One more night(14)ဖမ္​းဆုပ္​ခြင္​့မရိွ​ေသာ

2.4K 166 29
                                    

"Baekhyun....မရိွ​ေတာ့ဘူး..hyung..သူ
ထြက္​သြားပီ......"

ခရီးက​ေန​ေရာက္​​ေရာက္​ခ်င္​း...ရင္​ဝကို ​ေဆာင္႔​့ကန္​ခံလိုက္​ရ​ေသာ..ခံစားခ်က္​...

ထို႔အတူ..လက္​ထဲမွာ ကိုင္​ထားတဲ့ ပန္​း​ေရာင္​
ပါကင္​ဘူး ​ေလးက...ၾကမ္​းျပင္​မွာ..တစ္​စစီ ျပဳတ္​က်သြား​ေတာ့သည္​..။

အစကတည္​းက ​ေမ်ွာ္​လင္​့ခဲ့​ေသာ..ကိစၥျဖစ္​​ေပမယ္​့..တကယ္​တမ္​း..က်​ေတာ့..chan yeolခံႏိုင္​ရည္​စြမ္​းမရိွ......

မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕မွာ..ရပ္​​ေနတဲ့ ညီ၃​ေယာက္​ရဲ႕ မ်က္​ႏွာမွာလည္​း..စိတ္​မ​ေကာင္​း​ေသာ..အရိပ္​အ​ေရာင္​ ​ေတြ နဲ႔....

"​ေျသာ္...ထြက္​သြား ပီလား....သူ ..ဘာ​ေျပာသြား​ေသးလဲ..sehunee...?????..."

မ်က္​​ေတာင္​တစ္​ခ်က္​မခတ္​ ​ေမးလာ​ေသာ..
...အကိုျဖစ္​သူရဲ႕ စကားအပီးမွာ သူတို႔၃​ေယာက္​..ပါးစပ္​အ​ေဟာင္​းသားနဲ႔ ျပန္​ၾကည့္​့မိလိုက္​သည္​....တကယ္​ပဲ ဘာမွ မခံစားရဘူးလား....

"H Hyung...ဘာမွ မျဖစ္​ဘူးလား...????=???...."

"အဟက္​!!..hyung က..ဘာျဖစ္​ရမွာလဲ..sehunee...ဘာမွ​ေထြ​ေထြထူးထူး မရိွပါဘူး.....သူ ဘာမွ မ​ေျပာသြားဘူးဆိုရင္​..ပီးတာပါပဲ....အ​ေပၚတက္​ ​ေတာ့မယ္​ကြာ...
.......ခရီးပန္​းလာလို႔....."

ခရီး​ေဆာင္​ အိတ္​ကို ဆြဲကာ အ​ေပၚတက္​သြား တဲ့ hyung.... တကယ္​ပဲ baekhyun hyung...,နဲ႔ပတ္​သက္​ပီး..ဘာမွ မျဖစ္​ဘူး​ေပါ့....

Hyung ​ေျပာင္​းလဲသြားၿပီ.. ..

အ​ေပၚထပ္​က အခန္​းထဲမွာ အသံမထြက္​ပဲ ႀကိတ္​ငို​ေနတဲ့ chan yeolရဲ႕ မ်က္​ရည္​​ေတြ ကို​ေတာ့..သူ တို႔မျမင္​ႏိုင္​ခဲ့.....

ထို႔အတူစြာ.. ....ဆိုလ္​ၿမိဳ႕ရဲ႕...ကားလမ္​းမ​ေပၚမွာ ဒူး​ေလးပိုက္​ၿပီး ငို​ေႂကြး​ေနတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ ကိုလည္​း...​ေလာကႀကီးက လ်စ္​လ်ဴရႈ ့ထားျပန္​တယ္​....

"ခင္​ဗ်ား ကို သိပ္​မုန္​းတယ္!!!..က်​ေနာ္​ ခင္​ဗ်ားကို သိပ္​မုန္​းတယ္! !..ဘာလို႔....က်​ေနာ္​့ကို
........တစ္​ခါတည္​းသတ္​မသြားတာလဲ..
Wae..park chan yeol!!!!....."

ခံျပင္​းတဲ့စိတ္​​ေၾကာင္​့..အျပစ္​မရိွ​ေသာ...လက္​ကို....သာ..ကားလမ္​းမ ​ေပၚမွာ..အားကုန္​းထိုးႀကိတ္​ပီး....​ေအာ္​ဟစ္​​ေနမိတယ္​...

ONE More Night (chanbaek) Complete Zaegyi&unicodeWhere stories live. Discover now