H.2

433 20 1
                                    

P.O.V Bella

''Als jij het zegt zal het wel zo zijn.'' Zei ik tegen Star en verliet haar huis. ''Doei, tot snel!'' Hoorde ik Star nog roepen voor ik de deur dicht trok. Het was misschien wel een beetje bot dat ik geen doei had gezegt. Ik moest gewoon heel erg denken aan vroeger en aan wat voor een tijd ik moest door staan.

Eindelijk was ik thuis, ik belde aan en hoorde de deurbel afgaan. Ik snap niet waarom die stomme pleegouders me nou niet gewoon de sleutel gaven dan hoefde ik ook niet steeds aan te bellen. Telkens als ik aan de deur stond kwam er altijd wel iemand chagrijnig naar de deur of er werd gewoon niet open gedaan.

Eindelijk werd er open gedaan en ik liep gelijk naar me kamer. Misschien was het wel het inderdaad een goed idee om mee te gaan naar het concert van One Direction. Tenminste ik hoop het.

''KOM JE NOG NAAR BENEDEN OM TE ETEN.'' Riep me stiefmoeder van beneden. ''Ik kom al.'' Riep ik bang.

Mijn stiefouders zijn dus echt gemeen tegen me ik ga eens naar het politiebureau om te vragen en te vertellen wat er gebeurd en vragen of ik naar een ander gezin mag.

''Hehe waar bleef je nou nu heb je oud en verrot eten en je eet het mooi op ook!'' Zei me Stiefvader streng. ''Ik kan niet wachten tot ik hier weg ben!!!'' Schreeuwde ik en rende huilend naar boven. Toen ik weg renden zag ik me stiefbroer kijken naar me en volgens mij vond hij het zielig maar ik wil hier nog steeds weg!

Volgende dag............

P.O.V Bella

Morgen is het One Direction concert en vandaag heb ik een afspraak gemaakt bij het politiebereau voor een nieuw gezin en om over mijn problemen te praten.

Ik was blij dat ik nu eindelijk naar een ander gezin kan.

Ik liep naar de badkamer en poetsde me tanden en ging douche. Toen ik klaar was kleden ik me aan en liep naar me kamer toen ik net binnen was werd er aangeklopt, het was me stiefbroer. Hij was lang had blond kort haar en prachtige blauwe ogen. Hij leek een beetje op die ene Niall van One Direction.

''Heey, stoor ik?'' Vroeg die aan me toen die in de deur opening stond. ''Uhm...... Nee, maar moet je niet naar je stomme ouders?'' Zei ik tegen hem. ''Nee, maar ik wou wel vragen of ik met je mee mag wanneer je naar een ander gezin wil, want inderdaad het zijn stomme ouders.'' Zei Kelvin met tranen in zijn ogen.

''Kom maar binnen'' en ik maakte een beweging dat die naast me moest komen zitten op het bed. ''Dank je'' Zei die.

''Waarom wil je weg bij je ouders wat hebben ze je aangedaan?'' vroeg ik nieuwschierig. ''Ze hebben me mishandeld.'' zei die en hij begon te snikken. ''Voor dat ik hier kwam werd ik ook mishandeld....'' zei ik terug met ook tranen in me ogen. Ik zag dat die met me mee leefden en dat deed ik ook met hem. ''Tuurlijk mag je mee als je hier echt weg wil mag het.'' zei ik. Ik zag die een lach op zijn gezicht kreeg. ''Dank dank dank!!'' Zei die heel blij.

''We vertrekken over een halfuurtje.'' zei ik blij. ''Is goed ik ga vast wat dingentjes inpakken.'' Zei Kelvin en hij was weg naar zijn eigen kamer. Ik ging ook maar me spullen inpakken ook al had ik niet heel veel. Ik wou toch de spullen die ik had mee nemen.

Toen ik klaar was was er een kwartier voorbij. Ik had nog een kwartier om iets te doen dus ik pakte me kladblok en ging er wat inschrijven.

Na het kwartier kwam Kelvin binnen met zijn koffer. ''Ik ben klaar om te gaan.'' Zei die tegen me. ''Oke mooi ik ook dus we kunnen gaan.'' Zei ik tegen Kelvin.

We liepen naar de schuur zonder iets te zeggen tegen de ouders van Kelvin. We pakten de eerste twee fietsen die we zagen en nog een beetje goed waren en reden naar het politiebereau.

The concert {5sos} *Slow Update*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu