3.

280 16 2
                                    

Strona internetowa pochłaniała mnie coraz bardziej. Nagle dostałam wiadomość.

" Cześć jestem Amelia, Motylek Any. Będę Ci pomagała na twojej drodzę. Tu jest mój numer. Zapisz mnie jako motylek. Napisz do mnie, a odezwę się niebawem"

Okej, to jest dziwne.

Zapisałam numer dziewczyny.

Ja:
Cześć Amelia. Dostałam od Ciebie wiadomość, że mam zapisać twój numer.

Motylek:
Cześć Angela. Wybrałaś właściwą drogę. My, motylki trzymamy się razem. Nie pozwolimy, abyś została sama. Będziemy Ci pomagać w walce z Twoją wagą i z Twoim ciałem. Ale jest jeden warunek. Nie potrzebujemy od Ciebie pieniędzy ani żadnych kosztowności. Musisz tylko przestrzegać tych zasad:

1. Jeżeli nie jesteś chuda, to znaczy, że nie jesteś atrakcyjna.
2. Bycie chudą jest ważniejsze od bycia zdrową.
3. Będziesz się głodziła i robiła wszystko, co w Twojej mocy, aby wyglądać coraz szczuplej.
4. Nie będziesz jadła bez poczucia winy.
5. Nie będziesz jadła niczego bez ukarania siebie za to.
6. Będziesz liczyła każdą kalorię i ograniczała ich ilość.
7. Najważniejsze jest to, co mówi waga.
8. To proste: chudnięcie jest dobre, a przybieranie na wadze - złe.
9. Nigdy nie jesteś zbyt chuda.
10. Bycie chudą i niejedzenie są dowodami prawdziwej siły woli.
Zacznij od jutra, bądź systematyczna i przestrzegam zasad.

Czytając wszystkie zasady byłam w kompletnym szoku. Ale...może to i lepiej? Może to jest to, czego potrzebuję?

Popatrzyłam na niedokończone ciastka

500 kalorii

Wrzuciłam je do kosza i zadowolona poszłam spać.
                            ---------

Następnego ranka obudziłam się dość wcześnie. Byłam strasznie głodna, ponieważ nie jadłam wczoraj kolacji.
Zeszłam na dół w celu zrobienia sobie śniadania. Wyciągnęłam chleb, masło, szynkę, jajka itp. Zabrałam się za przygotowanie śniadania.

Nie będziesz jadła bez poczucia winy.

Bycie chudą i niejedzenie są dowodami prawdziwej siły woli.

Jeżeli nie jesteś chuda, to znaczy, że nie jesteś atrakcyjna.

Przypomniałam sobie wszystkie zasady. Schowałam jedzenie i wyszłam z domu z wielkim głodem.

Anoreksja - Perfekcja??? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz