Su tepemden şırıl şırıl akarken sadece vücudumdaki değil beynimdeki kirlerin de aktığını hissediyordum.
Yıkanmam baya uzun sürdüğünden bu kadarı yeter diye düşünerek banyodan çıktım.Saçlarımı havluya sardım ve bornozumu giyip odama geçtim.
Kaymamak için ufak adımlarla yatağa doğru ilerledim ve sonrasında da kendimi 2 kişilik büyük yatağıma attım.
Sol tarafımda duran telefonu alarak gelmeyen mesajlara baktım.Evet...Mesaj kutum bomboştu.
Yattığım yerden doğruldum ve bornozumu yatağa fırlattım.Dolabımı açtım.İçinden V yaka bir t-shirt bir jean ve iç çamaşırı çıkardım. (bkz.görsel)
Üstümü giyindikten sonra aynamın karşısına geçerek oturdum.Islak+şarap kızılı saçlarımı yavaşça taramaya başladım ardından da parfümümü sıkıp yeniden yatağıma oturmaya gittim.
Yatağım bornoz yüzünden ıslaktı.Bu yüzden biraz sinirlenip bornozu ayağımla teperek aşağı attım ve kafamı yatak başlığıma dayadım.
+Ah YİXİNG Ah!8 yıl önce bana ibnelik yapmasaydın,yapmasaydın şu anda daha farklı olur muyduk?Olurduk tabii!Belki de birlikte aynı evde aynı hayatı paylaşıyor olurduk. diye kendi kendimi yiyip bitirirken kapı çaldı
Offlayarak yatağımdan ayrıldım ve odamdan çıkıp merdivenleden normal bir süraat ile indim.
Zil ısrarla çalıyordu.
+Geldim ulan geldim.Çatlama!Ananın evi değil burası kapı hemen açılacak!Derken kapıyı açtım
Karşımda JONG-DAE'yi bekliyordum ancak karşımda 2 paket sigarayla bekleyen YİXİNG vardı.
-Aigoo derdin ne senin!?Bu sıcakta burada bekletiyorsun beni!
Cevap vermediğimi ifadesizce ona baktığımı göründe sigaraları uzattı.Elinden sertçe çekip aldım ve bir antidepresan gülümsemesi attım.
İçeri girmek için ayakkabılarını çıkarmaya kalktığını görünce sertçe kapıyı yüzüne kapattım.
-Hey!Bu ne şimdi?Sana o kadar sigara getirdim!Beni içeri almayacak mısın?
Kapıyı açtım ve (kırmızı topuklu)ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım.
+Seni niye içeri alayım?Yine bana aynı piçliği yap diye mi?Lafımı bitirir bitirmez YİXİNG'İ omzundan ittim ve yolumu açtım sonrasında bahçe dışında kaldırıma dayalı motorsikleti kaldırıp bindim.
-Hey!Karakola gidiyorsan beni de götür!Buraya taksi ile geldim!
+E o zaman yeniden taksi çağır.
-Yah!Şu anda yanımda hiç nakit yok!
Elimi gel anlamında hareket ettirdim.Yixing yanıma bir bayram sevinciyle gelip arkama oturdu.
+Kaskını tak!
-Ah şey,tamam taktım.Belimden sarılmasını bekliyordum ama biraz çekinmiş olacak ki elini motorun arkasına sardı.
Uflayarak iki elini de alıp belime sımsıkı sardım ve motoru çalıştırıp yola çıktım
~~~~
-[YİXİNG] HeyeyeyHey!Biraz yavaş sür lütfen!Diye kulağımın dibinde bağırıyordu ve beni yavaşlatmak yerine daha da çok sinirlendirip daha da hızlandırıyordu.Biraz susup korkması için ani manevralarla ara sokaklara indim ve motorumu sağa sola hızlı hızlı eğerek tekrardan yola çıktım.
~~~~
+Jong-Dae şu aptala söyle bir daha benle yola çıkmasın.
-Jong-Dae şu hatuna söyle bir gün bu hız tutkusu yüzünden geberip gidecek.
Yumruğumu bütün gücümle sıktım ardından arkamda 30cm uzağımda bulunan YİXİNG'e doğru dönerken birde yumruk çaktım
Yumruğumu yemesiyle yere yığılması bir oldu.
+Jong-Dae şu aptala söyle benle konuşurken saygıyı elden bırakmasın.
Bahçede bulunan KYUNG-Mİ-HYUN-JAE-BAEK-AH'IN gözleri bendeydi.KYUNG-Mİ ve HYUN-JAE bana şaşkınlık içinde bakarken BAEK-AH gülümsüyordu
Arkamı döndüm ve tişörtümü düzelttim.İçeri girmek üzere hareket ederken elimle BAEK-AH'ya gel işareti yaptım.
~~~~
+Ne zaman gelecek bu polisler!Odada sinirden hızlıca dolaşırken bir yandan da BAEK-AH'a bağırıyordum.
-Bilmiyorum geciktiler.
+Ne demek bilmiyorum ya!Ne demek bilmiyorum?Baek-ah! kalbini kırmadan çık şu odadan!
-Ama HYE-SU!
+[Masadan silahı alır ve sağında kalan duvara silahı doğrultarak 3 el ateş eder]BAEK-AH!ÇIK ŞU ODADAN!
Sinirden ölmek üzere hissediyordum.Baek-Ah'ın çıkmasından 2sn geçmeden kapı çaldı.Gelen BAEK-AH'dı
+Ne var?!Yine ne var?!
-Polisler geldi.
~~~~
Toplantı odasında herkesi susturmuş ayaklarımı masaya uzatmış şekilde cinayet dosyasını inceliyordum.
+ZHANG YİXİNG!İçinden düşünme!Hatta nefes dahi alma!Odaklanamıyorum!
-[YİXİNG]Ne diyor ya bu?
+Yixing!Konuşmayı kes!Sokağın IQ seviyesini düşürüyorsun.
Dosyayı masaya bıraktım ve doğruldum ardından gözlerimi kapattım.Kollarımı masaya koyup saçlarımı sıktım.
1-2 sn sonra mutluluktan delirmişcesine ayağa kalktım.
+Wuhuuuu!Bu mükemmel!Aynı yıl aynı tarihte 5 farklı cinayet var.Ve hepsi kusursuz!Yani öyle deniyor.Bu dosyayı alıyorum!Komiserim size söz veriyorum 2 güne kalmadan bu cinayeti çözeceğim.
-[KOMİSER]Bu imkansız.Bu dosya yıllardır çözülemiyor.
+Öyle mi dersin?Ayağa kalktım ve ''İMKANSIZ''diyen komiserin yanında gidip dosyayı göğsüne yapıştırdım.
+Unutmayın!Kusursuz sayılan cinayet için yalnızca 1 hata yeterlidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-''UNIVERSE''/''EVREN''-
FanfictionEvreni arayacağım Seni tekrar bulana dek Bırakmayacağım, bu ufacık anıları bile Anılarımız mevsime kazınmış Tekrar tekrar gelip seni çağırıyorlar Gülüşler ve gözyaşları, yaralar ve şifalar Sorular ve cevaplar, hepsi senin içinde Bütün dünyamı içinde...