Aangekomen bij het politiebereau...........
P.O.V. Bella
Ik hoop echt dat ik ergens terecht kan samen met Kelvin. Kelvin voelt nu echt als een echte broer.
''Bella, je mag verder komen.'' Zei een vrouw die hier werkte en wees me naar een hokje. ''Danku, dit is Kelvin me stiefbroer hij wil ook graag een ander gezin.'' zei ik tegen de politieagente. ''Oke, dat kan ik voor hem regelen.'' zei de vrouw met een glimlach op haar gezicht.
Een uur later.....
P.O.V Star
Spannend ik krijg vandaag een stiefbroer en stiefzus. Ik kan niet wachten om ze te ontmoeten!! Ze komen over een kwartier al. Ik heb zelf nog een broertje van 11. Ik ben zelf 17. Ik krijg leeftijd genoten want de jongen was 18 zeiden ze en het meisje 17. Ik hoop dat ze aardig zijn en mij ook een beetje leuk vinden!
Een kwartiertje later Bella en Kelvin komen aan.......
P.O.V Bella
''Is het hier?'' Vroeg ik nieuwschierig. ''Ja hier is het.'' zei de man achter het stuur. ''Veel plezier bij jullie nieuwe gezin! Doeii.'' en de man reed weer weg.
''OMG dit ga je niet menen!!!'' zei ik hardop bijna schreeuwend. ''Wat is er? Ken je deze mensen?'' Vroeg Kelvin aan me. ''Ja, hier woont me beste vriendin Star. Dus we hebben nu een zus van 17 jaar oud en een broertje van 11 jaar oud.'' zei ik heel erg blij. ''Gezellig!'' Zei Kelvin terug.
P.O.V Star
De deurbel ging het zouden vast de nieuwe kinderen zijn dus ik ging open doen want ik was erg nieuwschierig. Toen ik open deed kon ik mijn ogen niet geloven!
Het was Bella! ''BELLAAAAA OMG!!! Kom je hier wonen?!?!'' Schreeuwde ik door de hele buurt ik was zo blij!
Me beste vriendin werd me zusje! ''Jaaaa!!!!'' Schreeuwde Bella terug. ''Hoi, ik ben Kelvin.'' zei een jongen die naar voren kwam gelopen.
Hij leek echt zoveel op Niall van One Direction! Dus iemand die echt lijkt op Niall is nu mijn nieuwe broer?! OMG jeej! Ik was nog nooit zo blij geweest in me leven Bella als me zus en Kelvin die lijkt op Niall. ''Bella nu ben je officieel me zusje.'' zei ik met een glimlach. '' Jaaaa, ik wil het ook NOOIT meer anders!!'' zei ze terug.
Omg sorry voor dit kleine hoofdstukje maar ik ben helemaal van me stokkie omdat ik al 168 reads heb op me boek The best friends !!! <3 Bedankt daarvoor ik zie ook dat dit boek steeds meer reads krijgt en daar ben ik erg blij mee want ik doe erg me best op me boeken!
Sorry dat dus niet lang is en het is ook niet heel spannend maar al mijn ideeen zitten in me andere boek :/ Ik doe erg me best voor jullie!!
Vote & Commant :)
Groetjes van mij xxx
JE LEEST
The concert {5sos} *Slow Update*
Fanfiction'Je mag niet dood gaan, nog niet.' De tranen stromen over mijn wangen. Het is te laat, ze is dood. All Rights Reserved © UnicornMalum 2014