H.8

300 16 0
                                    

P.O.V Ashton

''5, 4, 3, 2, 1'' zei ik zacht en we begonnen met spelen. De jongens en Star op de gitaren en Bella en ik op de cajon's. Het klonk echt goed. Ik had eigelijk niet vaak een stukje solo omdat ik te druk ben me het drummen maar nu had ik een stukje met Bella samen. We klonken echt goed en we beleven ook goed door drummen. Toen we waren geeindigd kwam er een hard applaus van het publiek (Fans). Soms zag je een paar jaloerse blikken tussen de blije hoofdjes zitten maar daar trok ik me niks vanaan. Als mensen niet kunnen accepteren dat Bella en Star dit hebben gewonnen dan moeten ze maar gaan. Haters mogen haten maar niet op andere fans. Daar kan ik niet tegen. We bedankten de fans nog en liepen daarna weer het podium af. Het duurde nog maar 10 minuten tot One Direction kwam. De jongens en ik (5 seconds of Summer) hadden een plan gemaakt. We zouden met maskers het podium op komen bij het liedje Kiss You. Dan zouden we mee dansen. Als we dat hadden gedaan waren er mensen die kwamen met taarten en het in hun gezicht zouden duwen. Het was een leuk plan. Wij 5 Seconds of Summer en One Direction zouden ook een liedje samen doen hun zouden dan gewoon zingen en wij dan met de gitaren en ik met het drumstel. Er waren al weer mensen die hier werkte het podium opgegaan om weer 2 krukken neer te zetten voor Bella en Star. Het leken me 2 hele leuke meiden. Ik ben blij dat we Star en Bella hebben gekozen, want je wilt niet met mensen zitten die mee touren die je helemaal niet mag!.

P.O.V Star

Het optreden ging super! Er waren veel mensen aan het klappen voor ons. Er waren ook een paar jaloerse blikken, maar ja daar kun je niks tegen doen. Ik was echt blij dat Bella het ook naar der zin had en ze leek haar verleden helemaal te zijn vergeten. Ik ben tenmiste blij voor der. Ze maakt weer lol. Toen we weer terug backstage waren liepen er steeds mensen die hier werkte het podium op om alles goed te zetten. Ze hadden onze krukken ook weer neer gezet op dezelfde plaats. Toen ik naar Bella keek was ze met de jongens van 5 Seconds of Summer nummers aan het uitwisselen dus ik kwam er bij staan en deed mee. Daarna hadden we nog wat gekletst en 5 minuten voor dat One Direction op moest kwamen ze naar ons toe om even kennis te maken. ''Dus jullie zijn de gelukkige?'' vroeg Liam aan Bella en mij. Bella en ik knikte tegelijk. De jongens van One Direction kwamen naar ons toe en stelde zich voor. Bella en ik deden het zelfde. Het duurde nog maar 1 minuut tot ze op moesten. Ze hadden tegen Bella en mij gezegt dat we vast moesten gaan zitten. Dus dat deden we we liepen het podium op en gingen op de krukken zitten. Ik keek de zaal in en er waren eigelijk best wel veel mensen. Ik probeerde overal te kijken waar ik kon maar in 1 minuut kon ik niet alles zien. Iedereen begon te gillen en ja hoor daar kwamen ze.

Hoooi! De naam van dit boek is veranderd vinden jullie het wat? Ik dacht het gaat ook veel over 5 Seconds of Summer dus die moeten er ook bij! Sorry voor dit kleine hoofdstuk en dat ik gister niks had gedaan maar misschien komt er morgen ook niks omdat ik geen hoofdstukken meer extra heb voor The best friends.

Vote en comment! Love yaa all!!

xxx Sherani

The concert {5sos} *Slow Update*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu