11.BÖLÜM/KURULU BIR ROBOTUM

311 14 22
                                    

Saçıma yapışıp beni içerdeki kızın yanına itti.Evet bunu bana Umut yaptı!O nazik adam,o şefkatli adam bana güven veren adam yaptı."Rahat duracaktın karıcım.Içerde kumanla rahat rahat konuşursun artık."deyip kapıyı üzerimize kitledi.Kıza baktım.Yemyeşil gözleri vardı.Upuzun saçları bembeyaz teni.Ellerimle yüzünü okşadım."Ne yaptılar sana güzel kız?"dedim.Ona bir bebek gibi davranmıştım ama benden büyüktü aslında.Ellerimi yüzüne iyice bastırdı"Sen ona bilerek mi vardın?Mehtap mısın sen?"deyince aklıma hasta olduğu için yavrumu benden ayıran ona tam 1 aydır annelik yapan kadın Mehtap geldi.Öldüğü vakit bulmuştum yavrumu,çok geçmeden de kaybetmiştim."Yok.Ahu benim adım."kız bana yaklaştı"Peki o kız Naz mı ne yollu olan?Onu öldürmüş mü?"gözlerimi yumdum.Kaçmak için üstüne aldı sanmıştım.Bu gece kesinleşmişti almamış yapmıştı.Büyük bir ihtimal yine aynısını yapacak beni vuracaktı Çünkü konağın bir sırrını öğrenmiştim"Galiba.Şimdi sen konuş bakalım!Neler oluyor ne işin var burada?Nasıl yaşıyorsun burada?"kız tebessüm etti.Bu durumda bile gülmek beni şaşırtmıştı doğrusu"Benim adım Heves.Adım gibi Umut Ağa'nın bir hevesiyim.Bitmek bilmeyen.Bana kapatma gözüyle bakıyor konaktakiler.Ben kapatma değilim Ahu.Beni kapattı buraya dövüyor zorla sahip oluyor.Korkuyorum diyorum yapma diyorum yapıyor.Ihsan ağa utancından yüzüme bakamazken benim öz teyzem bana sus diyor kapatma oldun sen diyor."burnumu kırıştırdım"Teyzen kim?''güldü ama bu acı bir gülüştü"Beren.Yanındaki dilsiz kız da benim ayrı yumurta ikizim.Aynı yerde yüzünü göremez oldum.Sen benim kızımı gördün mü?"başımı iki yana salladım.Konakta herhangi bir çocuk yoktu."Özlem!"dediğinde  arkamda birisi olduğunu fark ettim.Tıpkı benim yavrum gibi ufak tefek sevimli bir kızdı.Heves ona sarılıp bana baktı"Anne kız kaçıp gitmek ruhumuzda var.Bu yüzden burada tutuluyor kızım da."gözyaşlarımı tutamadım.Kızımı çok özlemiştim.
  Ahu rahat durmamıştı yine!Şimdilik onu tutardım orada ama sonra?Onu sonsuza kadar tutamam o Heves değil ki.Tam o sırada telefon bipledi.Bu Ahu'nun telefonuydu"Mihrimah yaşıyor."Ahu'nun kızı yaşıyor muydu?
  Elim kolum bağlı.Çıkılamaz bir tüneldeyim.Ne olacak bilmiyorum.Istediğim şeyler çok zor biliyorum.Ahu ve Ela bir arada duramaz onuda biliyorum.Peki ben ne yapayım?Beni niye kimse anlamıyor.Abim gitti gelemedi karımı alıp getiremedi.Mutfağa gizlice gidip baktım.Ela ve Mihrimah oyun oynayıp kahvaltı yapıyorlardı.O kadar güzeldiler ki.Belki kızımın annesi Ela olmalıydı.Belki Ahu hiç olmamalıydı.
  Burada tutulalı tam 4 gün oldu.Sadece yemek vermeye geliyorlar o kadar.Heves bu duruma çok alışıkmış gibi gözüküyordu"Ilk gece.Ben kaçmak istedim o odadan.Onu bir ağabey olarak görüyordum çünkü.Onunla şey etmek ne bileyim insan utanıyor hani.Saçımdan tuttu beni yatağa fırlattı.Üzerimdeki her şeyi yırttı sapık.Bağırmayayım diyede kırmızı kurdaleyle ağzımı kapattı.Sonra öyle acıdı ki canım Ahu.Düşün o haldeyken bile abi yapma diyordum.Umut abi etme.Ihsan Ağanın içi giderdi.Umut beni döverdi sonra o da onu döverdi.Adamı yedi bitirdi bunlar."gözlerimi yumdum.Tecavüz! Alp ve Arkan'ın bana ettiği şey."Hiç isteyerek oldu mu?"dedim boş bulundum"Diyorum ya hep abi bildim diye.Dayak yemeyeceğimi bilsem yine derim abi diye.Yavrumun karnıma düşüş gününü hiç unutmam.Ilk gecemden beter.Yemeğe çıkardı beni ilk kez.Ihsan Ağa demiş zaten onuda.Gelinimin gönlünü hoş et demiş.Biz bunla yemeğe çıktık benim üzerimde mavi bir elbise vardı.Kısa biraz teyzem demişti onuda kocanın gözü doysun demişti.Biz yemeği yedik işte arabaya bindik arabada dupdururken dayak atmaya başladı.Masmavi elbise kıpkırmızı oldu.Sonra sessiz sedasız çıktık odaya.Ben hem ağlıyorum hem yaralarıma pansuman yapıyorum.Bu geldi beni sürükledi buraya getirdi kapıyı kitledi üstümüze başladı zorla sahip olmaya.O geceden beri çıkamıyorum buradan.Beni kapattı kimse görmesin ondan başka diye."içim acımıştı.Aklıma o gece geldi
GERİYE DÖNÜŞ
Uzun zamandır birlikteydik beni mutlu ediyordu.Evlendiğimiz gece başlamıştı şiddet.Onunla beraber alkol almıyorum diye  beni fena dövmüştü.Gelinliğim kana bulanmıştı.Sonrası bir kadın için daha da acıydı.Rüya gibi geçmesi gereken gece kan ve tecavüzle sonuçlanmıştı.Sonraki tüm geceler ilk geceden farksızdı.Hep dayak hep dayak.
  Mihrimah bana sokuldu"Ela?Annemin yanına gidelim.Annem ve Umut Baba bizi korur babamdan.deyince evet dedim kendime.Kaçabiliriz.Odadan çıkıp Alp'in yanına indim"Alp gidelim buradan.Boş ver artık o Ahu denen pisliği.Sen ben ve Mihrimah çok güzel bir hayata sahip olabiliriz aşkım.Hadi lütfen."Alp ellerini birbirine bağladı"Olmaz Ela.O benim canım.Şuan benden kilometrelerce uzaklıkta dururken onu bırakamam.Önceden seni arzuluyordum,şimdi de onu.Bir arada duramadınız.Gitmiyoruz.O geliyor!"ellerimi sehpaya bastırdım."Hayvan herif! Bırak bizi gidelim köpek!"deyince üzerime yürüdü"Lan!Sen kimsin lan!Sen benimsin ben ne zaman istersem gider gelirsin sen bana karşı gelemezsin!Ben senin sahibinim lan!Sen bana karşı mı geliyorsun lan!"deyip yüzüme yumruk attı"Dur dur hamileyim ne yapıyorsun dur!"son yumruğu duvara atıp mutfağa gitti.Mihrimah bize merdivenlerden öylece bakıyordu.
  Bize zindanda yemek getirdi Dilsiz kız.Ekmeğin içini açıp bana telefonumu uzattı.Heves kardeşinin alnından öptü"Aferin Dilsiz kız.Aferin sana bir tanem."deyip kızıyla bana baktı.Telefonumu açtığımda mesaj kısmına girdim.Ne?Ela bana mesaj atmıştı'Kızın yaşıyor'Mihrimah'ın fotoğrafı da vardı."Annem!Yaşıyor kızlar.Yavrum yaşıyor benim çocuğum yaşıyor.Yaaahh!"hemen bir plan yapıp bu kızları da kendimi de kurtarmam lazımdı.Ben kurulu bir robotum.Şuan devreleri yakıp arıza yapmam lazım.Şuan Ahu olmaktan çıkmam lazım.Şuan benim ANNE olmam lazım

*Büyük umutlarla başlamıştım bu hikayeye ama ne yazık ki beklediğim ilgiyi göremedik😔ama olsun az da olsa okurlarım var çok şükür.Ahu'nun hikayesini final yapmayı düşünüyorum tabi bu hemen olmayacak ama bir son belirdi kafamda.Bir dahaki bölümde görüşmek üzere sağlıcakla kalın😉
 

KARDEŞİMİN KARISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin