Yixing'in dilinden;
Lavaboya gidip yüzümü iyice sabunlayıp yıkadım.Sol üst köşede bulunan kağıt havlularla yüzümü kuruladıktan sonra ellerimi lavaboya koyup destek alarak aynaya baktım.
Bir dakika...Ellerimi lavabodan çekip iki yanıma salarak sesli düşündüm
-Ben niye HYE-SU'YU takip etmiyorum ki?1Sürekli çekip gidiyor!Nereye gittiğini öğrenmem gerek
~~~1 SAAT SONRA~~~~
Ah HYE-SU?!Nereye gidiyoruz böyle?1 saat oldu!Koca SEOUL'Ü dolaştık resmen!
Eh tabi ben böyle düşünüp mızmızlanırken HYE'IN girdiği sokağı kaçırdığım için 20 dakika daha dolaşarak arkadan girdim.
Hye motorsikletini yere yatırmış kötü ve garip sokaktaki duvarların birine dayanarak sigarasını içiyordu.Duvarına dayandığı binanın kapısı gürültüyle açıldı.
Su sigarasını yere atıp söndürdü.Kapıdan çıkan uzun boylu yarı çıplak adamın sırtını sıvazlayıp içeri girdi
Gariptir ki...Hye'ın üstü karakoldan çıktığı gibi değildi.Altına siyah tayt üstü v yakalı sıyah bir tişört-deri ceket ve bir çift siyah deri bot bulunuyordu.
Arabamı sokağın biraz gerisinde parkettim ve o binanıın kapısının önünde durdum.Su'yu içeri alan o adam kapıyı açtı ve bana doğru eğilip yüzümü inceledi
-[O ADAM] Patron!Yeni birileri var...
Hye-Su'nun dilinden:
Evet tahmin edildiği gibi...Kötü bir kız olarak kötü bir yerdeyim...Ortamı anlatmam gerekirse;
Binadan girişte upuzuuun bir koridorla karşılaşıyorsunuz.Bu upuzuuuun koridorda toplam olarak oda var.Koridorun sağ kolunda 10 sol kolunda ise 10 olacak şekilde ayrılmış randevu odaları (tabii bu kibar hali)Girdiğinizde 5 adım ilerde sağada uzun ve geniş bir masa bulunan oda var...
Ben o 5 adım ilerdeki , masaya ayaklarımı uzatmış sigara dumanlarının insanların yüzünü görmeye izin vermediği o odadayım.
-[PATRON]HYE gerçekten senden sonra buraya yeni birisi hiç gelmemişti.Eh sende zaten sadece buraya sigaraların neslini tüketmek için geliyorsun.Burdaki erkeklerin nesi varsa?Hiç birisiyle de yattığını görmedim!?
+Benim zevkler başka demekki SHİNsshi...
Gözümü kapıya diktim.Kimin olduğunu tahmin etmesi zor olmayan ve beni gözetleyen gözleri gördüm
Kim olacaktı...YİXİ!
O gözleri nerde görsem tanırım ben
Ayaklarımı masadan indirdim sigaramı yanımda kısa şort giyerek ayaklarını uzatmış kızın bacaklarına söndürüp ayağa kalktım.
+Shin?Şu yeni gelen kişiyi ayarlasan bana.Odamın anahtarını da ver.
-Wow.Hye?Garipsin bu aralar...Ama odanın anahtarını veremem.
Kaşlarımı çattım ve ellerimi leğen kemiğime koydum.
+Nedenmiş o?
-Hatırlamıyor musun?En son odana aldığın adama daire şeklinde ateş yakıp ortasında bırakarak ölüme terketmiştin!Bir daha bu riski göze alamam meleğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-''UNIVERSE''/''EVREN''-
FanfictionEvreni arayacağım Seni tekrar bulana dek Bırakmayacağım, bu ufacık anıları bile Anılarımız mevsime kazınmış Tekrar tekrar gelip seni çağırıyorlar Gülüşler ve gözyaşları, yaralar ve şifalar Sorular ve cevaplar, hepsi senin içinde Bütün dünyamı içinde...