Satır içi yorumlarınızı bekliyorum canlar, iyi okumalar.
Bazen gitmek gerekiyor, bazen yaşanması gerekiyor...
1 yıl önce
Nefes'ten
Hayatım tam karardı, tam artık aşk benin için bitti derken. Kızım girdi hayatıma. Evet bugün öğrendim. Kızım oluyor. Tahir hep derdi " Sana benzesin senin gibi yeşil gözlü olsun". Belki bana benzeyecek Tahir. Belki de sana.
Şuan gidip sarılmak istiyorum. Baba oluyorsun demek istiyorum ama yapamıyorum. Beni sevdiğini söyleyen adam giderken bana engel bile olmadı, yalan mıydı aşkı sevgisi.
Cemre: Bu ne hal
Nefes: Kızım oluyor
Diyebildim, mutlu bir o kadar da hüzün dolu bir şekilde. Cemre burda ki arkadaşım, Onur da en büyük destekçim.
Onur: Nefes bu çok güzel bir haber
Cemre: Teyze mi oluyorum ben
***
Isviçrede iki katli sade bir evde kalıyorum. Yatağımda oturup Tahir ile resimlerimize bakıyorum. Bugün 4. Ayımız. Koca gün evin içinde oturup Tahir'i düşünüyorum. Acı çekiyorum ama acımı kızım dindiriyor.
Nefes Biliyor musun kızım? Baban var ya tam bir karadeniz delisi.
Resimlere bakıp gülümsüyordum. O mutlu günlerimizi özlemişim.
Nefes: Çok özledim onu kızım, babanı çok özledim
Elimi karnımda gezdirdim. Ağlamak istemiyordum ama yapamıyorum.
Saate baktığımda ilaç saatimin geldiğini gördüm. Merdivenlerden inerken karnıma bir ağrı saplandı;
Nefes: Kızım noluyor
Tekrar daha sancılı bir ağrı girdi, gözlerim karardı, sonrası yok.
****
Tahir'e bunları anlatırken ikimizde ağlıyorduk. Anlatmak istemiyordum çünkü ben hala o üzüntüyü atamadım üstümde.
Tahir: Allah benim belamı versin !
Nefes: Biliyor musun ona minik minik eldivenler almıştım. Aa birde pembe pembe zibinlar. Hissetmiştim önceden kız olacağını
Gözlerimi tek bir yere odaklamıştım. Evet yine aynısı oluyor. Sinir krizi yine geliyordu.
Tahir: Nefess
Nefes: Hani böyle küçük küçük tavşanlar olur ya ondan da almıştım. Beşiğini sipariş vermiştim. Daha gelmedi ama gelince bayılırsın.
Tahir arkamdan bana sarılmıştı. Beni kendine çevirdi ve sallamaya başladı.
Nefes: Belki gelip görürsün, kızımız doğunca.