3. Pamuk şekerden bulut

64 34 2
                                    

Bugün bulutların üstünde uçuyorduk. Başımı dizine koymuştum. Ellerin saçlarımın arasında, gözlerim yüzünde. Pamuk şekerden inşa etmiştim bulutumuzu. Senin için. Begendin mi sevgilim?
Çok huzurluyum dizlerinde. Bir parça kopardım buluttan. Önce ağzına uğradı geriye kalanıysa ben yedim. Dudaklarının tadı ahh. Sadece bir şekerde bu kadar güzelse, bu kadar sarhoş oluyorsam, dudağıma aldığımda dudaklarını ölür müyüm acaba? Öldürme beni sevgilim. Daha seni yaşamadım.

Bulut ilk önce jüpitere uçuruyor bizi. Orda birbirimize nefes oluyorken her yerini keşfediyoruz. Bende seni keşfediyorum. Bütün gezegenleri bitirmek üzere çoban yıldızına giriyoruz. Venüs'e. En özeline.
Seni en sona sakladım çoban yıldızı. Sevgilime benziyorsun. Sen sevgilime çok benziyorsun. Kıskanıyorum. Sende kıskanıyor musun onu senden daha güzel ve özel diye. Onun sana bu kadar benzemesi korkutuyor beni. Biliyor musun çoban yıldızı hir kitap demişti ki "çoban yıldızları ölmeye mahkumdur". Sahiden öyle mi. Peki sen niye ölmüyorsun. Ya da onların ruhlarını kendine katıyorsun. Katilsin sen Venüs. Eğer sevgilimi benden alırsan her iki dünyada da elim yakanda olur. Güzelime gidememişken alma benden. Benim olmadı daha. Yalvarıyorum alma.

İnstagram:alyeska.a
Twitter: alyeska.a

AY TENLİ KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin