Azranin halini siz dusunun.Dukkan gozden kaybolunca patlattim kahkahayi...
Eveet bolumun sonuna geldik umarim okurken eglenmissinizdir.Votelerinizi ve yorumlarinizi bekliyorum.Gorusuruz canlarim
;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNADINA AŞK
HumorYemek yemeyi aşırı seven Gözde... En yakın arkadaşı Azra... Hayatlarına yeni insanlar girerse... Eğlenerek okuyabilceğiniz bir kitaba merhaba deyin!