5

2.7K 280 46
                                    

Zaman su gibi akıp geçiyordu. Taehyung ve sevgilisi taşınalı neredeyse 1 hafta olacaktı.
Bu bir hafta içinde Jin komşularına sürekli bir ihtiyaçları var mı diye sorup durmuştu. Bir de buna Jungkook ve Jimin'i de zorla dahil etmeye zorluyordu. Bir bilse olayın özünü bu kadar diretmezdi. Neyse ki Namjoon vardı çünkü onu görür görmez ikiliyi kenara fırlatıyordu. Namjoon ise kuzeninden çok Jin ile ilgileniyordu ve istemsizce Jungkook bunu kıskanıyordu. Jimin her ne zaman balkona çıksa onların açık balkon kapılarından dışarı çıkan gülüşme seslerini duyup boğuluyordu. Özellikle Taehyung kendisine bir yabancıymış gibi bakınca kalbi daha çok acıyordu. Üstelik severek ayrılmışlardı. Kötü bitmemişti. Neden yabancı gibi davranıyordu ona? Jimin'in bildiği bişey varsa o da Taehyung'un onu söylediği kadar çok sevmediği idi. Sevmiş olsaydı böyle bakmazdı ona sanki hiç öpmemiş, sevmemiş, sarılmamış gibi. Ama öyle ki dışarıdan gören bir insan Park Jimin'in bakışlarından anlardı bir kırgınlık olduğunu. Yarım kalan unutulmuş bir aşkın kırgınlıkları.
Geceleri düşüyordu gözlerinden söyleyemediği kırgınlıkları. Ama kimse bilmiyordu. Zaten Jimin bilmelerini de istemiyordu.

Yine o gün her cumartesi yaptığı gibi evden çıkmış ve yürüyerek ana yolun çaprazında 18 sene önce  açılmış olan 'Hidden Heaven' isimli kafeye vişneli tartından yiyip yanına da espresso yudumlamaya gidiyordu.
Kafeye girince baristaya selam verip içeri girdi ve arka bahçeye geçip her zamanki köşesine oturdu. Kafede mavi ve beyaz tonlar hakimdi ve buna uygun olarak vintage tasarım mobilyalar vardı.

Siparişlerini verip beklemeye başlarken defter ve kalemini çıkarıp çevreye bakındı. Gözleri el ele birlikte yürüyüşe çıkmış olan yaşlı çifti bulunca bir süre onlara bakındı. Ardından zihnine kazdığı tablonun eskisini çıkartırken siparişleri de gelmişti. Kahvesinden bir yuldum aldı. Sıcak sıvı boğazından inerken eskizi tamamlayıp detaylara girmeye başladı.
Aynı zamanda  yumuşak tartı ısırıp damağında yayılan vişne tadını hissetti. Taehyung ile her buluştuklarında bundan yapıp ona götürürdü. Ama o gittikten sonra kendisi yapmaya cesaret edememişti bir türlü. Taehyung onun bu tartı çok sevdiğini bilirdi her zaman. Kendisi sevmese de o kendisine yapıp getirdiği için yerdi ve zamanla sevmeye başlamıştı kendisi de. Kendisi önündeki çizim ve çörekle ilgilenirken içeriye henüz girmiş olan ikiliyi farketmemişti.

Taehyung içeri girer girmez gözlerini küçük bedene ve ısıtmakta olduğu tarta kaydırmıştı.
'Hiç değişmemiş'diye düşündü sevgilisi onu boş masalardan birisine oturturken. Gözleri hala ondaydı. Hoseok sevgilisinin mekanın güzelliğine dalıp gittiğini düşünürken kıkırdadı ve bu sesle ancak kendine geldi Taehyung.

"Bakıyorum da burayı çok beğendin.  Gözlerin dalıp gitti, kıskandım doğrusu bana böyle bakmadın."

Yalandan dudak büzüp tripli şekilde kollarını bağladı. Taehyung onun bu haline yarım ağız şekilde gülüp ellerini elleri arasına alıp dudaklarına götürürken Park Jimin'in gözleri çoktan ikiliyi bulmuştu. İkili birbirine bir şeyler söylerken kendisi sadece uzaktan izleyip eski günleri zihnine yâd ediyordu. Taehyung'un elleri arasındaki eller her ne kadar başkasına ait olursa olsun kendisi de biliyordu aslında, ellerinin en güzel minik ve tombul elleri sardığını. Her ne kadar başka biriyle yaşasa da mutluluğunu zihninde kurduğu dünyada o kişi Park Jimin'di yine. 

Garson ikilinin siparişlerini alıp giderken gözleri buluşmuştu kısa bir an. Ayrılmak istemeyen, birbirlerine sıkıca kenetlenen eller gibi kenetlenmişti gözleri. Ama teması bozan Taehyung oldu. Hiçbir şey olmamış gibi sevgilisiyle ilgilenmeye devam etti. Park Jimin bu görüntüye daha fazla dayanamadı. Bir zamanlar kendisine baktığı gibi bir başkasına bakınca gözleri dayanamadı. Ama bilmediği bir şey vardı; O göz teması sırasında yine eskisi gibi bakıyordu Kim Taehyung'un gözleri. Kalbinin kırıkları toplanıp örtmüştü gözlerini. Göremedi. Garsondan hesabı isteyip ayaklandı. Kasada hesabı ödeyip dönüp giderken gözleri tekrar buluşunca göremedi Jimin yine. En çok görmek istediğini...

Selamm perilerim umarım beğenmişsinizdi ^^ haftaya sınavlarım bitiyor sık sık bölüm atmaya çalışacağım kendinize iyi bakınn ve vmin'i çok sevin ve ehem beni de~

My High School Love -VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin