H. 1

956 22 2
                                    

P.O.V Star

"Ik kan niet wachten om naar het concert van One Direction te gaan met als voorprogramma 5 Seconds of Summer! Ik ben echt fan van hun allebei! Jij ook?" Ik wachten erg lang dus ik vroeg het nog eens. "Bella ben je ook fan van One Direction en 5 Seconds of Summer ?" Dit keer zei ik het wat harder want ze leek wel in dromenland te zijn.

"Huh wat zei je iets?" Zei ze erg verbaasd. "Nou lekker dan jij luisterd dus ook al niet naar me " Zei ik geïrriteerd.

"Sorry Star ik moet steeds denken aan allemaal dingen van vroeger toen ik je nog niet kende. Der zijn zo veel nare dingen gebeurd dat ik me aandacht er even niet kan bij houden." antwoorde ze terug. Ik knikte begrijpend. Ik wist wat ze had doorgemaakt, ze werd mishandeld door der ouders en is toen in een pleeggezin gezet en daar werd ze ook mishandeld. Ze begon zichzelf te snijden en wou een einde aan der leven maken, gelukkig heeft ze het niet gedaan en is ze er nog, want ik had echt niet zonder der gekund!

"Ik vroeg of je zin had in One Direction en 5 Seconds of Summer je gaat toch nog wel mee naar het concert?" Ik hoopte echt dat ze mee ging anders moest ik snel iemand anders regelen. "Ja, ik ga wel mee alleen ik ken ze niet echt alleen van naam en uiterlijk maar geen liedje." Zei ze terwijl ze naar buiten aan het staren was. "Maakt niet uit ze zijn GEWELDIG!!" Zei ik met een grijns op me gezicht.

-------------------------------------------------------------------------------

Sorry, Ik heb niet veel inspiratie :(

Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven!

Sorry, voor het kleine hoofdstuk verder in het verhaal worden ze al langer!

Sherani xxxxxxxxx

The concert {5sos} *Slow Update*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu