14.BÖLÜM/ZOR

226 11 90
                                    

Ellerimi saçlarıma bastırdım ve hastanenin bahçesinde dolaşmaya başladım.O sahne aklımdan çıkmıyordu.Böyle bir şey nasıl olabilirdi aklım almıyor.Biz ne yaşamıştık öyle?

3 SAAT ÖNCE

Alp boğazıma çökmüş namluyu kalbime bastırıyordu."Sen benimsin!Sen beni seviyorsun başkasını sevemezsin Ahu sevemezsin!"can çekiştiğimin farkında değildi bile.Tam o sırada bir silah patladı.Alp'in gözleri fal taşı gibi olmuştu.Ağzından akan kanlar yüzüme sızdı ve yanıma düştü.Silahı tutan ellerin sahibine baktım.Ela!Yere çökmüş ağlıyordu.Mihrimah'a bakıp sarıldı.Güzel kızım onun yanağından öpüp babasının yanına koştu.Babasının yanağını okşadı"Baba?Gitme baba!"Yüzümdeki kanları silmeye çalıştım"Mihrimah?Babacım?"Alp o sırada bayıldı.Ela'nın yanına koştum"Ela bana bak!Kaç!Ben seni kurtarıcam Ela kaç!"Ela karnını tuttu"Seni boğmasın diye yaptım Ahu!"dudağımı ısırdım"Biliyorum işte bu yüzden ve karnındaki bebek yüzünden seni kurtarıcam diyorum Ela."Ela silahı bırakıp ayağa kalkacakken tekrar bir silah patladı.Bu sefer ses dışardan geliyordu.Oraya koştuk.Bu sefer silahı Heves tutuyordu.Bu Arkan'ın silahıydı.Yerde kanlar içinde yatan Berendi.Umut kızın elinden silahı kaptı ve Beren'i kucaklayıp arabasına soktu"Geri geleceğim kızlar!"deyip gitti.Arabanın içinde baygın Arkan'a baktım.O baygınken neler olmuştu neler.

ŞUAN

Alp ameliyattan çıkmıştı.Yoğun bakıma alınmıştı.Eeee!9 canlı hayvan!Şerefsiz.Yine yanında ben vardım.Gözlerini yavaştan açıp bana baktı"Ela nerde?"gözlerimi pörtlettim"Sana ne be!Doktor gelcek birazdan.Ağrın sızın var mı sen onu söyle bir bana."Alp çocukça gülünce ona aşık olduğum zamanı hatırladım.Alp'in okuduğu liseye yeni kaydolmuştum.Gelir gelmezde beni gözüne kestirmişti tabii!Kütüphanede seçtiğim kitabın arasına çok güzelsin notunu bulmuştum.Onu bırakıp öteki kitabında bir öteki kitabın bütün kitaplara o notu koymuştu.Ilk dışarıya çıktığımızda da bana tek taş pırlanta almıştı.Sonra dudaklarıma sarılmış beni saatlerce öpmüştü.Bir adam nasıl o halden bu hale gelebilirdi?Onu bu hale ben mi çevirdim yoksa Ela'mı?Yoksa başından beri mi psikopattı?Bu düşüncelerimin arasından onun soğukluğu çıkarmıştı"Seni o kadar çok seviyorum ki aklın hayalin durur.Biliyorum beni ruh hastası olarak görüyorsunuz ama ben seni çok seviyorum çok seviyorum çok seviyorum lütfen gitme lütfen.Bak ben yapamıyorum söz veriyorum sana kendimi düzelteceğim sevgili olduğumuz zamanlar gibi olucak.Şans ver son kez."Alp'in gözyaşlarına baktım.Beni bırakmazdı,şans versem düzelmezdi,o bir bataklıktı"Ben Umut'un karısıyım.Senin bir daha asla karın olamam.Ben kocamı seviyorum.Seni mahkemeye vermemi istemiyorsan kızımı sorun çıkarmadan bana verirsin.Arkan gelicek birazdan.Ben gidiyorum."Alp bileğimi sıkı sıkı tuttu ve yanındaki cam bardağı alıp kırdı elinde kalan sivri parçayla bileğimi deşti.Bağırıp kendimi yere attım.

Ela,Heves,Dilsiz Kız,Heves'in kızı Özlem ve Mihrimah bizim deniz kenarındaki evde saklanıyorlardı.Bir sürü kadının arasında kalmıştım.Neden?Ahu Sultan öyle emretmişti.Ela ve Heves ağlıyorlardı"Ben teyzemi vurmak istemedim.Umut'a karşı kendimi savunmak için aldım o silahı abi!Teyzem önüne geçti!"Ela karnındaki bebeği okşadı"Arkan?Alp Ahu'yu vuracaktı boğacaktı.Onu kurtarmak için yaptım.Yoksa ben Alp'e aşığım abi biliyorsun."gözlerimi devirdim"Sevme!Sevme bu adamı sevme!Allah aşkına sevme bu adam zarar veriyor nolur sevme!Sevecek adam mı bulamadın Ela?Sevme."Ela'nın gözyaşları patır patır dökülünce ona kalkıp ona sarıldım"Tehlikeli biri Alp ben bunu biliyorum ama inan bana Arkan.Ben sadece yani.Ben bebeğimin bir ailesi olsun istiyorum.Ahu neden bunca sene onun yanında durdu çünkü Mihrimah için.Benim yavrum neden babasından ayrı kalsın ki?"ellerimi saçlarıma götürdüm.Benim kardeşimden ne baba ne adam ne de koca olurdu?Olmazdı ki!

Bileğime atılan dikişlere baktıktan sonra tavana baktım.Alp yine bana zarar vermişti yine beni incitmişti.Ona gününü gösterecektim.Artık o ezik Ahu yok onun karşısında.Çantamdan Ela'nın Alp'i vurduğu silahı çıkarıp onun odasına gittim.Sinir krizi geçirdiği için uyutulmuştu.Silahı kafasına dayadım ama bir saniye!Neden işini hemen bitirecektim ki?Beni 5 yıl boyunca her gün acı çektiren bu adam değil miydi?Ben niye onu hemen öldüreyim ki?Çantama silahı geri koyup çakıyı çıkardım.Hasta önlüğünü sıyırıp dikişleri teker teker çakı ile kopardım.O uyuştuğu için doğru dürüst sesini çıkaramasada canın yandığını biliyordum.Kulağına eğildim"Bu daha başlangıç.Kocacım."deyip çakıyla iyice yarayı derinleştirdim.Yatak dakikalar içinde kan içinde kalmıştı

*Ahu gibi kadını psikopat yapan ben sonraki bölümlerde neler yapacam neler😈😈

KARDEŞİMİN KARISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin