-[YİXİNG]Hye-Su, Jİ-HOON sorgulaman için bekliyor
+Daha ne için sorgulayacakmışım onu?
-Biliyorsun prosedür böyle.
+Sıçayım prosedüre.
Bahçede yere oturmuş 3. sigaramı içiyordum.Yixing de yanıma oturdu ve bana uzun süre baktı
-Bayadır yanına oturup yüzüne bakmıyorum.
Kafamı gökyüzüne çevirdim ve içimdeki sigara dumanını gökyüzüne verdim.
Yixing elini saçıma koydu ve bir kaç kez okşadı.
-Nasıl değiştin sen böyle?
+Kendimi değiştirmek zorunda bıraktın sen Yixing.Beni sen değiştirdin.Ben değişmedim.
Biraz yakınlaşıp kafasını eğdi
-İlk öpücüğünü daha almadın değil mi?
Kafamı olumszuca sağa sola doğru salladım.Yixing sadece benim duyabileceğim bir ses tonuyla konuşuyordu
-Güzel o zaman ben vereceğim...
Yaklaştı yaklaştı yaklaştı sonrasında da beni güzelce öpmeye başladı...
Baek-Ah'ın dilinden...
Bahçenin bir köşesine sinmiş öpüşen Su ile Yixing'i çok dikaktlice izliyordum
Kıskançlıktan kaskatı kesilmiştim.Ne yapmam gerekir diye kafa patlatırken yanıma DAE geldi.
-Ne yapıyorsun burada?
Gözlerimle Yixing ve Hye'ı gösterdim
-Aigooo Su ve Yixing mi?Ama su Yixing'ten nefret ediyor.
-Öyle diyor olabilir.Ama YİXİNG'e olan aşkı çok fazla...Eeee Jong sen niye gelmiştin?
-Ha şey Su gelsin de sorguya başlayalım diyecektim.
-Tamam sen git ben söylerim dedim ve DAE'nin sırtını sıvazladım
HYE-SU'nun dilinden
Uzun bir süre sora Yixing'i omuzlarından ittirdim.
Mimiksiz...Düz bir şekilde bakan suratımla:
+Bu kadarı yeter...Dudakların ruj oldu zaten...
Tam ayağa kalkacaktım ki BAEK-AH yanıma geldi.
-Öhö!Şey Hye seni sorgu için bekliyorlar.
+Ah!Tamam şimdi geliyorum dedim ve ayağa kalktım.
~~~~
Sorgu odasından çıktığım sırada bileğimden tutan kemikli bir el hissettim ve ona döndüm.
+YOUNG-HEE!Yeter artık.Eceline mi susadın sen?
-Hayırsız evlat! Babana ne cüretle infaz cezası talebinde bulunursun?
+İNFAZ talebinde bulunmadım.Anayasamız böyle!(bu kitabın anayasası)Aslında biliyor musun?Seni de infazına karar vermek lazım...Canıma kastının...
Biraz dik durdum ve birden geri çekildi.Boyum ona nazaran oldukça olduğundan Young-Hee'ye göre biraz daha iri duruyordum.
+Kocacığını Seoul Merkez Karakoluna götürecekler.Koş peşinden de bir veda öpücüğ al.
Boş boş bana baktığını görünce bacağını tekmeledim.
+Gitsene!
Young-Hee uzaklaşınca arkamı döndüm.Bu sefer Yixing vardı.Gülümsüyordu:
+Yixing gider misin?Bir öpücük verdin diye canım cicim olacağımızı mı sandın?
-Evet tabii ki...
+Yok öyle dünya!Çekil git başımdan.Odama gideceğim
(PARK Jİ-HOON kendi kitabımın anayasasına göre;Kısas'tan yararlanarak.İdam cezası alacak.Ancak Su'nun sunduğu deliller açık olmadığından mahkeme sürekli olarak ertelenmekte.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-''UNIVERSE''/''EVREN''-
FanficEvreni arayacağım Seni tekrar bulana dek Bırakmayacağım, bu ufacık anıları bile Anılarımız mevsime kazınmış Tekrar tekrar gelip seni çağırıyorlar Gülüşler ve gözyaşları, yaralar ve şifalar Sorular ve cevaplar, hepsi senin içinde Bütün dünyamı içinde...