-TuTuKLaYıN!-

33 10 10
                                    

[Yixing_Jong-Dae-Kyung-Mİ arabanın arka kısmında oturuyorlar Baek-Ah şoför koltuğunda Hye-Su da yanında oturuyor]

-[BAEK-AH]Bende tanıyor muyum onu?Evini söyle de bileyim

+Ah evet çok iyi tanıyorsun.Katil amcan.

-Amcam mı?Dur dur bi dakika amcamsa...Amcam senin BABAN!

-[Jong-Yixing-Kyung]Baban MI?

+Evet babam,yıllardır annem sandığım o***pu kadın annem değilmiş.Sahi beni dayaktan ölecek hale getiren öz annem olamazdı.

Baek-Ah şaşkınlık içinde bana bakıyordu.

+Ne var ya ne?Merak etme sıra sana da gelecek!Seni de bir güzel benzeteceğim.

-Niye ya?!

+Babamı her zaman savunduğun için!

Lafımı bitirdikten sonra arabayı sürmesini işaret ettim

-Şimdi söyle.Nereye gidiyoruz?

+Kerhaneye!Hani şu sürekli gittiğim var ya!Nereye olacak?pek savunduğun amcacığının evine!

Kafamı yanımdaki cama çevirdim.Cebimden bir sigara çıkardım ve camı full açarak sigaramı yaktım.

+Sürsene hadi!

~~~~

O kadar sinirliydim ki kapıyı normalce çalmak yerine tekmeyle içeri girmeliydim diyerek pişman oluyordum.

Üstümdeki kıyafetlerin ağırlık yaptığını hissetmeye başlayınca ceketimi çıkartıp Yixing'e verdim

Kapıyı açan babamdı.

-Canım kızım!Hoşgeldin!Görüşmeyeli baya oldu (10 yıl)

Arkadan sözde annemin sesi geliyordu

-Ji-Hoon!Hayırsız kızın sonunda geldi mi?Peh kendisi de yetmezmiş gibi birde peşine arkadaşlarını takmış.Üvey anan baban neredeee?

+Young-Hee!Ölmek istemiyorsan kapa çeneni.Lafımı bitirdim ve sırf onlara saygısızlık olsun diye ayakkabılarımı çıkarmadım ve ekibime de çıkarttırmadım.

~~~~

-Ne oldu kızım ne bu celal?

Ortamı size hemen anlatayım.Babam ve sevgili karısı 2 kişilik koltukta oturuyordu.Ben ve ekibim ise ayaktaydık.Onların oturduğu koltuğun çaprazındaki koltuğun arkasına yaslanmış çatık kaşlarımla babama bakıyordum.

+Annemi neden öldürdün?

-Ne öldürmesi kızım annen işte burda

(yüksek sesle)+ANNEMİ NEDEN ÖLDÜRDÜN!?

-[BAEK-AH]Amca!Senden bir cevap bekliyoruz

+Sen karışma Baek-ah!

-Kızım...zaten her şeyi öğrenmişsin neden soruyorsun?

+Anneciğime kıyıp bu orospu kadınla neden evlendin?!Niye anneciğimi aldattın ha?Ne çeşit bir salaksın sen!

Hiç bağırmadığım kadar çok bağırıyordum.Sinirden elim ayağım titriyordu.

-[YOUNG]Tch Tch Tch  terbiyesize bak!Bunca yıl doyur içir sonra gelsin tepene böyle iftira atsın!

-[Baba]Young-Hee!Sus.İftira değil.

Young-Hee ilk olarak şaşkınlıkla babama baktı ama aldırmadı.Karşıma gelip Hala bana saygısızca bağırmaya devam ediyordu.Sağ elimle saçından sımsıkı tuttum ve bütün gücümle çekerken onu tokatlıyordum.

+Nasılmış ha nasılmış dayak yemek?

-[Baba]Durdursanıza kadını öldürecek

-[YİXİNG]Afedersiniz efendim ama bu onun hakkı.

-[YOUNG-HEE]Ne demek hakkı?Beni öldürecek şimdi kurtarsanıza!Polis değil misiniz?

Seoul Merkez Karakolu'ndan gelen polisler dönmüş bizi izliyor ve bir şey yapmak istemiyorlardı.

En sonunda boğazını sıkıp koltuğa dayadım ve konuşmaya başladım.

+Nasılmış?Ölümü hissediyor musun ha?Bana yıllar önce yaptıklarını hissediyor musun?Çektiğim acıları hissediyor musun?

-[BAEK-AH]Hye-Su tamam yeter

Baek-Ah'ın yeter demesiyle kadını yere fırlattım ve sonra bağırdınm

+Tutuklayın şu adamı!Tabii adam denise...


-''UNIVERSE''/''EVREN''-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin