Hye-Su'nun dilinden...
Baek-Ah odama girmiş penceremi açmaya çalışıyordu.İlk önce perdeyi çekti,ardından çevre plastikleri kopmuş gıcırtı çıkartan camı açtı.
Gözlerimi kıstım sonra da ovuşturdum.
-Günaydın!
+Günaydın BAEK-AH!Saat kaç?
-2'ye gelmek üzere...
+Ne?!O kadar çok mu oldu!?
-Bilmem belki sigara dumanından bayılmışsındır da Haberin yoktur.
İkimiz de gülmeye başladık.Ayağa kalktım
+Jong-Dae'ye söyle bana 2 paket sigara alıp evine getirsin.Cümlemi bitirdiğim sırada masaya sigara parasını fırlattım.
-Uh?Niye eve gidiyorsun ki?
+3 yıldır dosyası kapanmamış bir CİNAYET var.Bugün de SEOUL MERKEZ KARAKOLU'ndan uzmanlar gelecek.Leş gibi kokmak istemem...Gidip duş alacağım.
BAEK-AH gülümsedi.
-İyi peki...Öyle olsun HYE!
Odanın kapısını çarpıp çıkarak odamın dışındaki masalarda uyuya kalmış polisleri uyandırıp karakolun bahçesine çıktım...
Ben karakolda kaldığımda onlar da kalmak zorundalar.Yoksa onları KOVARIM...
O yüzden uyuyakalmış olabilirler.
~~~~...~~~~
Peh!Bir de ne göreyim,YİXİNG BEY!Bahçede keyif çatıyor.
-Woah!Hye-Su HANIM günaydın!Nasılsınız?
+Seni görene kadar iyiydim
-Sağol ben de iyiyim.
Gözlerimi baydım ve elimi avcum açık şekilde uzattım.Dae'de bana anahtarı verdi.
İşaret ve orta parmağımı birleştirerek asker selamı çakıp kaskımı taktım.Ardından da gazımı kökleyip karakoldan çıktım.
~~~~
Evin kapısını anahtar ile açarken bir yandan da ayakkabılarımı çıkardım.İçeri girerek
+Ben geldim!
-Hoşgeldin HYE-SU!Günün nasıl geçiyor?Dün senden bir ses tanımı alamadım?Dünden beri nasıl hissettiğini 1 ve 10 arasında kodlayabilir misin?
Ağır adımlarla yürüyerek televizyonumun karşısına geçtim
+Aigoo,sen olmasan kimsenin beni merak ettiği yok!
-Nasıl hissediyorsun?
+Ah...Hiç olmadığım kadar mutlu!Yani 10!
-Başka bir isteğiniz yoksa beni kumandadan kapatabilirsiniz...
Televizyonu kapattım ve takım elbisemin ceketini koltuğa fırlattım.Merdivenlere doğru yürürken de gömleğimin düğmelerini açtım.Sonrasında merdivenlerden hızlıca çıkarak banyoya girdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-''UNIVERSE''/''EVREN''-
FanfictionEvreni arayacağım Seni tekrar bulana dek Bırakmayacağım, bu ufacık anıları bile Anılarımız mevsime kazınmış Tekrar tekrar gelip seni çağırıyorlar Gülüşler ve gözyaşları, yaralar ve şifalar Sorular ve cevaplar, hepsi senin içinde Bütün dünyamı içinde...