-YENİ BİR GÜN-

43 9 8
                                    

8 yıl önce;

Gözlerimi derinden acıtan sabah ışığının yardımıyla uyandım.Ama gözlerimi açamıyordum.Ellerimle gözlermi biraz ovuşturduktan sonra doğruldum ve kanlar içindeki kalıma baktım.Dün gece yediğim dayak beni yorgun düşürmüş halıda uyuyakalmıştım. Vücudumdan akan kanlar da halıya bulaşmıştı.

Topallayarak banyoya yürümeye çalıştım arada tökezlesemde tutunarak banyoya girdim.elimi yüzümü yıkadım ve soğuk bir duş alarak içimdeki her şeyi her kiri her pis şeyi temizledim

Duştan çıktıktan sonra üstümü giyindim.Sonra da sessizce:

+Sana ihtiyacım var YİXİNG diyerek odamdan çıktım.

Minik adımlarla mardivenlerden indim annem ve babam hala uuyordu.Bunu fırsat bilip hızlıca evden çıkarak YİXİNG'in evine gitmek için metroya bindim.

~~~~

SEOUL'E YİXİNG'in okul zamanları dışında kaldığı eve geldim.Ev pek ihtişamlı pek büyüktü derince yutkundum ve kapıyı çaldım.

Kapıyı evin hizmetli bayanı açtı.

-Merhaba.Buyurun kim için gelmiştiniz?

+Ben ZHANG YİXİNG'in kız arkadaşı PARK HYE-SU bir mahsuru yok ise...

-Küçük hanım...Sanırım Yixing size haber vermedi.O ve annesi ÇİN'e gitmek için havaalanına gittiler. 

+Ne?!Gerçekten haberim yoktu!Ne için gittiler peki?

-Hanımımın söylediğine göre orada bir adamla evlenecekmiş.Ben ve bir kaç iş arkadaşım evi ÇİN'e taşımak üzere boşaltıyorduk.

İçimden ''Neden haber vermedin Yi!Neden haber vermedin?'' diye geçirip duruyordum.

+Hangi hava alanı saat kaçta acaba?

-İncheon havaalanı saat 10.30

Saatime baktım saat 9'du.İncheon Havaalanı 1 saatlik uzaklıktaydı.

------------------------

+Yixing!Yixing!Dur bekle!

Yixing uçağa doğru ilerliyordu.Koştum ve ona yetişerek bileğinden tuttum

+Yixing!Bana neden haber vermedin?Sorun ne?Ne yaptım ben sana?

Bırakmam için kolunu salladı.

-Bırak kolumu!

+Ne yaptım ben sana?Bak 3 gündür de benle konuşmadın!

-[annesi]Yixing!Hadi oğlummm!

Kolunu bıraktım.Yixing bana korkunç bir şekilde bakıyordu.

-Yürü git başımdan!Ben seni sevmiyorum!Ben sadece seninle eğlendim.Yoksa ben seni neden seveyim!?Fakirin tekisin!Güzel bile değilsin!

Beni yere ittirdi.İttirmesiyle sertçe yere düştüm.Cebinden siyah bir ruj çıkardı ve bana fırlattı.

-Peh!Bu çok pahalıdır!Bunu kullan.

+...

-Git de biraz değiş.Rezil ettin beni insanlara!

Peşinden koşmak istedim ama bacağım çok acıyordu.Hava alanının ortasında bağıra bağıra ağlamaya başladım.Kimin baktığı umrumda değildi ben saatlerce aynı şeyi sayıklayarak ağlıyordum

-''UNIVERSE''/''EVREN''-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin