7.BÖLÜM/KADERİME KÜSTÜM

505 16 39
                                    

Bir anda dedim."Abin bana zorla sahip oldu."deyip arkama bakmadan gittim.Koridorun sonunda Arkan duruyordu.Elleriyle kollarımı sarmaladı"Aşkım?Daha daha nasılsın?Ağlamıyorsun?"yüzüm donuktu"Arkan?Her şeyi anlattım.Bana yaptığın şeyi anlattım "Alp'e."Arkan'ın yüzü bir ara düştü ve beni bırakıp Alp'in odasına girdi.Ben tekrar odaya girdim ve Umut'un yanına oturdum."Benim yavrum gitti.Ben ne yapıcam Umut?"Umut elimi tuttu"Dayanacaksın.Dayanacağız."ama şuan benim gözümü intikam bürümüştü."Eğer Alp olmasaydı Mihrimah'ı benden almayacaktı.Eğer Arkan olmasaydı biz o arabada olmayacak kaza yapmayacaktık kızım benimle olacaktı.Onlara yaşamak haram Umut.Onlarla gidiyorum.Onları bitirmek için oraya gidiyorum.Yavrumun intikamını alıcam.Bana yardım edicek misin?"Umut'un yanakları kızardı.
  Alp donmuş kalmıştı.Bana öfkeyle bakıyor ama bana tepki vermiyordu."Anlasana Alp aramızı bozmaya çalışıyor.Ben nasıl senin karına yan gözle bakıp ve bi de ileriye gidip nasıl ona tecavüz edebilirim?Buna inandın mı gerçekten?"Alp ağlayarak koltuğa oturdu."Abi bak anlamıyorsun.Biliyorum böyle bir şey yapmayacağını.Senin kadar namuslu birisi mi var?Ama ben anlamıyorum.Bu kızın ağzı var dili yoktu.Ben bu kızı döverdim,aç bırakırdım,odaya kapatırdım,daha neler neler yapardım sesi çıkmazdı.Şimdi yılan olmuş."deyince bana inandığına inandım."O zaman dik durması lazımdı çünkü bir kızı vardı.Şimdi yok.Savaşmaya gerek yok,dayanması lazım değil."Alp güldü"Hemen gidiyorum burdan Ela'yla beraber.Ama sen burada kalıyorsun abi.Ahu seninle benim ayağıma gelicek."deyip çantasını alıp çıktı.Aklında ne vardı bunun?
  Bu ilkdi.Yavrum ilk defa bir sabah yanımda yoktu.Mezardaydı.Alplerin gittiğini balkondan Umut ile beraber görmüştük.Umut en sonunda ailesine burda olduğunu söylemiş beni de onların yanına götürüyordu.Beraber büyük bir konağın içine soktu.Etrafta 4 tane kadın 1 tane yaşlı adam 2 erkek çocuk ve 2 tane de yardımcı vardı.Umut yaşlı adama sarıldı"Babaaamm. Çok özledim be babam."dedi ama adam bana dik dik bakmaktan oğluna sarılamadı bile."Bu o mu?"Umut kararsız kalmış ifadesi barındıran bakışlarını bana ok gibi salladı."Evet o.deyip gözlerini yumdu.Neler oluyordu acaba?Sarı saçlı kadın bana tokat atıp beni yere devirdi"Namussuz!Nasıl yaptın?"deyince Umut kendini bana siper etti.Daha dün evladını toprağa gömmüş bir anneye tokat atılır mı diye sitem ettim fısıltıyla.Umut beni kolumdan tutup odaya soktu.Sarışın kadın hâlâ bağırıyordu.Odada yalnızdık."Heey.Sakin ol.Senin kim olduğunu bilmiyorlar.Seni şey sanıyorlar.yüzümü buruşturdum"Ney?Ne sanıyorlar."Aaaah ah!Anlattı eski olayları bana.Başıma neler gelicekti neler."Ben yıllar önce bir hatuna tutuldum.Kadının takma adı Naz.Onu gören kimse de yok zaten.Seni o diye tanıtırım.Essah adı da Ahu derim."yatağa oturdum"Neden bu kadar öfke duyuyorlar peki?Naz nerde?"Umut güldü"Naz bir eskort kızdı.Bu toprakta o kadınlar ağa oğlu ağanın yanına yaklaşamaz.Ağa o kadınlara aşık olamaz.Evine alamaz,nikahına alamaz,koynuna sokamaz,karısı yapamaz ve ben de buna uymadım.Aldım kızı çekip çıkardım gittik Istanbul'a.Hakan'ın yanına girdim onun ayak işlerini yaptım.Mutluyduk.Bir gün Mehtap geldi.Gördü beni.Işte Hakan geldi kızımla evlen hasta dedi olmaz dedim ben sahipliyim.Bi gün Naz'ı evde kendini asmış buldum.Biz gidene kadar çalışmaya devam etmiş meğersem.En son müşterisi onu hamile bırakmış.O da aşmış kendini olmaz demiş bu bebeyle.Sonra Mehtap iyi olsun diye evlendim sonrasını biliyorsun zaten."içim ezilmişti.Her şeye rağmen pozitif duran Umut sevdiğini kaybetmiş.Beraber el ele tekrar avluya çıktık.Umut'un ifadesi sertti"Adı eskort Naz değil!Adı AH-U!Ve en kısa zamanda kadınım olacak!Bu aileye torunlar vericek.Bu konağın hanımı olucak.Geçmişi umrumda değil!Ben bu kadınla bir gelecek düşünüyorum."kalbim titredi.Kimse beni bu kadar korumamıştı.Umut'un koluna sarıldım.Kaç saattir kızımın kokusunu bulmaya çalışıyordum bu kolda.Bu kol kızımın tabutunu omuzlamıştı.Daha fazla dayanamadım.Gözyaşlarımı tutamadım.Içeriye koşup bende kalan son kıyafetini çantamdan çıkarıp kokladım."Annem!Annem çok özledim.Çok özledim annem.Ben napıyim?Ben napıyim ben?Annecim ben senin acına nasıl katlanıcam ben nasıl?"yanıma Umut geldi.Beni teselli etti.Bu ne iş böyle?Daha yeni tanıdığım adamın karısı olucaktım.Bu odada ona yoldaş olucaktım.Hem de yavrum yokken.O ölüyken.
  Alple beraber eve geldik.Alp'in dudaklarına asıldım.Alp beni ittirdi."Yapma Ela.Çocuk görecek."deyince kıkırdadım"Bırak görsün."deyip boynunu öptüm.Bir dakika!Çocuk kim?Kafamı arkaya çevirip baktım.Mihrimah?

*Yazarken Alp'e biraz küfür savurduğum doğrudur.Ileri bölümlerde konak baya hareketlenicek ve Ahu yavaş yavaş şekil alıcak.Bizi takip edin.

KARDEŞİMİN KARISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin