Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu.Arkan yine hayatımın içine etmişti.Umut yanıma kıvrılmış öylece uyuya kalmıştı.Saçlarını okşadım.Kocaman açıldı gözleri"A?Çok üzgünüm özür dilerim.Seni beklemeliydim uyuya kalmışım."tebessüm ettim ne kadar zor olsada."Lütfen Umut.Deme böyle.Şuan beni boş ver.Sen nasıl Arkanla ortak olursun."Umut gözlerini devirdi."Sanki ben yaptım anlaşmayı Ahu!Babam yapmış.Bu durum sana sıçramayacak sana söz.O it buraya gelmeyecek bir daha sana zarar veremeyecek."gözyaşlarım yine hortlamıştı"Benim kızım öldü Umut.Benim yavrum gitti.Gitmişim ben bitmişim zaten Arkan bana zarar verse kaç yazcak?Ben sadece intikam istiyorum.Anlıyor musun?"Umut gözlerini tavana dikti"Sen intikam Arkan seni istiyor.Ahu?Biz aşiretiz.Arkamda bir sürü insan var benim.Sen babamın gelinisin.Sana kimse yan gözle bakamaz ama!Ama senin de bir gelin gibi davranman lazım.Ahu?Bunlar yakında çocuk isteyecek.Bu konağın tek erkek torununu sen doğurursan babama durumu anlatmam daha kolay olur.Ne sana ne bana bir şey olur çünkü arada bir bebek olacak.Bana bebek ver."gözlerimi kapattım.Biliyordum.Benden bunu isteyeceğini biliyordum.Tebessüm etmeye çalıştım."Bana sahip olmak istiyorsun Umut."Umut gözlerini açtı"Evliliğimiz gerçek olsa fena olmaz aslında değil mi?"dedi ve güldü.Mihrimahdan sonra yeni bir bebek?Kızıma ihanet etmiş olmuyor muyum?Umut yavaşça dudaklarını bana yaklaştırdı.Ben de karşılık vermek zorunda kaldım.O gece sabaha kadar birbirimizin olduk.
Ela kızımla beraber uyumuş bana bakmamıştı bile.Bana kızgın olduğunu biliyordum.Telefonunu almış evdeki tüm iletişim araçlarını kesmiş kızımla beraber onu buraya hapsetmiştim.Ela yavaşça gözlerini araladı ve bana baktı"Senin ne işin var bu odada?Defol!"Mihrimah uyanıp beni görünce Ela'ya sarıldı.Kızım benden korkmuştu.Başımı öne eğip onları daha fazla korkutmadan salona indim.
Sabah olmuştu.Ahu daha gözlerini açmamıştı bile.Bir süre onu seyrettim.Uyurken bile yüzünde hüzün vardı.Elimle yavaş yavaş yanağında daireler çizdim."Ahu?Kalk sevgilim.Kahvaltı yapalım."Ahu yavaşça kalkıp bana baktı.Gözlerinde pişmanlık yoktu ama tarif edemediğim bir ifade vardı.Zorla onu kaldırıp kendi ellerimle duş aldırdım.Bu vakite kadar hiç konuşmamıştı.Boynuma sarılıp kokumu içine çekti"Biliyorum sen benim içinsin"deyince güldüm.Üstümüzü giyinip aşağıya indik.Sanki herkes anlamıştı dün gece olanları.Bize garip garip bakıp gülüyorlardı.Ahu elimi tuttu.Sanki güç almak ister gibi.Beren abla çayları doldurdu."Bayılmalar felan?Hayırdır canlarım?"dedi.Ahu kollarını birbirine dolayıp homurdandı.Annem çatalı sertçe masaya vurdu"Umarım bu sefer erkek olur."Ahu gözlerini açtı"Bu sefer derken?"Ahu'nun kolunu tuttum ve kaldırdım."Ahu benimle gel."deyip onu avluya getirdim.
Avluya geldiğimizde elimi tuttu"Senin daha önce çocuğun oldu mu?"diye sordum"Hayır.Anam saçmalıyor işte.Ahu?Sen benimsin artık."Bunu unutma olur mu?"deyince kendimi iğrenç hissettim.Birine ait olmak?Sadece eşyalar birine ait olmaz mıydı?Ben eşya mıyım ki?Öylece giderken Beren'in yine kilerde olduğunu gördüm.Beni camdan görünce çabucak çıktı ve yine kitledi.Yanına hızla adımlarla gittim"Ne var orada sen ne saklıyorsun?Çekil bakıcam."deyince beni ittirdi"Hooop!Gelin!Edebinle otur.Bu konağın sırlarına senin aklın yetmez!"deyince geri çekildim.Yani orda bir sır mı vardı?Beren bunu resmen doğrulamıştı.
Ahu dün gece beni görünce bayılmıştı.Tabii anlamıştı başına gelecekleri.Ihsan Ağa'nın yanına gidip koltuğa oturdum."Yahu senin gelinde beni gördü bayıldı Ağam!Hayırdır?"adam güldü."Torun geliyor kısmetse Arkan evlâdım."beynime kurşun yemiş gibi hisettim.Ne yani?Nasıl yani?Ahu?O adamdan hamile miydi?O adamdan mı?Ellerimi yumruk yaptım.Bunları batırmam lazımdı."Hayırlısı olur umarım.Neyse iş konuşalım.Biliyorsun sizinle güzel bir yatırım planımız var.Biz kardeşimle inşaat planını öne çektik.Yatırımınızı öne çekmeniz gerekiyor."yaşlı adamın yüzü düştü."Çekeriz çekmesine de...Arkan evlâdım?Bu iş nasıl desem?"sırıttım"Biliyorum biraz fazla hızlıyız ama bizim farkımızda bu!Hızlı olmazsak birileri önümüze geçer."deyince adam az biraz daha ikna olmuş gözüküyordu.
Akşam olmuş konaktaki herkes odasına çekilmişti.Kilerde ne var acayip şekilde merak ediyordum.Umut uyuyunca yavaşça odadan çıkıp avluya geldim.Çok heyecanlıydım.Kilerin önüne yaklaştığımda kapıyı açmaya çalıştım ama açılmadı.Kafamdaki tel tokayla açmayı başardım en sonunda.Ama kapıyı açar açmaz alarmlar çalmaya başladı.Gördüğümle şok olmuştum.
Alp uyuya kalmıştı sonunda!Mihrimah'ı uyutup aşağıya indim ve Alp'in sakladığı telefonumu bulmaya çalıştım.Alp'i sandığından daha iyi tanıyordum telefonumu bulmak zor olmadı benim için.Hemen Ahu'nun numarasını tuşladım ve mesaj attım"Ahu, Mihrimah yaşıyor!Evdeyiz.Gel al kızını kavuşun.Alp sizi yine ayırmasın.Gel."yazıp mesajımı sildim ve telefonumu kapattım.Sakladığı yere geri koydum.
*Dırırım😊Acaba sonraki bölümde nasıl olaylar yaşanıyordu😉