[Ik wil even zeggen dat mijn schrijfstijl is veranderd en je zult het merken in dit hoofdstuk.]
P.O.V Bella
Ik zetten mijn vingers onder Luke zijn kin en tilde het iets omhoog. Ik glimlachten en plaatste mijn lippen voorzichtig op de zijne. Onze lippen paste perfect op elkaar. Ik trok terug, maar een hand plaatste zich achter mijn hoofd. Luke zijn ogen gingen open en hij glimlachten naar me. Onze neuzen en voorhoofden raakte elkaar. 'Ik hou van je Bella.' Fluisterd hij in me oor. 'Ik ook van jou Luke, maar mijn echte naam is Lynn. Bella is maar mijn tweede naam.' Hij knikt en plaats zijn lippen op de mijne. Ik ben verbaasd maar kus hem terug.
'Laten we gaan ik ben klets nat en ik heb het ijskoud.' Zeg ik en mijn tanden beginnen te klapperen. 'Goed idee.' Luke staat op en trekt zijn jas uit. Ik was weer zo dom om hem thuis te laten niet wetend dat het zou regenen vandaag. 'Hier.' Luke doet zijn jas rond mijn schouders. 'Maar heb jij het nu niet koud?' Vraag ik hem wanneer ik zijn hand pak. 'Jawel, maar ik ben wat sterker als jou.' Zegt hij plagerig. Ik geef hem een duw en we lopen naar huis.
'Bella!' Als ik binnenkom word mijn naam gelijk geroepen en Louis komt als een gek op me afrennen. 'H-het is...' 'Louis adem rustig in en uit.' 'Star...' Zegt hij moeilijk wijzend naar hun kamer. Ik kijk hem met grote ogen aan en ren naar de kamer. 'Star!' Roep ik wanneer ik ren. Geen idee of ze me hoort.
'Bella, ik weet niet wat ze heeft, maar volgens mij krijgt ze geen adem meer!' Niall ijsbeert door de kamer en Harry en Liam zitten bij Star, Zayn is hulp aan het bellen. Ik ren naar het bed. Ze is heel bleek en ziet er niet goed uit. 'Wat moeten we doen.' Vraagt Liam zenuwachtig. 'I-ik weet het niet!' Schreeuw ik half terug uit frustratie.
Ik voel dat er tranen langs mijn wangen glijden terwijl de ambulancebroeders Star de ambulance in duwen. 'Mogen we mee.' Hoor ik Harry vragen. 'Ja, alleen moeten jullie zelf naar het ziekenhuis rijden.' Zegt de ambulancebroeder terwijl hij de deuren dicht trekt.
'Kom!' Hoor ik Calum schreeuwen. Ik ren naar hem toe en spring in de auto. Ik zit naast Luke, Ashton zit voorin en Michael zit aan de andere kant van Luke. Als ik naar buiten kijk zie ik dat de jongens van One Direction ook de auto in stappen.
'Bella?' Ashton kijkt me vragend aan als die is omgedraaid. Ik knik rustig en ik voel Luke zijn vingers over mijn wang gaan. 'Het komt goed.' Zegt hij zo rustig mogelijk. Ik knik weer terwijl ik mijn hoofd op Luke zijn schouder laat rusten. Ik voel zijn vingers door mijn haar glijden en het voelt vertrouwd.
Als we eindelijk bij het ziekenhuis aankomen rennen we naar binnen en kijken waar Star ligt. 'Lynn?' Luke kijkt me vragend aan. Ik knik en zie de rest vragend naar me kijken. 'Ik heet eigelijk Lynn. Bella is mijn tweede naam, maar mijn ouders wouden me eigelijk Bella noemen.' Leg ik ze uit. Ze knikken en nemen plaats in de wachtkamer. 'Ik hou van je.' Luke plant een kusje op mijn wang en veegt de laatste paar tranen van mijn gezicht. 'Ik ook van jou.'
Ik sluit mijn ogen en voel mezelf wegzakken. Ik ben moe.
-------------
Volgens mij is het hoofdstuk niet heel lang, maar het is er een. Ik had weer zin om verder te gaan. Sorry voor het HELE lange wachten :$.
Wat denken jullie dat er met Star is? Gaat ze dood of blijft ze leven? En wat vinden van Luke en Bella of beter gezegd Lynn?
Laat het me weten in de comments en vote. (:
xx Sherani
JE LEEST
The concert {5sos} *Slow Update*
Fanfiction'Je mag niet dood gaan, nog niet.' De tranen stromen over mijn wangen. Het is te laat, ze is dood. All Rights Reserved © UnicornMalum 2014