One more night(21)

2K 147 6
                                    

အျဖဴ​ေရာင္​ ​အခန္​းတစ္​ခုရဲ႕..ကုတင္​​ေပၚမွာ ပံု႔ပံု႔​ေလးထိုင္​​ေနတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​

သူ႔ရဲ႕ မ်က္​လံုး​ေတြက အတည္​တက်မရိွ....အဆိုးဝါးဆံုးက​ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ လက္​နဲ႔​ေျခ​ေတာက္​​ေတြကို ႀကိဳး​ေတြနဲ႔ ခ်ည္​​ေႏွာင္​းထားျခင္​းကို ခံ​ထါးရတာပါပဲ....

ဒီ​ေနရာက...ဆိုလ္​းၿမိဳ႕ရဲ႕ စိတ္​က်န္​းမာ​ေရး ​ေဆးရံု တစ္​ခု..

တံခါး​ေပါက္​ မွန္​ထဲက​ေန ျမင္​​ေနရတဲ့ အကိုျဖစ္​သူရဲ႕ ပံုစံ​ေၾကာင္​့.. .Sehun လက္​သီးကိုသာ က်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ ဆုပ္​ထားလိုက္​မိတယ္​.. ..

"ငယ္​​ေလး...yeolအ​ေျခအ​ေန ဘယ္​လိုရိွလဲ.. ...."

အနားမွာရပ္​ကာ ​ေမးလာတဲ့ lay hyungကို..sehunတစ္​ခ်က္​ၾကည္​့လိုက္​ၿပီး..​ေခါင္​းခါလိုက္​မိ၏.. ..

ဟုတ္​ပါတယ္​...yeol hyung​က ..ဟို ​လူ​စိတ္​ေၾကာင့္​့..အခုဆို စိတၱဇ ​ေဝဒနာသည္​ဘဝကိုလံုးလံုးလ်ားလ်ား..​ေရာက္​သြားခဲ့တာ......

အဲဒီလူ ​ေသ သြားတာ​ေတာင္​...သူမ်ားဘဝကို ဖ်က္​စီးသြား​ေသးတယ္​..

အဟက္​!....တကယ္​လို႔..​ေနာက္​ထပ္​ မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕မွာ ​ေပၚလာလို႔က​ေတာ့...အဲဒီ့အခ်ိန္​...သူက္ိုယ္​တိုင္​..သတ္​ပစ္​မယ္​.. .

အကိုတစ္​​ေယာက္​လံုး..ဘဝပ်က္​မတက္​ ျဖစ္​​ေအာင္​ လုပ္​ခဲ့တဲ့ baek hyun ဆိုတဲ့ ထိုလူကို sehun နည္​းနည္​း​ေလးမွ မ​ေက်နပ္​ပါ....

သူ႔ကို အျမဲတမ္​းကာကြယ္​​ေပး ခ်င္​​ေနတဲ့ hyungကိုလည္​း
Sehun နားမလည္​​ေတာ့ဘူး....

အခ်စ္​က လူ​ေတြကို အသိစိတ္​​ေပ်ာက္​တဲ့အထိ ပဲ ႐ူး​ေစသလား...

ဒါဆိုရင္​....အဲဒါက ​ေသာက္​သံုးမက်တဲ့ အစြဲတစ္​ခုပဲ..အဲလို အခ်စ္​မ်ိဳးကို သူဘယ္​​ေတာ့မွ ကိုးကြယ္​လာမွာ မဟုတ္​လို႔...

​ေနာက္​​ေတာ့..lay hyungကို ​ေခၚၿပီး..Drနဲ႔​ေတြ႔ဖို႔ ထြက္​လာခဲ့လိုက္​တယ္​.. ..

ဒီ​ေန႔က...hyung ​ေဆးရံု ဆင္​းရမယ္​့​ေန႔...

ဘာလိုလိုနဲ႔အခ်ိန္​က..၆လဆို​ေသာ အတိုင္​းအတာ တစ္​ခုအထိကို ​ေရာက္​သြားခဲ့ျပန္​ၿပီ...

ONE More Night (chanbaek) Complete Zaegyi&unicodeWhere stories live. Discover now