-BEEN THROUGH-

14 6 3
                                    

[Şarkının sözleri esas alınarak yazılmıştır. Medyayı bölüme başlamadan önce lütfen dinleyin... ]

+İnmek istiyorum!Dedi ve arabadan indi.Ardından ben de arabadan indim.Sağı solu tekmeleyip homurdanıyordu.Geçmişe kendini tıkamış gibi görünüyordu.

+[bağırarak]Yeteeer!Yeter artık!Yeteeer!Bıktım!Bunları söylerken sağa sola vurmaya devam ediyordu.Elleri kanamaya başlamıştı.Bunu fark eder etmez ona sımsıkı sarıldım.

-HYE...Buna katlanman gerekiyor...Sen böylece sönemezsin!Buna da alışacaksın tıpkı kışın geçirdiğin soğuk algınlığına alıştığın gibi.Ben ölüp gri küllerin arasından geçip gidecek olsam bile...

Ona sarılmam fayda vermemiş gibi hala benden kurtulup sinirini geçirmek istiyordu.Daha fazla sarıldım.Ve sakinleştirici bir ses tonuyla konuşmaya başladım

-Geçecek.Sadece bir dakika sakin kal derin bir nefes al...Evet.Hadi,şimdi geçecek

Biraz duruldu ve kollarını belime doladı

-Sen,tıpkı yıldızlar gibisin;parlıyorsun.Bugünün de yarının da sınamaları bitmeyecek.Hislerini dizginle ve ne olursa olsun yeniden ayağa kalk!Sen benim kalbimi aydınlatıp ferahlatıyorsun

Saçlarını geriye doğru itip öptüm ve yeniden sarılıp ağlamaya başladım.

-Ne olursa olsun bu bencil ben için gün sonunda yine kalbimi ferahlat.

+Yİ,ben gerçekten dayanamıyorum!Annenin böyle davranmasından bıktım artık.Hem ben neden gelmiştim ki?Geçmişimi tekrardan uyandırmak için geldim ya tabii ben!Baksana hesap bile soramadım!Kendimi yiyorum yine!

-Ne hesabı soracaktın?

+Ayrı kaldığımız,bizi ayrı bıraktığı her günü!Sensiz geçirdiğim her doğum günümü.Ve karanlık günlerimi.Ah!Hatırladıkça deliye dönüyorum!Nasıl hesap soramam ki ben?!

-Hye,bu bir son değil.Söz veriyorum,bu karanlık günler geçip gidecek.

~~HYE-SU'NUN DİLİNDEN~~

+YİXİNG!Hadi ama çık şu arabanın içinden!Sadece yağmur yağıyor!Erimezsin merak etme.

Sokakta öylece gezinirken bir anda yağmura tutulduk.Eh,Yİ'de su görmüş kedi gibi arabaya sığındı...

+Yi!Hadi çık artık!

-Ah~~Hye, ya hasta olursak?Daha da dayanamadım ve arabanın kapısını açıp YİXİNG'İ dışarı çıkardım.Arabayı kilitledim ve YİXİNG'in elinden sımsıkı tutup koşturmaya başladım.

[5 DAKİKA SONRA]

-Aaahhh!HYE yeter artık çok yoruldum.

Durdum ve sağa sola baktım...Çok eski bir mahalleydi burası

+Hatırladın mı?Burası son buluştuğumuz yerdi

-Ah...O günden birbirimize acı çektireceğimi bile bile seni seviyorum diye ayrılmıştım yanından...

İki elimle kafasından tutup YİXİNG'İ dudaklarıma yapıştırdım.Daha sonra ellerimi çekip boynuna doladım

Biraz daha öptükten sonra kafamı geri çektim

+Artık daha fazla acı çekmeyeceğiz[m].Acılar,işte bu yağmur ile yıkanıp gidecek!

Yixing bana sımsıkı sarıldı.Ardından geriye çekilerek gülümsedi

-''UNIVERSE''/''EVREN''-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin