Arkan meraklı gözlerle bana baktı"Evet Ahu?Donup kaldın ne oldu?"gözlerimi kapatıp bir çırpıda söyledim"Alp kaçırıldı.1 milyon dolar istiyorlar."deyince Arkan başını tuttu."Olmaz olmaz 10 yıl sonra olmaz Ahu!"deyince sakinleşmesi için ona sarıldım"Arkan suss!Mihrimah korkucak!"Arkan elimi tuttu"Nerde ve ne zaman?"ellerine baktım.Kaba saba ama çok karizmatik elleri vardı"Yarın gece çağıracak lütfen kızıma belli etme."koltuğa oturup kafasını ellerinin arasına aldı.Mihrimah elinde bir sürü bez bebekle amcasına baktı.Arkan ona bakarken ağlamaya başladı.Nedense içimden ağlamak gelmiyordu.Alp'in bana bunca zamandır bana ettiklerinden sonra elimden gelse 1 milyon doları da vermem de neyse.
Ela gittikçe kötüye gidiyordu.Titremeye başlayınca iyice endişelendim."Ela.Ela?Ela sevgilim kendine gel.Ela."diye seslendim fısıltıyla ama Ela cevap vermedi.Artık bir çare bulmam lazım deyip henüz kimse yokken ipleri çözmeye çalıştım ama başarılı olamadım.Ela'ya baktım"Ela?"baygın gözleriyle bana baktı"Ela şimdi yaygarayı koparacaksın tamam mı?Şu iplerden kurtulunca cebimdeki çakıyı alıp adamı bıçakla."Ela olumlu anlamda başını sallayıp bağırdı"Tuvalete gitmem lazım!Heeeeeeeyyyyyyyy!"sonunda bir adam geldi "Seni çözemem!Olduğun yere yap!"Ela şaşkın şaşkın bana baktı"Kaba heriffff!"diye adama çemkirdi.
Mihrimah'ı yan komşuya bırakıp Ahu ile beraber şirkete geldik.Herkes beni görünce şaşkın bir şekilde birbirine baktılar.Herkese başımla selam verip Muhasebe bölümüne gittik.Ahu alyansıyla deli gibi oynuyordu.En sonunda onunla uğraşmayı bırakıp eliyle sertçe masaya vurdu"Acilen 1 milyon dolar lazım.Çabuk!"adam bana döndü iki elini havaya kaldırıp salladı.Araya ben girdim"Beni hatırladın heralde?Bu şirketin hissedarı olarak Acilen 1 milyon dolar istiyorum hayat memat meselesi."adam olumlu anlamda başını sallayıp bankaya telefon etti sinirle kapatıp bana döndü"Banka sizi bekliyor Arkan Bey!"Ahu sinirlenmişti"Seni yazdım bi kenara haberin olsun!"deyip önden çıktı.İtiraf etmeliyim ki o zaman çok seksi gözüktü:)))bayılırım sert kadınlara ama şuan konumuz Alp.
Arabaya binip Arkan'ı bekledim.Çok mu ayıp etmiştim acaba?Onu beklemeliydim.Arabaya binip bana göz kırptı."Şşşşt hallolucak bebek!Sakin ol sen."deyince sıcak elinin elime değmesiyle irkildim."Kardeşim için değil 1,10 milyonlar feda olsun.Sen de az sabr et.Korkma bana güven olur mu?"dudağımı ısırdım."Ama ben bunları Alp için değil Arkan!Mihrimahım için yapıyorum.Kızım babasız kalmasın diye yapıyorum."diyerek önüme döndüm.Yüzünün sinirden kızardığını hissediyordum.Arabayı çalıştırıp gaza bastı.
'Mihrimahım için yapıyorum'dedi!Demek Ahu,Alp'e karşı bir şey hissetmiyor.Buna seviniyorum ama kendime kızmadan da edemiyorum!Ahu benim yengem ama yaklaşık 5 saattir onun gözlerinden başka bir şey düşünemiyorum.Alp'in canının tehlikede olmasının endişesi bile onun yanındayken gidiyordu.Parayı alıp adamların mesaj attığı yerde beklemeye başladık.Ahu'nun elleri titriyordu.Sakinleşmesi için saçına öpücük kondurdum ama o geri çekildi.Lanet olsun rahatsız olmuştu benden.
Arkan'ın saçımı öpmesi beni acaip rahatsız etmişti.Bu ne samimiyetttt???Adam sonunda aramıştı."Şu arabadan aşağıya in ve parkın tam ortasına gel!"Arkan'a baktım gayet rahattı."Git,ver,sonra eve gidelim de kardeşime kavuşayım."deyip arkasına yaslandı.Tabi o gitmiyordu ben gidiyordum.Ya beni vursalar?Ne yapıcam o zaman ben?İçimden söylenerek parkın tam ortasına geldim.Elimde benden daha ağır bir çantayla bekliyordum.En sonunda bir adam uzaktan belirdi.Simsiyah giyinmişti.Bir anda adımları hızlandı ben daha ne olduğunu anlamadan bir anda elimdeki çantayı kaptı ve kaçtı.Çalılıkların arasından 2 tane adam çıktı peşlerinden koştu ama yetişemediler.Sonra tekrar yanıma geldiler"Patron bu durumdan hiç hoşlanmayacak"deyip bir tanesi elimi kavradı."Parkı gelmeden önce kolaçan etmiştik.Kimse yoktu?Demek para kocandan ve kumandan daha önemli!"deyip namluyu avcumun içine tutup sıktı.Ben çığlık çığlığa kalmışken Arkan'nın koşup geldiğini gören adamlar kaçtılar.Yerde acıyla kıvranırken yanaklarım Arkan'ın göz yaşlarıyla ıslandı.
2 saat önce
Su alıcam bahanesiyle Ahu'nun yanından uzaklaşıp güvendiğim bir adama telefon ettim"Alo?Nerde olduğunu sana 2 saat içinde mesaj atarım. Bu gece beyaz elbiseli,kısa boylu,esmer bir kızın elindeki kırmızı çantayı alıp kaçacaksın.Sonra benden haber bekleyeceksin duydun mu beni?"deyince adamımın sesi titredi"Tamam tabi Arkan Bey duydum sizi.Sizin sadece nerde olacağını söylemeniz yeterli olacaktır." deyip kapattı.BENİM ADIM ARKAN GÖK!BEN İSTEDİĞİM ZAMAN ALIRIM!NE ŞİRKET NE DE AHU,ALP'İN OLMAYACAKTI ARTIK!***Eveeet Arkan'ın bu hareketini nasıl buldunuz?Sizce Arkan yaptıklarından pişman olup Alp'i kurtaracak mı?
Bu arada çok değerli insan olan ceyda_brdkc tarafından yazılan YAZAR DA YAZAR adlı hikâyemizi bir okuyun derim ben pişman olmayacaksınız. ceyda_brdkc