Hye-SU'nun dilinden
Mekandan hışımla çıkıp motorsikletime binerken YİXİNG koşturup bağırarak kendini temiz gösteriyordu.
-Hey!Ben iktidarsız falan değilim!Hem bende birlikte bile olmadın!Bunu nerden bilebilirsin?Eğer birlikte olsaydık iktidarsız gözüken ben değil sen olurdun!
+Eğer bir gün altına yatıp inlemek zorunda kalırsam.O zaman konuşuruz YİXİNG!
Sağ elimle motora gaz verdim ve olabildiğince hızlı bir şekilde bu kötü sokaktan çıktım.
---
Bazen düşünmüyor değilim...Neyi mi?Yixingle birlikte olmayı...
Yani aklınıza sapıklı fesat şeyler gelmesin.Sadece aptallık edip ona geri döneceğimi düşünüyorum...
''KARAKOLA MI EVE Mİ GİTSEM?''diye kendi kendime tartışırken en sonunda kendimi GANGNAM'daki evimde buldum.
Motorsikletimi bahçeme yan yatırarak bırakıp içeri geçtim.Saat 5.30 (17.30)'du Karnımda baya acıkmıştı.
Yemek yapmayı severim ama...O kadar yorgun ve üşengeç hissediyorum ki eve BAEK'i çağırıp bana yemek yapmasını rica ettim.
~~~~BAEK-AH~~~~
HYE ile evin terasına çıkmış yemeklerimizi yiyorduk.Ben yemeğimi bitirmiş HYE-SU'MU izliyordum..
+[ağzı dolu]BAEH-AKHH yeomek çok gözeğl ommuş.
Ona karşı tebessüm edip ''RİCA EDERİM'' dedim.
-Eğer bu yemeğin son yemeğin olmazsa ben sana daha çok pişiririm...Boğulacaksın da
+Tamam kuzen ya.Söz boğulmam ben.Hem yemeğim bitti.Sen sofrayı topla bende sigara paketimi bitireyim.
-Yuh HYE YUH!Sigara tokluk hissi verir.Hem doyup hem nasıl 1 paket sigara bitireceksin aklım almıyor!Cİğerler dayanmaz...
+Çok konuşma BAEK-AH!
~~~~HYE-SU~~~~
BAEK-AH mutfakta bulaşıklarla ilgilenirken ben günün son sigarasını içiyordum.
Ah YİXİNG Ah...Senin yüzünden günden güne kendime öldürmekten başka hiç bir şey ama hiç bir şey yapmıyorum.
Hani hayallerim vardı ya bizim?Ne güzel saf hayallerdi...Onları bana güvenip anana güvenmeseydin neler değişirdi hayatımızda...
Sevgilim...Sana olan aşkım hala taptaze...Senin ateşini söndürecek birisi bugüne kadar gelmedi gelmezde.Benim gururum el vermez konuşmamam seninle...Bari sen gururunu kırda dudaklarıma gel...Belki sende geri vites yok ama arada U dönüşü yapalım da zararı çoğaltmayalım...
Yeniden YİXİNG'e gitmeli mi?
Bir sonraki bölüme hazır olun...
Hem şaşıracak belki de ağlayacaksınız...
Yazar hıçkırıklarla ağlamaktan yazamadı da...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-''UNIVERSE''/''EVREN''-
FanfictionEvreni arayacağım Seni tekrar bulana dek Bırakmayacağım, bu ufacık anıları bile Anılarımız mevsime kazınmış Tekrar tekrar gelip seni çağırıyorlar Gülüşler ve gözyaşları, yaralar ve şifalar Sorular ve cevaplar, hepsi senin içinde Bütün dünyamı içinde...