P.O.V Bella//Lynn
Als ik allemaal stemmen hoor open ik mijn ogen. De jongens praten met de dokter. Als ik terug denk spring ik op en ga bij de jongens staan. 'Hoe gaat het met Star? Gaat het goed komen? Mogen we naar der toe?' Ratel ik in één keer door. 'Lynn, rustig. De dokter gaat het ons net vertellen.' Zegt Luke die me tegen zich aan trekt. Ik leun tegen hem en sla mijn armen om hem heen wachtend op de dokter.
'Het gaat slecht met Star. Ze zal het waarschijnlijk niet halen. Er is een kans dat ze vandaag nog overlijd.' Ik hou het niet meer en barst in tranen uit. Ik val op de grond en huil in mijn handen. 'Jullie mogen naar binnen.' Hoor ik de dokter zeggen en ik hoor voetstappen die weglopen. 'Bel- ik bedoel Lynn. Wil je naar binnen?' Calum kijkt me aan. Ik knik rustig en ik word omhoog geholpen.
Ik leg mijn hand op de deurklink. 'Ik ben bang Mikey.' Michael en ik mochten als eerste naar binnen. 'Ik ook, maar Star is een vechter ze zal niet overlijden en al zeker niet vandaag.' Ik knik licht en duw de hendel van de deur rustig en voorzichtig naar beneden. Als ik de deur open duw en samen met Michael naar binnen loop komen we Star tegen. Ze ligt aan allemaal draadjes.
'Hey.' Zeg ik zachtjes als ik naast Star haar bed ga zitten en haar hand pak. 'Hey.' Zegt ze schor terug. 'Ga ik dood?' Vraagt ze zacht. 'Nee, je zal overleven je bent een vechter. We komen er samen uit, levend.' Zeg ik en ik voel tranen opkomen, maar ik moet sterk blijven anders ziet Star gelijk dat ze het misschien niet zal overleven.
'Hey Bella?' Ik knik. 'Weten ze je echte naam al?' Ze heeft moeite met lange zinnen. Het is pijnlijk haar zo te zien. Ik knik opnieuw. Een kleine glimlach komt tevoorschijn op de gezicht.
'Mikey?' Star kijkt Michael blij aan. Ze heeft een idee. 'Ja?' 'Kun je de rest halen en een camera?' Der glimlach word steeds groter terwijl ik der vragend aankijk. Ze kijkt me schijnheilig aan. Ik vind het maar apart. Wat moet ze met een camera in het ziekenhuis?
Als Michael terug komt met de jongens en een camera begint Star te praten. 'Zet de camera op ons gericht en zorg dat je iedereen ziet. Daarna leg ik uit wat de bedoeling is. Harry pakt de camera van Michael af en loop naar het bed tegenover ons. Als hij klaar is steekt hij zijn duim op als teken dat je alles en iedereen goed ziet. 'Nou vertel, wat is je idee?' Vraagt Louis nieuwsgierig. Ik geef hem een stomp tegen zijn arm en ik hoor Star giechelen wat mij een glimlach verzorgt.
'Nou Louis. Mijn idee was om met ze alle Teenage Dirtbag te zingen en het filmpje op Youtube te plaatsen. Ik weet toch dat ik na of in dit filmpje dood zal gaan. Ik heb namelijk enorm veel pijn. Dus ik zeg nu al. Ik hou ontzettend veel van jullie. Oh en Niall.' Hij knikt. 'Ik vind je leuk. Niet als vriend maar meer.' Star krijgt een blosje op der wangen en Niall loopt naar der toe en plant zijn lippen op de hare. Ik maak een 'awh' geluidje en voor ik het weet heb ik Luke zijn lippen op de mijne. Ik glimlach en Luke gaat weer op zijn plek zitten.
'Iedereen klaar?' Vraagt Harry. 'Vergeet me nooit.' Hoor ik Star nog zeggen en het filmpje start en Harry komt erbij zitten. 'Hey Youtube. Mensen van het kanaal van Bella en mij. Dit word ons laatste filmpje. We gaan Teenage Dirtbag zingen en ja jullie zien het goed One Direction en 5 Seconds of Summer is er ook en ja ik lig in het ziekenhuis. Jullie hoorde het goed het laatste liedje, want ik zal hierna overlijden.' Star praat in één keer door en af en toe moet ze hoesten. Ik moet me sterk houden. 'We doen het net als gisteren toen we buiten waren alleen zonder instrumenten.' Vertelt Star ons en we beginnen met zingen.
Als het liedje klaar is begint Star met praten. Haar stem is zwak. 'Bedankt voor alle steun en liefde. Ik hou van jullie allemaal en jullie.' Ze wijst naar de camera en ons. Ze pakt mijn hand. 'Bedankt voor alles.' Haar stem is zacht en zwak. 'Jij ook.' Der glijd een traan over mijn wang. Star haar ogen gaan langzaam dicht.
'Ik hou van jullie.' 'En wij van jou.' De monitor van haar hart begint met een hard gepiep en het streepje is plat. Der hand word losser in de mijne. Ze is dood. Ze is echt dood. Ik pak haar hand stevig vast en huil hard en veel. Ook hoor ik een aantal jongens huilen. 'Z-zet de video uit.' Stotter ik. Ik hoor iemand opstaan en naar de camera lopen.
Ik ben Star voorgoed kwijt.
Ik heb 5sos en 1D leren kennen door haar. Als zij niet naar het concert ging, was dit alles nooit gebeurd. Dan was ik nooit op Luke verliefd geworden. Dan had ik nooit zoveel lol gemaakt. En nu, nu is ze weg. Ze was nog zo jong. Te jong om te sterven. 'Je mag nog niet dood gaan. Niet nu.' Fluister ik zachtjes.
Ze was dood en de monitor zal nooit meer bewegende streepjes hebben, maar ik zal der nooit vergeten. Ze zal over ons waken. Op ons letten.
Ze zal nooit vergeten worden.
-------------
Ugh zielig hoofdstukje. Ik ben een emotioneel wrak dus zelfs bij dit schrijven moest ik het brok in me keel weg slikken.
Ze heeft wel een mooie dood, maar wel jong. Ik mis der nu al. Arme Star. :(Hoop dat jullie het wel leuk vonden.
x Sherani
JE LEEST
The concert {5sos} *Slow Update*
Fanfiction'Je mag niet dood gaan, nog niet.' De tranen stromen over mijn wangen. Het is te laat, ze is dood. All Rights Reserved © UnicornMalum 2014