P.O.V Bella
Star had bedacht om een product te maken om te kunnen verkopen, want ja we hebben vakantie en dan verdien je niet geld door alleen maar op je luie reed te zitten en werken helpt ook niet echt als je best bekend bent. Nou zouden Star en ik wel kunnen werken, maar der hebben wij ook geen zin in als we vakantie hebben. Toen iedereen klaar was met eten gingen de jongens van One Direction gelijk van tafel. Ook Star stond op en liep richting der kamer om te slapen. Ik was eerlijk gezegd niet moe. Ik liep naar de keuken en pakte een glas. Ik vulde hem met water en liep richting 'mijn' kamer. Toen ik binnen liep werd er een kussen tegen me hoofd gegooid. Ik viel op de grond en voelde dat ik helemaal nat was. ''Fijn.'' mompelde ik zachtjes. ''Kom op Bel. Doe mee en niet zo mopperen!'' hoorde ik iemand roepen toen ik het kussen van me gezicht hield. Het was Calum die voor me stond en zijn hand had uit gestoken om me te helpen. Ik grijnsde en hij keek me vragend aan. Ik pakte zijn hand er trok hem op de grond. Oke, dit was geen goed idee. Hij viel boven op me en geloof me zijn zien er dun uit, maar zo voelt dat niet. ''Cal!! Ga van me af ik krijg geen luch....'' probeerde ik eruit te krijgen. Calum rolde van me af en ik ging gelijk rechtop zitten. Ik begon te hoesten. Luke tilde me op en zetten me op bed. Ashton kwam 2 minuten later met een glaasje water aanlopen en gaf het aan me. ''Dank je.'' zei ik zachtjes en schor terug. '''Het is goed.''. ''Calum?'' vroeg ik voorzichtig. ''Ja?'' hoorde ik hem zachtjes zeggen. ''Sorry.'' zei ik zachtjes. ''Bella, het is niet jou schuld. Ik viel op je en ik had ook me best kunnen doen om naast je te vallen.'' antwoorde die terug en hij ging naast me zitten. ''Cal....'' ''Nee, Bella het is goed. Ik had moeten opletten.''. Waarom nam die de schuld op zich. Het was mijn eigen domme fout. Ik legde me hoofd op zijn schouder. ''Ssssh, het komt goed.'' fluisterde die zachtjes in me oor en hij wreef over mijn rug. Ik sloot mijn ogen en liet even alles los.
P.O.V Calum
Ze sloot haar ogen. Hoe kon ik zo dom zijn om op der te vallen. Ik had me ook naast der kunnen laten vallen. Oke, het was misschien een beetje haar fout door me op de grond te trekken, maar dar hou ik maar voor mezelf. Ik wil niet niet de schuld geven, daar is ze te aardig voor. Ik hield voorzichtig het hoofd van Bella van mijn schouder en legde het op het kussen. Dan ligt ze maar een nachtje beneden. Het is tenslotte ook haar bed. Ik kleden me om en klom ook in me bed. Ik merkte nu pas dat ik erg last had van me schouder. ''F*ck niet ik ook al.'' mompelde ik zachtjes. ''Cal?'' jeeuj iemand hoorde me -Voel de sarcasme!-. ''Ja.'' mompelde ik terug. ''Alles oke gast?'' ''Ja het gaat wel.'' antwoorde ik en draaide me om. Ik had hier even geen zin in. Ik sloot mijn ogen en liet het zwart worden. Even wat rust en vreden. Even geen pijn of gevoelens.... Ik viel in slaap en vergat de pijn. Heerlijk.
Klein Klein Klein i know. ik weet niet veel mee. Dus ideeen altijd welkom! Volgende keer probeer ik meer. (Weet niet wanneer volgende komt heb het druk met school) (!)
Niet gecontroleerd op spellingsfouten. (Eigelijk bijna nooit maar ja)
Vote&Comment?! :D
Sherani xx
JE LEEST
The concert {5sos} *Slow Update*
Fiksi Penggemar'Je mag niet dood gaan, nog niet.' De tranen stromen over mijn wangen. Het is te laat, ze is dood. All Rights Reserved © UnicornMalum 2014