Ik luisterde deze toffe liedjes tijdens het schrijven;
Try Hard - 5 Seconds of Summer, Amnenia - 5 Seconds of Summer, Beside you - 5 Seconds of Summer. 18 - 5 Seconds of Summer.
Ik ga dit vaker doen als jullie het interressant vinden om te weten wat ik luister tijdens het lezen. PS: Ik heb gewoon een afspeellijst hoor ;).
---------------------------
De volgende ochtend.......
P.O.V Bella
Ik werd wakker en zag dat ik beneden lag. -van der bed ;)- Ik stond op en liep naar de spiegel. Oke, ik heb ook nog me kleding aan. Ik liep naar de kast waar ik gisteren al mijn kleren in had gedaan. Ik pakte een legging en een shirt met een open rug. Ook pakte ik een klein vestje voor als het koud zou worden. Ik nam het mee en liep naar de badkamer. Nu ik hier toch stond kan ik net zo goed douche. Ik sloot de deur en kleden me uit. Ik liep de douche warm worden en toen die warm was stapte ik der in. Ik liet de warme stralen over mijn lichaam glijden. Het voelde altijd goed om een warme douche te nemen. Ik wasten mijn haren en mijn lichaam. Ik kwam bij me been. Der zat een enorme blauwe plek. Hoe komt die hier nou? Calum was niet op me benen gevallen? Nou ja het zal wel. Ik ben denk ik ergens gevallen. Ik zetten de douche uit en stapte er ook uit. Ik pakte de handdoek en droogde me af. Ik kleden me aan en droogde me haren en liet ze lekker los hangen. Ik poetsen me tanden en liep weer naar de kamer. Nog steeds was er niemand wakker. Ik pakte mijn mobiel en verliet de kamer weer. Ik liep naar de woonkamer en plofde op de bank. Ik vergrendelde mijn mobiel en opende twitter. Ik tweten; ''Goodmorning people! How are you?''. Toen ik dat had gedaan sloot ik twitter weer en legde mijn mobiel weg. Ik deed de tv aan. Der was niks leuks. Alleen spongebob, ik liet het maar staan en ging er maar naar kijken. Toen Spongebob zei 'Ik ben der klaar voor, ik ben der klaar voor.' riep ik het automatisch mee. Dat deed ik vroeger altijd en ik kan het gewoon niet afleren. Het blijft grappig. Ik hoorde iemand lachend de hoek om komen. Ik keek wie het was. ''Hahha Dat hahah Hilarisch!'' brulde Ashton onder het lachen door. ''Haha Ash, als of jij dat nooit doet.'' zei ik terug en keek hem met een fake boos gezicht aan. Nu ging hij helemaal kapot. Hij kon niet meer stoppen met lachen en wou net op de bank zitten maar hij struikelede. ''Hahahahah! Karma! hahahaha!'' schreeuwde ik en begon Ashton uit te lachen. Ashton zelf kon der gelukkig ook om lachen.
P.O.V Star
Ik werd wakker door allemaal geschreeuw en gelach. Fijn om 8 uur 's morgends. Konden ze dat niet wat later doen. Ik sjokte uit bed en liep naar de woonkamer. Toen ik richting de bank wou lopen zag ik Bella wijzen en ik zag Ashton op de grond liggen. Ik grinnikte en ging naast Bella zitten. Bella en Ashton kwamen niet meer bij van het lachen. Wat was er zo grappig? Ik keek naar de tv en zag dat er spongebob op stond. Was dit zo grappig? Blijkbaar wel. ''Bella en Ash wat is er zo grappig?'' vroeg ik uiteindelijk aan ze. Ze vielen eindelijk stil en Ashton stond op en kwam ook op de bank zitten. ''Owh, Bella was mee aan het doen met spongebob. 'Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor.'' deed hij haar na. Ik grinnikte en zetten de tv om. ''Wat doe je?'' ''Ik zet de tv om.'' zei ik en wees naar de tv. Ashton keek me verdrietig aan en ik grinnikten weer. Ik vond altijd van die echte moordzaken wel interressant om te kijken. Onder het kijken werden er steeds meer mensen wakker en gingen mee kijken of gingen op hun mobiel of iets anders doen.
------------------------------
Hoofdstuk. Check. Oke dat sloeg nergens op :P. Volgende hoofdstuk? I don't know warneer ik hem klaar heb. Je zult wel zien. Sorry voor dit saaiere hoofdstuk maar dat hoort er ook bij toch?!
Vote&Comment?! :D
xxx Sherrie! <3
JE LEEST
The concert {5sos} *Slow Update*
Fanfiction'Je mag niet dood gaan, nog niet.' De tranen stromen over mijn wangen. Het is te laat, ze is dood. All Rights Reserved © UnicornMalum 2014