FUNDA ARAR_ARMAĞANSIN
Az önce bir film izledim. Aslında bakarsan film izlemeyi sevmiyordum. İzlemem gerekliydi ve izledim. Bir kız vardı arkadaşının babasına aşık olup. Şöyle diyordu adama:
"Biliyor musun gökyüzü neden mavi renkte" diye sordu..." Devam etti " çünkü azgın kırmızıyı sevmiyorum. Bende maviye boyadım."Ben senin için filmdeki kötü karakterleri silsem, hepsini mutlu sonla bitirsem, benim seninle olma ihtimalim ne olur?
Saçlarını ay geçe kapına gelsem, gözlerine yıldız kala çalsam seni,
Tanrı izin verir mi sence?
Taaa uzak yolları sana birkaç adımda gelebilecek gücüm kuvvetim var, ama bunu gerçekleştirmem için cesaretim yok.
Senin kokunu metrelerce öteden alan ben, titriyorum ışte.
Dizlerim acıyor mesela, ah o zarif ince parmakların bir dokunsa dizlerime nasıl da iyi olur hemen? Belki biraz yüzsüz olabilirim sana karşı. Ama istemekten alıkoyamıyorum kendimi,Geçen gece balkonda sokağa boş boş bakarken, içime öyle birsey oldu ki. Acıdı ışte yüreğim. Sadece dört dakika sonra sokaktan geçtin. Üzerindeki ince kapüşona sıkıca sarılmıştı parmakların. Üşüyordun. O an sana öyle çok sarılmak istedim ki. Sen o sokağı bitirdikten çok sonra fark ettim tırnaklarımla kolumu kanattığımı. Ben o ufacık yara çiziklerini bile sevdim. Çünkü bir anlamları vardı. Çünkü senin uğruna feda ettim, senin içindi. En güzeli senin için yaptığım şeylerdi. Kendime zarar vermiş olsam bile.
Hayır, hayır. Psikopat olduğumu veya akıl sağlığımın yerinde olmadığını düşünme lütfen. Yalnızca seviyorum ışte.
Sevginin azı veya çoğu olmaz biliyorsun değil mi? Türü vardır sadece. Fedakarlıkları vardır. Ben bir türe ait değilim. Ben o sevginin bütün türlerine aidim.Ben sana aidim .
İnstagram:alyeska.a
Twitter: alyeska.a
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY TENLİ KADIN
Genç KurguSana gelemediğim nice zamanın kaçında aya beş kalmışken yattığım yerden yıldızlı gözlerinin hayaline daldım. Çizdim yüzünü, geceden siyah saçlarını, okyanus gözlerini ve daha nicelerini. Bir kalbini çizemedim. Bir yüreğine yuva yapamadım. Kaldırım...