VEDA

398 9 73
                                    

#Katil Aşık hikayesiyle devam edicem onu da okursanız çok mutlu olurum😊

Hayatımdaki kötüler cezasını çekti!Alp fazla uyuşturucudan ölmüştü(!)Umut depoda kim vurduya gitmişti.Arkan elimi tuttu.Mihrimah sahilde koşuşturuyordu.Arkan boynuma kafasını gömdü"Kardeşimin karısına aşık olmam beni şerefsiz bir insan yapar mı?"ona bakarak güldüm"Evet!"beraber kahkaha patlattık.Arkan gerçekten benimle mutlu olmak istiyordu.Ne yalan söyleyeyim ben de istiyordum mutlu olmayı.Kızıma güzel bir hayat vermeyi çok istiyordum.Arkan saatine baktı"Oooo kız!Vakit yaklaştı.Daha Hevesleri uçağa bindircez!"Mihrimah'a baktım"Ama kızım çok üzülücek Özlemle ayrılcak?"Arkan kollarını iki yana açtı.Haklı yapabilecek bir şeyi yoktu.Umut kimbilir Beren'in cesedin nereye koymuştu?Her an ortaya çıkma ihtimali vardı.Eğer çıkarsa kesin Heves hapse girerdi.Onu kurtarmak için tek çaremiz buydu.

Alp'i öldürmüştü.Daha doğmamış oğlumu babasız bırakmıştı o Ahu denen Orospu!Onu öldürecektim.Alp'in adamlarından çok az kişi kalmışlardı.Hemen Hasan'ı aradım"Alo?Takip ediyorsun değil mi o pisliği?"Hasan güldü"Yengem?Şu kızları bırakmaya gidiyorlar.Bu gece de ormana kamp yapmaya gidecekler.Mihrimah istiyormuş."sinsice güldüm"Ahu'yu kendi ellerimle öldürecem Hasan!O bu dünyada fazlalık."deyip kapattım.

^Bu sahneyi Candan Erçetin-Annem şarkısıyla dinleyin bence ^

Heves gözlerini dolu bir şekilde bana bakıyordu"Ahu?Çok sağol be!Beni o şerefsizden kurtardın.Benim anam yok babam yok kardeşim ve kızımdan başka kimsem yoktu.Sen iyi ki geldin be Ahu.Iyi ki geldin de çektin bizi o yangından.Allah razı olsun senden."gözyaşlarımı sildim"Heves?Gitti onlar!Kötü insanlar hayatımızdan gitti artık yoklar onlar bizim için.Öldü onlar bizim için.Sen de git kendine kardeşin ve kızınla beraber iyi bir hayat kur ben sana bunun için hep yardım edicem."sarıldık birbirimize.Dilsiz kız ile minik Özlemle de vedalaştıktan sonra onlar uçağa bindi.Biz de arkalarından el sallamakla yetindik.Artık hepimizin hayatı çok güzel olucaktı.Mutlu olucaktık biz çok mutlu hem de.

Ahu'nun dediği gibi.Kötuler artık yoktu.Nerden nereye gelmiştik.Ahu en sonunda bana kalmıştı.Peki ben bunu hakediyor muydum  gerçekten?Ben de kötü değil miyim? Ahu bunu ne kadar dillendirmesede ben ona...Ahu'ya zorla sahip olmuştum.Merdivenlerden inişine kurban olduğum.Kızıyla iniyorlardı paldır küldür.Mihrimah koşarak elime sarıldı.Ahu'ya bakmadan onunla beraber arabaya bindik.Ormana doğru yola çıktık.

Arkan bugün biraz üzgündü.Arkan tuhaf bir adamdı.Onun kardeşini öldürdüm ama o üstünü örttü ve beni halâ çok seviyor.Belki ben gerçekten çok şanslıyım.Ela şuan nerde bilmiyoruz.O onu sevmeyen sadece fantezilerine oyuncak yapan adamın arkasından yas tutuyor.Radyoda Sezen Aksu'nun KÜÇÜĞÜM şarkısını çıkınca ağlamaya başladım.Arkan arabayı durdurdu.O da ağlamaya başladı.Arabadan indi falezlere doğru yürüdü.Radyoyu kapattım.Hava kararmıştı şimdi düşecek bir yerden.

Falezlere doğru yürüdüm.Ahu peşimden geldi"Arkan dur!Hadi sakinleş!Kampa gidelim hadi!"dedi.Gözyaşlarımı tutamıyordum"Ahu?Ben seni çok sevdim be!Kardeşime bunları yapacak kadar çok sevdim.Dedin ya bugün kötüler gitti diye?Ben hâlâ buradayım.Ben sana tecavüz ettim Ahu!Bunu unutmadın sen!Sadece unutmak zorunda hissettin."Ahu bu konuşamadan çok rahatsız olmuştu belli.Ama durmadım devam ettim"Ben cezamı nerde nasıl çekerim bilmiyorum?Sadece şunu biliyorum!Ben son nefesimi verirken senin beni affetmiş olarak aşk dolu gözlerini görmek istiyorum.Gözümün içine göz yaşın düşsün istiyorum!Öyle ölmek istiyorum.Senin yanında."tam ona yaklaşacakken kendini geri çekti falezin ucuna gitti.Tam o sırada Ela'yı gördüm.Ela?Silah?Ahu?Ela silahın elinde Ahumu hedef almıştı."Ahu!!"dedim ve ona arkadan sarıldım.Kurşunu ben yedim.Ona zarar gelmedi.Onun yerine ben kendimi attım.Arkasını dönüp bana baktı.O sırada yine silah sesi duydum.Ela kafasına sıktı.Ahu ağlamaya başladı.Yere düştüm"Arkan!Arkan aç gözlerini lütfen!Arkan yapma nolur.Affettim!Gitme nolur!"ölüm sevdiğimin yanında geliyordu"Bak.Dileğim kabul oldu.Benim sevdam çok derin kızım.Seni daha fazla boğmadan  geberiyorum işte.Ahu?Ben seni çok sevdim be kızım!"dedim."Ben de"dedi.Bu dünyada duyduğum son laf.Duyduğum en güzel ilk ve son laf.Mutlu ol sevdiğim kızınla beraber mutlu ol.Bu dünyada çilen bitti.

*Evet bitti:(

Katil Aşık daha güzel bir hikaye olucak bu hikayemden buna emin olarak konuşuyorum çünkü Kardeşimin Karısı benim ilk hikayemdi.Bir yanlışım olduysa affola.Sizden ricam bana öteki hikayemde de destek olmanız.Katil Aşık gerçeklik payı olan bir hikaye çünkü gerçekle kurgu karışık.Benden desteğinizi esirmezseniz çok sevinirim.Bilen bilir her desteğe tüm kalbimle geri destek yapıyorum.Bu hikaye boyunca yanımda olan okuyan herkese çok teşekkür ederim.Sizi çok seviyorum.Katil Aşık hikayemde bir iki güne sizlerle 🖤🖤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARDEŞİMİN KARISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin