H.11

257 17 5
                                    

P.O.V Bella

Oke ik moest dus een bed delen met Calum. Het is een hele leuke jongen. Gelukkig maar! Star lag naast Harry. We hoefde nog maar 1 concert en dan gewoon een jaar vakantie, ook al denk ik dat ze wel ergens af en toe een concert of intervieuw gaan geven. We hoefden alleen nog naar Belgie en daarna gingen we weer naar Nederland ergens afgelgen. Ik had een afspraak gemaakt met me moeder dat ik dan ook een keer langs kom. Ik wil alleen helemaal niet terug naar de plek waar ik woon.... Ik ben vroeger heel erg gepest en nu nog steeds. Star is me enige vriendin en ze is wel geliefd bij de mensen op school en dan laat ze me een beetje vallen en dan was ik altijd alleen en ze wisten me ook altijd te krijgen. Elke keer als Star net bij me weg was kwam er al een groepje om me heen staan en hielde me vast en namen me altijd mee naar een steegje. Ze leiden me dan naar een hoekje en sloegen en trapten me tot ik er bij neer viel en buiten bewust zijn was. Ik vertelde het nooit tegen iemand omdat ik anders voor nog meer problemen zorg en ik wil dat mijn ouders en Star niet aan doen. Als ik dan wakker werd lag ik nog steeds in het steegje. Mijn kleren waren kapot en mijn gezicht was helemaal blauw. Ik deed dan me muts op en liep snel naar huis en liep naar me kamer en pakte mijn mesje (Sorry als je hier gevoelig voor bent. Maar alles wat jij doet is niet mijn fout.) daarna stapte ik door naar de badkamer en ging op de wc zitten. Ik zetten me mesje in me arm en sneed mezelf. Ik deed dat omdat ik dan even alles vergat het enige wat ik voelde was de pijn die ik toen had. Ik probeerde te denken aan te goeien dingen die ik mee maakte. Jammer genoeg heb ik die niet dus bleef ik steeds snijden. Het voelde goed. Ik heb daarom altijd een vest over mijn kleding, zodat niemand me littekens kan zien. Ik heb me leven weer opgepakt toen ik naar een ander gezin ging maar ook daar werd ik mishandeld en kon ik mijn verleden niet vergeten. Ik wou toen niet meer verder met me leven ik wou er een einde aanmaken maar toen dacht ik terug aan me moeder en Star (Niet me vader want hij was degene waarom ik naar een ander gezin ging hij mishandelde mij) Ik moest geen einde maken aan me leven hoeveel verdriet zou ik hun dan doen. Ik was blij toen ik bij Star kon komen wonen. Ik ben alleen nooit gestopt met snijden. Ik ben nog steeds elke avond bezig op de hoop dat de littekens ooit zullen weg gaan, maar dat kan niet net als de scheuren in mijn hart. Ik ben Star eigelijk heel erg dankbaar als ze me niet had mee gevraagd was ik nu misschien wel dood, maar nee ik tour nu gewoon met 2 beroemde boybands! Wie had dat gedacht?!

P.O.V Calum

Ik keek naar Bella ze leek wel in diepe gedachten. Ik ging met me hand langs haar ogen en luisterde haar naam. ''Bellaaa.........Bellaa......Bel-'' me zin werd onderbroken. ''Wat ben je aan het doen?'' vroeg Star en ze lachten. ''Bella lijkt wel in trans. Ze reageerd nergens op.'' zei ik en ik keek Star vragend aan. Misschien wist zij wat je moet doen om Bella uit der 'trans' te halen. Star keek me moeilijk aan. ''Apart. Ik heb haar eigelijk ook nooit zo diep zien nadanken nu je het zegt.'' zei ze en ze kwam bij me staan en begon Bella heen en weer te schudden. ''Wooow?! Wat is er? Heb ik iets gemist?!'' zei Bella angstig. ik keek Star aan en we begonnen allebei te lachen. ''Haha! Nee je hebt niks gemist. Waar dacht je aan. Je zat volgens mij diep in je gedachten.'' zei ik en ik keek Bella vragend aan. ''Owh, nee niks.'' zei ze terug en ze keek naar der schoenen. ''Bella, ik heb je nog nooit zo erg zien nadenken dus waar dacht je aan je kan ons alles vertellen. We zijn toch je vrienden?'' zei Star en ze tilde met 2 vingers het hoofd van Bella omhoog zodat ze haar aankeek. ''Ik vertel het als ik er klaar voor ben.'' mompelde Bella zacht en ze begon te snikken. ''Awh! Bella niet huilen dan moet ik ook huilen!'' zei Star en ging naast der zitten om der te troosten. Ze kreeg een klein glimlachje op der gezicht. ''Je kan ons alles vertellen. Kom het maar vertellen als je er klaar voor bent. Ik zal er voor je zijn en de rest ook.'' zei ik en knipoogde naar der. ''Dank je.'' zei ze zacht en ik liep weg. ''Zie jullie in de tourbus.'' riep ik nog en zwaaide nog even.

WhooopWhooop Ik heb de cover af! Joepie! Wat vinden jullie ervan?! Is het boek nog leuk?! Arme Bella met der verleden :(. -Helaas werd ik vroeger ook echt gepest :( Maar het gaat niet over mijn real life!-

Vote&Comment

ByeeByee :D Sherani x-x-x

The concert {5sos} *Slow Update*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu